Krijg kankerquote:Op maandag 26 januari 2009 20:07 schreef cheqy het volgende:
Leuk, weer zo een topic. Volgens mij hadden we er gisteren ook al zo één.
quote:
een keiharde stilstandquote:Op maandag 26 januari 2009 20:09 schreef Uro het volgende:
Mijn opa is overleden aan kanker!
![]()
![]()
![]()
Ow wacht het was een hardstilstand...
hardstilstand?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:09 schreef Uro het volgende:
Mijn opa is overleden aan kanker!
![]()
![]()
![]()
Ow wacht het was een hardstilstand...
Die aflevering van Southpark over 'the N-word' ...quote:Op maandag 26 januari 2009 20:09 schreef MouzurX het volgende:
Amerikanen die gaan zeuren over het woord nigger zijn nog erger ..
Dan injecteert de rector je met vloeibaar kanker?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:08 schreef Luiaerdt het volgende:
Het werd ons laatst op school verboden nog te zeggen..
"Als ik het iemand hoor zeggen dan zorg ik persoonlijk dat diegene straf krijgt"
Zoiets zal het wel zijn jaquote:Op maandag 26 januari 2009 20:10 schreef Ice22 het volgende:
[..]
Dan injecteert de rector je met vloeibaar kanker?
MIJN OUDOOM WAS VERMOORD DOOR EEN AMERIKAAN EN EEN NIGGER!quote:Op maandag 26 januari 2009 20:09 schreef MouzurX het volgende:
Amerikanen die gaan zeuren over het woord nigger zijn nog erger ..
Nou je wordt echt zo behandelt als je nigger zegtquote:Op maandag 26 januari 2009 20:10 schreef Uro het volgende:
[..]
Die aflevering van Southpark over 'the N-word' ...![]()
Mijn tante is vermoord door iets ontoepasselijksquote:Op maandag 26 januari 2009 20:12 schreef CantFazeMe het volgende:
Het is gewoon niet toepasselijk om het te gebruiken.
Kachel op d'r hoofd gevallen zeker. Kees kun je nu nog aanwijzen.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:13 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
[..]
Mijn tante is vermoord door iets ontoepasselijks![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan ben ik best benieuwd naar welke straf je krijgt als je "IQ-hoer" roeptquote:
Nee, ze is gestikt in z'n spaanse.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:14 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Kachel op d'r hoofd gevallen zeker. Kees kun je nu nog aanwijzen.
Billenkoek?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:14 schreef Ice22 het volgende:
[..]
Dan ben ik best benieuwd naar welke straf je krijgt als je "IQ-hoer" roept
Begrijp het wel. Een nigger zijn is erger dan het hebben van kanker!quote:Op maandag 26 januari 2009 20:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou je wordt echt zo behandelt als je nigger zegt
Kinderkankercarnaval?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:17 schreef Luiaerdt het volgende:
Ik vind kanker trouwens steeds minder leuk om te zeggen..
er moet een nieuwe komen
zoals kankeraids ofzo, supercombinatie
En dan ben je een kankerneger, sta je dan.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:16 schreef Ice22 het volgende:
[..]
Begrijp het wel. Een nigger zijn is erger dan het hebben van kanker!
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:21 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
En dan ben je een kankerneger, sta je dan.
Ik zeg trouwens vaak "optyftkankerstralen"quote:Op maandag 26 januari 2009 20:20 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
[..]
Kinderkankercarnaval?
Blijven er weinig behandelend artsen over.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:25 schreef Adidah het volgende:
Iedereen die vaak kanker zegt, krijgt het later ook.
Iedereen die ademt ook.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:25 schreef Adidah het volgende:
Iedereen die vaak kanker zegt, krijgt het later ook.
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:26 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Blijven er weinig behandelend artsen over.
+1quote:Op maandag 26 januari 2009 20:26 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik voorzie een rel?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:28 schreef Paaskonijn het volgende:
JIJ VUIGE ICON JATTER![ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Karel Anker om wat specifieker te zijn.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:09 schreef Luiaerdt het volgende:
Anker
Dat is dan weer niet waar. Faler!quote:Op maandag 26 januari 2009 20:23 schreef padlarf het volgende:
[..]
Omdat paaskonijn een GasTurbine avatar heeft
ysosrsquote:Op maandag 26 januari 2009 20:31 schreef Bomil het volgende:
Je hoeft niet met kanker te schelden, als je je niet in woorden kunt uitdrukken zonder dat je erbij scheld is er iets blijkbaar mis met je...
Kanker icon van jou had ik nooit gezien. kutkonijn.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:28 schreef Paaskonijn het volgende:
JIJ VUIGE ICON JATTER![ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Je bent een kakker of je zegt kanker, whats the difference!quote:Op maandag 26 januari 2009 20:31 schreef Bomil het volgende:
Je hoeft niet met kanker te schelden, als je je niet in woorden kunt uitdrukken zonder dat je erbij scheld is er iets blijkbaar mis met je...
Anders ga je janken ofzoquote:Op maandag 26 januari 2009 20:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Right, daarom heb je hem van mijn photobucket.
Gister nog welquote:Op maandag 26 januari 2009 20:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet waar. Faler!
Niet.quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:26 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Leuke UI heb je.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:03 schreef Ice22 het volgende:
Kutherpes anders jat je even iemand zijn UI
Danke, jij ookquote:
joehoeeeeequote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:06 schreef denthemen het volgende:
TS, joehoeeee
Acinonyx geilt op getekende tietjes!quote:
Rustig maar, zodra je moeder van kanker dood gaat, dan pas snap je héél misschien de clue.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:05 schreef Ice22 het volgende:
Tyft toch eens op met dat gejank joh. Kanker is gewoon verworden tot een uitdrukking, net zoals Tering, Tyfus, fucking, vet of geil.
Als iemand zegt "Dat wijf is fucking geil" ga je toch ook niet janken? waarom dan wel bij "Dat wijf is kanker-geil"
Janken om het woordje kanker is zoooooo 1996!
Ik heb 2 opa's, 1 oma, en 1 stiefopa verloren aan kanker.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:15 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
[..]
Rustig maar, zodra je moeder van kanker dood gaat, dan pas snap je héél misschien de clue.
Dat blijkt.quote:
Alsof mensen met opzet die associatie maken. Als je iemand hebt verloren aan kanker kan het horen van het woord 'kanker' nu eenmaal de herinnering aan dat verlies triggeren. Nogal flauw om mensen die deze (natuurlijke!) reactie vertonen huilies te noemen.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:26 schreef Opperkwal het volgende:
Ik vind het ook een beetje infantiel om te gaan janken om 'kanker,' het is gewoon een woord om iets kracht bij te zetten, het is zelfs een werkwoord. Maar je blijft altijd huillies houden die het aan hun overleden neef van hun achterbruurvrouw van hun oma doet denken.
Ook als die overleden persoon al 3x is weg gerrot en 5x geschud?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:23 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Alsof mensen met opzet die associatie maken. Als je iemand hebt verloren aan kanker kan het horen van het woord 'kanker' nu eenmaal de herinnering aan dat verlies triggeren. Nogal flauw om mensen die deze (natuurlijke!) reactie vertonen huilies te noemen.
Inderdaad racistenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:27 schreef dagdag het volgende:
Heb een hekel aan die gasten die in elke zin kkk gebruiken
Dan zou je een dagje Den Haag maar beter uit je kop zettenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:27 schreef dagdag het volgende:
koekoeksklok?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:27 schreef dagdag het volgende:
Nee, kutkopkaasquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:31 schreef denthemen het volgende:
TS, welke van Fok! heb je al allemaal gehad?
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:31 schreef denthemen het volgende:
TS, welke van Fok! heb je al allemaal gehad?
Hij zal wel iets in zijn mond hebbenquote:
Godverdetering, jij bent diegene die mij zegt dat ik het niet door mag vertellen omdat niemand het mag weten en dan zeg je het zelf open en bloot op Fok!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij zal wel iets in zijn mond hebben
Dan kom ik zeker in de verkeerde delen van Den Haag, ik hoor het nl. amper. Zelfs de grootste Sjonnie-Hagnees die ik ken heeft nog meer fatsoen dan jij.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:29 schreef Ice22 het volgende:
Dan zou je een dagje Den Haag maar beter uit je kop zetten
Dit zijn echt de meest trieste reacties die er zijn. Kanker roepen om even lekker te stangen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:42 schreef Genius-F het volgende:
De mensen die dat erg vinden zijn meestal de grootste egoïsten.
Zodoende goed topic. Voordat ik het vergeet KANKERRRRRR
Of helemaal niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:18 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dit zijn echt de meest trieste reacties die er zijn. Kanker roepen om even lekker te stangen.
Deed ik ook op mijn 12de. Maar schijnbaar treedt volwassnheid bij sommigen iets later op.
Overal het woordje kanker voorzetten ook zooooooooo 1996.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:05 schreef Ice22 het volgende:
Tyft toch eens op met dat gejank joh. Kanker is gewoon verworden tot een uitdrukking, net zoals Tering, Tyfus, fucking, vet of geil.
Als iemand zegt "Dat wijf is fucking geil" ga je toch ook niet janken? waarom dan wel bij "Dat wijf is kanker-geil"
Jij bent zo goed, jij bentmachtig en ik zal voor je knielen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:18 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dit zijn echt de meest trieste reacties die er zijn. Kanker roepen om even lekker te stangen.
Deed ik ook op mijn 12de. Maar schijnbaar treedt volwassnheid bij sommigen iets later op.
Welke mannen heb je al gehad?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:10 schreef Ice22 het volgende:
[..]
Jij bent zo goed, jij bentmachtig en ik zal voor je knielen.
Hou toch op man, hypocriet stuk moraalridder.
Je bent het woord kanker vergeten. Nu lijk je volwassener dan je daadwerkelijk bent.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:10 schreef Ice22 het volgende:
Jij bent zo goed, jij bentmachtig en ik zal voor je knielen.
Hou toch op man, hypocriet stuk moraalridder.
Wacht maar tot je familie het een keer krijgt! Dan piep je wel anders vuile teringlijer.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:05 schreef Ice22 het volgende:
scherpquote:Op maandag 26 januari 2009 20:26 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven, ik ken mensen die zeggen kanker 20 keer per zinquote:Op maandag 26 januari 2009 20:05 schreef Ice22 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Jammer voor je dat 'cancer' in dit geval het sterrenbeeld Kreeft betekent.
Oh, het was gewoon een grapje!!!! HAHAHAHAHAquote:
Of je begint zelf natuurlijk gewoon een ouwe zuurpruim te worden...quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Oh, het was gewoon een grapje!!!! HAHAHAHAHA
Jezus zeg, de humor hier op Fok wordt ook met de dag sneuer....
Of niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:34 schreef Dweepp het volgende:
[..]
Wacht maar tot je familie het een keer krijgt! Dan piep je wel anders vuile teringlijer.
Dat jij denkt dat je er niet mee spot, hoeft een ander nog niet zo te ervaren.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:22 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Of niet.Familieleden en vrienden van mij zijn overleden aan kanker, ik """spot""" (lees: als krachtwoord, iedere huilie denkt dan gelijk dat je ermee spot, wat dus niet zo is
_! ) er elke dag nog net zo hard mee.
Vertel eens, waarom zou ik anders moeten piepen? Tyfus of Malaria is net zo erg.
Nou ja, ik heb in mijn omgeving geen mensen die dat zo ervaren dus is dat niet zo he.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:31 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat je er niet mee spot, hoeft een ander nog niet zo te ervaren.
Dat dus. Mochten mensen er last van hebben dan ben ik meer dan bereid mij aan te passen, wat dus momenteel niet het geval is.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb in mijn omgeving geen mensen die dat zo ervaren dus is dat niet zo he.
Mwa, het was eigenlijk een sarcastische opmerking richting Mutsaers aangezien dat zijn manier van redeneren is, maar inderdaad.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:40 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dat dus. Mochten mensen er last van hebben dan ben ik meer dan bereid mij aan te passen, wat dus momenteel niet het geval is.
Wauw, wat ken jij mij goed zeg.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:45 schreef BobbyB het volgende:
het was eigenlijk een sarcastische opmerking richting Mutsaers aangezien dat zijn manier van redeneren is
Dus je weet dat je fout zit (getuige je bovenstaande twijfel je nog), maar toch ga je er mee door.....hoe sneu is dat?quote:Maar dan nog vind ik dat je het scheldwoord kanker en de ziekte kanker niet door elkaar moet halen. Als je dat niet kan ligt dat dan misschien toch aan jezelf. Daarmee praat ik het niet goed, maar op die manier bespaar je jezelf een hoop ergernis.
Kennen is een groot woord. Ik ken je manier van redeneren en dat is nu niet je sterkste punt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Wauw, wat ken jij mij goed zeg.
Ik gebruik het woord zeer zelden, ik zeg dan ook nergens dat ik het doe. Ik kan alleen het scheldwoord en de ziekte uit elkaar houden. Maar (begrijpend) lezen is dus ook al te moeilijk voor je?quote:Dus je weet dat je fout zit (getuige je bovenstaande twijfel je nog), maar toch ga je er mee door.....hoe sneu is dat?
eindelijk iemand die precies het zelfde denkt over schelden met kanker als ik!quote:Op maandag 26 januari 2009 20:05 schreef Ice22 het volgende:
Rijd jij even een sloot in ofzoquote:
Liever dat dan jouw hobby, en dat nog wel in UIquote:
Mja ik heb normaal ook geen probleem met de seksuele voorkeuren van mensen, maar om er zo mee te koop te lopen gaat mij iets te ver.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Liever dat dan jouw hobby, en dat nog wel in UI
Sylvie?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Liever dat dan jouw hobby, en dat nog wel in UI
Ik weet meteen weer wie je bentHoe is het met sylvie?
quote:
Weer zo eentje die moet zeiken over users die kankeren op mensen die gaan janken als je kanker zegt...quote:Op maandag 26 januari 2009 20:07 schreef cheqy het volgende:
Leuk, weer zo een topic. Volgens mij hadden we er gisteren ook al zo één.
maar tis irritantquote:Op maandag 26 januari 2009 20:05 schreef Ice22 het volgende:
Hou gewoon je kankerbek dicht, vuile kankerhond dat je bent!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mja ik heb normaal ook geen probleem met de seksuele voorkeuren van mensen, maar om er zo mee te koop te lopen gaat mij iets te ver.
Je vergeet Kankerkanker.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:24 schreef Hagelkaas het volgende:
Grafkanker
Pestkanker
Aidskanker
Teringkanker
Kutkanker
Rugkanker
Strotkanker
Hoerenkanker
Jodenkanker
Tiefuskanker
Nazikanker
Ik houd wel van een beetje variatie!
Pas maar op hoor.....quote:
Bron?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 06:12 schreef SouthernDiscomfort het volgende:
De uitdrukking verliest zijn waarde en kracht wanneer het in Engelse taal word gebruikt.
" I hope you get cancer. "
" Cancer gay "
Fucking 4chan Nederlanders.![]()
Disclaimer: Ik steun het gebruik van het woord kanker in Nederlandse samenleving! Levensverwachtingen stijgen naarmate men zich meer verbaal weet te uiten door o.a bovengenoemde woord te gebruiken.
Goede kick man.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:49 schreef hunternl het volgende:
kankerlekker topic dit
Goede kick, Roel Sebregts.quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:05 schreef Ice22 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |