^^ Dat voorkomt inderdaad teleurstellingenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja. Ook al zijn dat geen verliefde gevoelens persé. Ik vind wel dat je open naar elkaar moet zijn in je gevoel voor de ander. Anders krijg je vervelende situaties waar niemand blij van wordt.
Dat die grens hard omlaag gaat, zou zeggen dat je er later spijt van hebt. De mensen met wie ik sex heb gehad, van geen enkele heb ik spijt. Of dat nou om een ex of om een scharrel of one-nightstand gaat.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:09 schreef Ludootje het volgende:
Ach, ik heb ook wel eens zo'n avond dat ik gewoon zin heb in seks en dan gaat die grens ook hard omlaag..
Maar over het algemeen toch liever met iemand waarmee je een klik hebt
Dat heeft iedereen wel eens verkeerd aangepakt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
^^ Dat voorkomt inderdaad teleurstellingen
Al moet ik zeggen dat ikzelf ook wel eens niet helemaal eerlijk ben geweest
Ach, ik heb in ieder geval geleerd dat ik de volgende keer gewoon duidelijk moet zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen wel eens verkeerd aangepakt.
nn Klutsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:15 schreef Kluts het volgende:
Maar lieverds, ik ga slapen. Welterusten.
Dat dus. En al is het wel een casual iemand, dan toch wel een persoon waar ik al de hele avond een leuke klik mee heb.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:15 schreef Tegan het volgende:
Als ik een keer echt gewoon alleen seks wil dan zou ik dat nog niet met een casual iemand kunnen/willen.
Ik kan me dat niet voorstellen, omdat ik dat nog nooit heb gedaan. Dus ik zeg toch neequote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
nn Kluts
[..]
Dat dus. En al is het wel een casual iemand, dan toch wel een persoon waar ik al de hele avond een leuke klik mee heb.
Het is bij mij wel eens voorgekomen. Maar dat was op vakantie dus ik weet niet of dat teltquote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kan me dat niet voorstellen, omdat ik dat nog nooit heb gedaan. Dus ik zeg toch nee.
Precies!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:23 schreef Tegan het volgende:
Ach, het maakt ook verder niet uit. Je kan toch doen wat je zelf wil.
Mwah, ik ben wel eens vrouwen tegengekomen waar ik dat dus na een avond mee had.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:31 schreef Tegan het volgende:
Probleem is dus dat dat best een tijd duurt voordat dat zo ontwikkeld is.
Precies, soms heb je die klik meteen al.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:43 schreef Tegan het volgende:
Dat wachten hoeft van mij niet echt als het al goed voelt, maar dat heb ik dus nooit snel.
Nee, ik merkte dat we niet zo snel meer reageerden, dus ik dacht dat je moe was...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik pas over een half uurtje of zo, ben nog niet moe. Maar als jij wilt slapen, welterusten!
Vooral als je bijvoorbeeld al de hele avond gezellig zit te praten, en ondertussen beide weten wat er later gaat gebeuren maar er niets over zeggen en gewoon het moment afwachten dat het er van komtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:49 schreef Tegan het volgende:
. Maar het moet niet te lang duren, ander dan is het idd alleen een teleurstelling. Maar als het eenmaal zover is dan blijft het teasen een goed iets
.
Sorry, ik probeer ook nog wat leven in andere topics te brengenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, ik merkte dat we niet zo snel meer reageerden, dus ik dacht dat je moe was...
't Is ook maar bar rustig hier verderquote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Sorry, ik probeer ook nog wat leven in andere topics te brengen
Precies... En toch al bijna 200 posts verder geluld met 3 manquote:Op dinsdag 27 januari 2009 04:05 schreef Tegan het volgende:
Ach, het is niet zo erg als dat vorige topic.
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 04:13 schreef Tegan het volgende:
.
Ik denk dat ik nu wel echt ga slapen. Trusten.
Hoezo?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 04:14 schreef Tegan het volgende:
En dat herinnert me dat ik die foto nog moet verwijderen.
Lijk je nog steeds zo op die foto waar je 4 of zo bent dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 04:17 schreef Tegan het volgende:
Ik houd niet zo van foto's van mij die rondslingeren, waar ik herkenbaar ben.
^^ Op die manierquote:Op dinsdag 27 januari 2009 04:20 schreef Tegan het volgende:
Nou, niet echt. Maar mensen die mij kennen kennen de foto ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |