quote:Op maandag 26 januari 2009 21:31 schreef denthemen het volgende:
TS, welke van Fok! heb je al allemaal gehad?
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:31 schreef denthemen het volgende:
TS, welke van Fok! heb je al allemaal gehad?
Hij zal wel iets in zijn mond hebbenquote:
Godverdetering, jij bent diegene die mij zegt dat ik het niet door mag vertellen omdat niemand het mag weten en dan zeg je het zelf open en bloot op Fok!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij zal wel iets in zijn mond hebben
Dan kom ik zeker in de verkeerde delen van Den Haag, ik hoor het nl. amper. Zelfs de grootste Sjonnie-Hagnees die ik ken heeft nog meer fatsoen dan jij.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:29 schreef Ice22 het volgende:
Dan zou je een dagje Den Haag maar beter uit je kop zetten
Dit zijn echt de meest trieste reacties die er zijn. Kanker roepen om even lekker te stangen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:42 schreef Genius-F het volgende:
De mensen die dat erg vinden zijn meestal de grootste egoïsten.
Zodoende goed topic. Voordat ik het vergeet KANKERRRRRR
Of helemaal niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:18 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dit zijn echt de meest trieste reacties die er zijn. Kanker roepen om even lekker te stangen.
Deed ik ook op mijn 12de. Maar schijnbaar treedt volwassnheid bij sommigen iets later op.
Overal het woordje kanker voorzetten ook zooooooooo 1996.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:05 schreef Ice22 het volgende:
Tyft toch eens op met dat gejank joh. Kanker is gewoon verworden tot een uitdrukking, net zoals Tering, Tyfus, fucking, vet of geil.
Als iemand zegt "Dat wijf is fucking geil" ga je toch ook niet janken? waarom dan wel bij "Dat wijf is kanker-geil"
Janken om het woordje kanker is zoooooo 1996!
Jij bent zo goed, jij bentmachtig en ik zal voor je knielen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:18 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dit zijn echt de meest trieste reacties die er zijn. Kanker roepen om even lekker te stangen.
Deed ik ook op mijn 12de. Maar schijnbaar treedt volwassnheid bij sommigen iets later op.
Welke mannen heb je al gehad?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:10 schreef Ice22 het volgende:
[..]
Jij bent zo goed, jij bentmachtig en ik zal voor je knielen.
Hou toch op man, hypocriet stuk moraalridder.
Je bent het woord kanker vergeten. Nu lijk je volwassener dan je daadwerkelijk bent.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:10 schreef Ice22 het volgende:
Jij bent zo goed, jij bentmachtig en ik zal voor je knielen.
Hou toch op man, hypocriet stuk moraalridder.
Wacht maar tot je familie het een keer krijgt! Dan piep je wel anders vuile teringlijer.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:05 schreef Ice22 het volgende:
Tyft toch eens op met dat gejank joh. Kanker is gewoon verworden tot een uitdrukking, net zoals Tering, Tyfus, fucking, vet of geil.
Als iemand zegt "Dat wijf is fucking geil" ga je toch ook niet janken? waarom dan wel bij "Dat wijf is kanker-geil"
scherpquote:Op maandag 26 januari 2009 20:26 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Blijven er weinig behandelend artsen over.
Je kan ook overdrijven, ik ken mensen die zeggen kanker 20 keer per zinquote:Op maandag 26 januari 2009 20:05 schreef Ice22 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Jammer voor je dat 'cancer' in dit geval het sterrenbeeld Kreeft betekent.
Oh, het was gewoon een grapje!!!! HAHAHAHAHAquote:
Of je begint zelf natuurlijk gewoon een ouwe zuurpruim te worden...quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Oh, het was gewoon een grapje!!!! HAHAHAHAHA
Jezus zeg, de humor hier op Fok wordt ook met de dag sneuer....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |