Nee hoor. Ik zou niet durven.quote:
Ach D, nu heb iig een paar biertjes achter mn kiezen... das beter dan wel willen en niets in huis hebbenbquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:58 schreef dawg het volgende:
Zo slecht gaat typen je niet af, Ludo. Dus het zal wel meevallen.
Je wordt er zo gezellig van dat ik haast baal dat ik geen bier lust.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach D, nu heb iig een paar biertjes achter mn kiezen... das beter dan wel willen en niets in huis hebbenb
Dat is tof.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:02 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb gisteren trouwens iets tofs mee gemaakt.
Ik was bij mijn beste vriend die ik al 20 jaar ken en hij is voor de 2e keer vader geworden.
Dus ik zei toen ik weg ging:"Moet ik de volgende keer ook even bellen voor ik langs kom?"
Hij:"Nee, jij niet. Jij bent altijd welkom."
Dat deed me echt wat. Bij de meeste stelletjes voel ik me vaak volledig overbodig, maar dit was weer een bewijs dat echte vrienden nog bestaan.
Oh, was jij dat laatst, die geen bier/Bavaria meer had?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach D d, nu heb iig een paar biertjes achter mn kiezen... das beter dan wel willen en niets in huis hebbenb
Shhht! Niet verder vertellen!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh, was jij dat laatst, die geen bier/Bavaria meer had?
Heul goedquote:
nn Technoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:04 schreef Techno het volgende:
Anyway, welterusten allemaal! Zie jullie morgen wel weer.
Als je vrij bent valt het wel mee ja. En je hebt gedronken, dan is je perceptie van tijd niet helemaal meer optimaal.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heul goed
't Is trouwens ook niet eens zo héél laat... Ik heb echt het gevoel of ik aan het nachtbraken ben maar dat valt dus best wel mee
^^ Precies.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je vrij bent valt het wel mee ja. En je hebt gedronken, dan is je perceptie van tijd niet helemaal meer optimaal.
Och, het valt best mee. Je hebt geen bekentenissen of wanhopige liefdesverklaringen afgelegd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
^^ Precies.
Ik begin nu trouwens ook net nuchter genoeg te worden om door te hebben wat ik in het vorige topic allemaal heb gezegd... Ik word er niet blij van
Ben nu alweer wat anders aan het luisteren.quote:
Heej, ik heb nog tijd! laten we geen voorbarige conclusies trekkenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, het valt best mee. Je hebt geen bekentenissen of wanhopige liefdesverklaringen afgelegd.
Je bent nu al nuchterder, dus ik ga er niet vanuit dat het nu nog gebeurd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heej, ik heb nog tijd! laten we geen voorbarige conclusies trekken
Verschrikkelijk nummer.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:18 schreef Ludootje het volgende:
Ik meen trouwens dat dawg hem laats ook al gepost had, maar ik wil ook even
4
3
2
1
Ik hou nie zo van dat soort muziekquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Verschrikkelijk nummer.
Dit vind ik dan toch beter.
Of deze!quote:
Echt een super baslijn, dat nummerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of deze!
Dit is en blijft een van de beste platen uit die tijd:
Wel een supergave versie van het nummer iddquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:32 schreef Kluts het volgende:
Ik vind deze variant ook gaaf.
Ook al hou ik totaal niet van MM.
Ja toch? Soms kom je gewoon van die nummers tegen die tegen verwachting in tof zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wel een supergave versie van het nummer idd
Dat is btw ook wel relaxtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja toch? Soms kom je gewoon van die nummers tegen die tegen verwachting in tof zijn.
Bloc Party is idd wel tof ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat is btw ook wel relaxt
Maten van me hebben het ook altijd over Bloc Party, is nog best wel chill
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |