MIJN OUDOOM WAS VERMOORD DOOR EEN AMERIKAAN EN EEN NIGGER!quote:Op maandag 26 januari 2009 20:09 schreef MouzurX het volgende:
Amerikanen die gaan zeuren over het woord nigger zijn nog erger ..
Nou je wordt echt zo behandelt als je nigger zegtquote:Op maandag 26 januari 2009 20:10 schreef Uro het volgende:
[..]
Die aflevering van Southpark over 'the N-word' ...![]()
Mijn tante is vermoord door iets ontoepasselijksquote:Op maandag 26 januari 2009 20:12 schreef CantFazeMe het volgende:
Het is gewoon niet toepasselijk om het te gebruiken.
Kachel op d'r hoofd gevallen zeker. Kees kun je nu nog aanwijzen.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:13 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
[..]
Mijn tante is vermoord door iets ontoepasselijks![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan ben ik best benieuwd naar welke straf je krijgt als je "IQ-hoer" roeptquote:
Nee, ze is gestikt in z'n spaanse.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:14 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Kachel op d'r hoofd gevallen zeker. Kees kun je nu nog aanwijzen.
Billenkoek?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:14 schreef Ice22 het volgende:
[..]
Dan ben ik best benieuwd naar welke straf je krijgt als je "IQ-hoer" roept
Begrijp het wel. Een nigger zijn is erger dan het hebben van kanker!quote:Op maandag 26 januari 2009 20:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou je wordt echt zo behandelt als je nigger zegt
Kinderkankercarnaval?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:17 schreef Luiaerdt het volgende:
Ik vind kanker trouwens steeds minder leuk om te zeggen..
er moet een nieuwe komen
zoals kankeraids ofzo, supercombinatie
En dan ben je een kankerneger, sta je dan.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:16 schreef Ice22 het volgende:
[..]
Begrijp het wel. Een nigger zijn is erger dan het hebben van kanker!
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:21 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
En dan ben je een kankerneger, sta je dan.
Ik zeg trouwens vaak "optyftkankerstralen"quote:Op maandag 26 januari 2009 20:20 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
[..]
Kinderkankercarnaval?
Blijven er weinig behandelend artsen over.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:25 schreef Adidah het volgende:
Iedereen die vaak kanker zegt, krijgt het later ook.
Iedereen die ademt ook.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:25 schreef Adidah het volgende:
Iedereen die vaak kanker zegt, krijgt het later ook.
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:26 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Blijven er weinig behandelend artsen over.
+1quote:Op maandag 26 januari 2009 20:26 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Blijven er weinig behandelend artsen over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |