Of niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:34 schreef Dweepp het volgende:
[..]
Wacht maar tot je familie het een keer krijgt! Dan piep je wel anders vuile teringlijer.
Dat jij denkt dat je er niet mee spot, hoeft een ander nog niet zo te ervaren.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:22 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Of niet.Familieleden en vrienden van mij zijn overleden aan kanker, ik """spot""" (lees: als krachtwoord, iedere huilie denkt dan gelijk dat je ermee spot, wat dus niet zo is
_! ) er elke dag nog net zo hard mee.
Vertel eens, waarom zou ik anders moeten piepen? Tyfus of Malaria is net zo erg.
Nou ja, ik heb in mijn omgeving geen mensen die dat zo ervaren dus is dat niet zo he.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:31 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat je er niet mee spot, hoeft een ander nog niet zo te ervaren.
Dat dus. Mochten mensen er last van hebben dan ben ik meer dan bereid mij aan te passen, wat dus momenteel niet het geval is.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb in mijn omgeving geen mensen die dat zo ervaren dus is dat niet zo he.
Mwa, het was eigenlijk een sarcastische opmerking richting Mutsaers aangezien dat zijn manier van redeneren is, maar inderdaad.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:40 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dat dus. Mochten mensen er last van hebben dan ben ik meer dan bereid mij aan te passen, wat dus momenteel niet het geval is.
Wauw, wat ken jij mij goed zeg.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:45 schreef BobbyB het volgende:
het was eigenlijk een sarcastische opmerking richting Mutsaers aangezien dat zijn manier van redeneren is
Dus je weet dat je fout zit (getuige je bovenstaande twijfel je nog), maar toch ga je er mee door.....hoe sneu is dat?quote:Maar dan nog vind ik dat je het scheldwoord kanker en de ziekte kanker niet door elkaar moet halen. Als je dat niet kan ligt dat dan misschien toch aan jezelf. Daarmee praat ik het niet goed, maar op die manier bespaar je jezelf een hoop ergernis.
Kennen is een groot woord. Ik ken je manier van redeneren en dat is nu niet je sterkste punt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Wauw, wat ken jij mij goed zeg.
Ik gebruik het woord zeer zelden, ik zeg dan ook nergens dat ik het doe. Ik kan alleen het scheldwoord en de ziekte uit elkaar houden. Maar (begrijpend) lezen is dus ook al te moeilijk voor je?quote:Dus je weet dat je fout zit (getuige je bovenstaande twijfel je nog), maar toch ga je er mee door.....hoe sneu is dat?
eindelijk iemand die precies het zelfde denkt over schelden met kanker als ik!quote:Op maandag 26 januari 2009 20:05 schreef Ice22 het volgende:
Tyft toch eens op met dat gejank joh. Kanker is gewoon verworden tot een uitdrukking, net zoals Tering, Tyfus, fucking, vet of geil.
Als iemand zegt "Dat wijf is fucking geil" ga je toch ook niet janken? waarom dan wel bij "Dat wijf is kanker-geil"
Janken om het woordje kanker is zoooooo 1996!
Rijd jij even een sloot in ofzoquote:
Liever dat dan jouw hobby, en dat nog wel in UIquote:
Mja ik heb normaal ook geen probleem met de seksuele voorkeuren van mensen, maar om er zo mee te koop te lopen gaat mij iets te ver.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Liever dat dan jouw hobby, en dat nog wel in UI
Sylvie?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Liever dat dan jouw hobby, en dat nog wel in UI
Ik weet meteen weer wie je bentHoe is het met sylvie?
quote:
Weer zo eentje die moet zeiken over users die kankeren op mensen die gaan janken als je kanker zegt...quote:Op maandag 26 januari 2009 20:07 schreef cheqy het volgende:
Leuk, weer zo een topic. Volgens mij hadden we er gisteren ook al zo één.
maar tis irritantquote:Op maandag 26 januari 2009 20:05 schreef Ice22 het volgende:
Tyft toch eens op met dat gejank joh. Kanker is gewoon verworden tot een uitdrukking, net zoals Tering, Tyfus, fucking, vet of geil.
Als iemand zegt "Dat wijf is fucking geil" ga je toch ook niet janken? waarom dan wel bij "Dat wijf is kanker-geil"
Hou gewoon je kankerbek dicht, vuile kankerhond dat je bent!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mja ik heb normaal ook geen probleem met de seksuele voorkeuren van mensen, maar om er zo mee te koop te lopen gaat mij iets te ver.
Je vergeet Kankerkanker.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:24 schreef Hagelkaas het volgende:
Grafkanker
Pestkanker
Aidskanker
Teringkanker
Kutkanker
Rugkanker
Strotkanker
Hoerenkanker
Jodenkanker
Tiefuskanker
Nazikanker
Ik houd wel van een beetje variatie!
Pas maar op hoor.....quote:
Bron?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 06:12 schreef SouthernDiscomfort het volgende:
De uitdrukking verliest zijn waarde en kracht wanneer het in Engelse taal word gebruikt.
" I hope you get cancer. "
" Cancer gay "
Fucking 4chan Nederlanders.![]()
Disclaimer: Ik steun het gebruik van het woord kanker in Nederlandse samenleving! Levensverwachtingen stijgen naarmate men zich meer verbaal weet te uiten door o.a bovengenoemde woord te gebruiken.
Goede kick man.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:49 schreef hunternl het volgende:
kankerlekker topic dit
Goede kick, Roel Sebregts.quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:05 schreef Ice22 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |