Dat blijkt.quote:
Alsof mensen met opzet die associatie maken. Als je iemand hebt verloren aan kanker kan het horen van het woord 'kanker' nu eenmaal de herinnering aan dat verlies triggeren. Nogal flauw om mensen die deze (natuurlijke!) reactie vertonen huilies te noemen.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:26 schreef Opperkwal het volgende:
Ik vind het ook een beetje infantiel om te gaan janken om 'kanker,' het is gewoon een woord om iets kracht bij te zetten, het is zelfs een werkwoord. Maar je blijft altijd huillies houden die het aan hun overleden neef van hun achterbruurvrouw van hun oma doet denken.
Ook als die overleden persoon al 3x is weg gerrot en 5x geschud?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:23 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Alsof mensen met opzet die associatie maken. Als je iemand hebt verloren aan kanker kan het horen van het woord 'kanker' nu eenmaal de herinnering aan dat verlies triggeren. Nogal flauw om mensen die deze (natuurlijke!) reactie vertonen huilies te noemen.
Inderdaad racistenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:27 schreef dagdag het volgende:
Heb een hekel aan die gasten die in elke zin kkk gebruiken
Dan zou je een dagje Den Haag maar beter uit je kop zettenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:27 schreef dagdag het volgende:
koekoeksklok?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:27 schreef dagdag het volgende:
Nee, kutkopkaasquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:31 schreef denthemen het volgende:
TS, welke van Fok! heb je al allemaal gehad?
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:31 schreef denthemen het volgende:
TS, welke van Fok! heb je al allemaal gehad?
Hij zal wel iets in zijn mond hebbenquote:
Godverdetering, jij bent diegene die mij zegt dat ik het niet door mag vertellen omdat niemand het mag weten en dan zeg je het zelf open en bloot op Fok!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij zal wel iets in zijn mond hebben
Dan kom ik zeker in de verkeerde delen van Den Haag, ik hoor het nl. amper. Zelfs de grootste Sjonnie-Hagnees die ik ken heeft nog meer fatsoen dan jij.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:29 schreef Ice22 het volgende:
Dan zou je een dagje Den Haag maar beter uit je kop zetten
Dit zijn echt de meest trieste reacties die er zijn. Kanker roepen om even lekker te stangen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:42 schreef Genius-F het volgende:
De mensen die dat erg vinden zijn meestal de grootste egoïsten.
Zodoende goed topic. Voordat ik het vergeet KANKERRRRRR
Of helemaal niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:18 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dit zijn echt de meest trieste reacties die er zijn. Kanker roepen om even lekker te stangen.
Deed ik ook op mijn 12de. Maar schijnbaar treedt volwassnheid bij sommigen iets later op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |