Nee, hij bedoelde: waarom moeten die nieuwe pumps komende zaterdag aan hem geshowd worden.quote:
Ja, uiteraard, dat is steeds het eerste waar ik aan denk, ben je geil of wil je een koekje, heeeel irritant.quote:
Dat is niet het gevalquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelde: waarom moeten die nieuwe pumps komende zaterdag aan hem geshowd worden.
Tja daar kan ik niks aan doen, its your dirty mind soquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, dat is steeds het eerste waar ik aan denk, ben je geil of wil je een koekje, heeeel irritant.
Snap niet waarom hij zich dat af vraagt, als vrouwen pumps willen komen showen ga je toch geen vragen stellenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelde: waarom moeten die nieuwe pumps komende zaterdag aan hem geshowd worden.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Snap niet waarom hij zich dat af vraagt, als vrouwen pumps willen komen showen ga je toch geen vragen stellen
Dat zeg ik toch ook niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:36 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Tja daar kan ik niks aan doen, its your dirty mind so
Dat heeft niks met een dirty mind te maken, vooral met een slechte muzieksmaak...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:36 schreef Kuwaro het volgende:
Tja daar kan ik niks aan doen, its your dirty mind so
Wel een verrassende variant op het OUd-Hollandsch Brommerskiek'n.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:36 schreef mrbox het volgende:
Snap niet waarom hij zich dat af vraagt, als vrouwen pumps willen komen showen ga je toch geen vragen stellen
Dat dus.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:40 schreef AirwiN het volgende:
Dat heeft niks met een dirty mind te maken, vooral met een slechte muzieksmaak...
Nee, dat heeft niets met mn smaak te maken gelukkigquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heeft niks met een dirty mind te maken, vooral met een slechte muzieksmaak...
Ik heb zo het vermoeden dat ze graag wil dat ie/ze (ik heb geen idee) daar wat mee doetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
En waarom specifiek tegen Kuwaro?
Dat zeker!quote:
ie/ze ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat ze graag wil dat ie/ze (ik heb geen idee) daar wat mee doet
JANIESBROWNIE IS GEIL KUWARO. GET A HINT.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:05 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
ie/ze ?
Bedoel je daarmee * Kuwaro ?
Ik ben geen ie/ze![]()
Ik ben een hij
Nee, dat bedoelde ik niet, dat is dan weer jouw dirty mindquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
JANIESBROWNIE IS GEIL KUWARO. GET A HINT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |