abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65531204
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 23:34 schreef Dweepp het volgende:

[..]

Wacht maar tot je familie het een keer krijgt! Dan piep je wel anders vuile teringlijer.
Of niet. Familieleden en vrienden van mij zijn overleden aan kanker, ik """spot""" (lees: als krachtwoord, iedere huilie denkt dan gelijk dat je ermee spot, wat dus niet zo is _! ) er elke dag nog net zo hard mee.

Vertel eens, waarom zou ik anders moeten piepen? Tyfus of Malaria is net zo erg.
pi_65531525
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 15:22 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Of niet. Familieleden en vrienden van mij zijn overleden aan kanker, ik """spot""" (lees: als krachtwoord, iedere huilie denkt dan gelijk dat je ermee spot, wat dus niet zo is _! ) er elke dag nog net zo hard mee.

Vertel eens, waarom zou ik anders moeten piepen? Tyfus of Malaria is net zo erg.
Dat jij denkt dat je er niet mee spot, hoeft een ander nog niet zo te ervaren.
pi_65531654
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 15:31 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Dat jij denkt dat je er niet mee spot, hoeft een ander nog niet zo te ervaren.
Nou ja, ik heb in mijn omgeving geen mensen die dat zo ervaren dus is dat niet zo he.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_65531687
Je raakt er wel een beetje gewend aan als je veel lurkt op dit forum..

Ik probeer het mezelf af te leren, gebruikte het eerder te pas en te onpas, veelvuldig vloeken met kanker in RL staat simpelweg niet zo charmant.
  donderdag 29 januari 2009 @ 15:39:04 #155
126098 VaderJacob
Ik krijg nog geld van je!!
pi_65531823
Leven en laten leven

Okee ik weet dat dat lullig klinkt als je kanker hebt. Maar heb nu in ieder geval mezelf ingedekt !
Maar jongens ik heb geen geld... tis echt waar!!
pi_65531886
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 15:34 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Nou ja, ik heb in mijn omgeving geen mensen die dat zo ervaren dus is dat niet zo he.
Dat dus. Mochten mensen er last van hebben dan ben ik meer dan bereid mij aan te passen, wat dus momenteel niet het geval is.
pi_65532079
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 15:40 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Dat dus. Mochten mensen er last van hebben dan ben ik meer dan bereid mij aan te passen, wat dus momenteel niet het geval is.
Mwa, het was eigenlijk een sarcastische opmerking richting Mutsaers aangezien dat zijn manier van redeneren is, maar inderdaad.

Maar dan nog vind ik dat je het scheldwoord kanker en de ziekte kanker niet door elkaar moet halen. Als je dat niet kan ligt dat dan misschien toch aan jezelf. Daarmee praat ik het niet goed, maar op die manier bespaar je jezelf een hoop ergernis.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_65532583
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 15:45 schreef BobbyB het volgende:
het was eigenlijk een sarcastische opmerking richting Mutsaers aangezien dat zijn manier van redeneren is
Wauw, wat ken jij mij goed zeg.
quote:
Maar dan nog vind ik dat je het scheldwoord kanker en de ziekte kanker niet door elkaar moet halen. Als je dat niet kan ligt dat dan misschien toch aan jezelf. Daarmee praat ik het niet goed, maar op die manier bespaar je jezelf een hoop ergernis.
Dus je weet dat je fout zit (getuige je bovenstaande twijfel je nog), maar toch ga je er mee door.....hoe sneu is dat?
pi_65533117
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 15:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Wauw, wat ken jij mij goed zeg.
Kennen is een groot woord. Ik ken je manier van redeneren en dat is nu niet je sterkste punt.
quote:
Dus je weet dat je fout zit (getuige je bovenstaande twijfel je nog), maar toch ga je er mee door.....hoe sneu is dat?
Ik gebruik het woord zeer zelden, ik zeg dan ook nergens dat ik het doe. Ik kan alleen het scheldwoord en de ziekte uit elkaar houden. Maar (begrijpend) lezen is dus ook al te moeilijk voor je?
pi_65535074
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:05 schreef Ice22 het volgende:
Tyft toch eens op met dat gejank joh. Kanker is gewoon verworden tot een uitdrukking, net zoals Tering, Tyfus, fucking, vet of geil.

Als iemand zegt "Dat wijf is fucking geil" ga je toch ook niet janken? waarom dan wel bij "Dat wijf is kanker-geil"

Janken om het woordje kanker is zoooooo 1996!
eindelijk iemand die precies het zelfde denkt over schelden met kanker als ik!
shit ouwe ik zei een × zo tegen zo'n gast kanker op (hij deed dom) wat doet ie,
hij gaat huilend naar de leraar
[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
En bij jouw topics heb ik altijd zoiets van: dit had ik wel kunnen zeggen :P
[/quote]
pi_65535181
waar ik helemaal een hekel aan heb is mensen op teamspeak tijdens het gamen gaan janken dat je woord kk gebruikt... hallo ga dan dammen of snoekeren dan mag je niet praten tijdens spelen... als ik game , scheld ik heel simpel. Kan je er niet tegen, stop dan aub met gamen

maar goed, ik probeer er rekening mee te houden en het te matige... maar als het er zo uit flapt ja lekker laten gaan #care
I'm not the man you think I am!
pi_65538978
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 20:11 schreef denthemen het volgende:

[..]

Welke mannen heb je al gehad?
Rijd jij even een sloot in ofzo
Op woensdag 28 januari 2009 21:37 schreef 2cv het volgende:
Een tokkie had je whopper af moeten pakken, er op moeten spugen, zeiken en schijten en het ding dan in je strot moeten rammen.
pi_65541274
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 18:45 schreef Ice22 het volgende:

[..]

Rijd jij even een sloot in ofzo
Liever dat dan jouw hobby, en dat nog wel in UI

Ik weet meteen weer wie je bent Hoe is het met sylvie?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_65541403
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 19:44 schreef denthemen het volgende:

[..]

Mja ik heb normaal ook geen probleem met de seksuele voorkeuren van mensen, maar om er zo mee te koop te lopen gaat mij iets te ver.
pi_65543353
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 19:44 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ik weet meteen weer wie je bent Hoe is het met sylvie?
Sylvie?
Een tokkie had je whopper af moeten pakken, er op moeten spugen, zeiken en schijten en het ding dan in je strot moeten rammen.
pi_65584315
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:34 schreef Ice22 het volgende:

[..]

Sylvie?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 23:45:38 #167
203688 Drijfzand
account closed
pi_65584488
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:07 schreef cheqy het volgende:
Leuk, weer zo een topic. Volgens mij hadden we er gisteren ook al zo één.
Weer zo eentje die moet zeiken over users die kankeren op mensen die gaan janken als je kanker zegt...
too much to do in the real world.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 00:04:11 #168
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_65585086
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:05 schreef Ice22 het volgende:
Tyft toch eens op met dat gejank joh. Kanker is gewoon verworden tot een uitdrukking, net zoals Tering, Tyfus, fucking, vet of geil.

Als iemand zegt "Dat wijf is fucking geil" ga je toch ook niet janken? waarom dan wel bij "Dat wijf is kanker-geil"

Janken om het woordje kanker is zoooooo 1996!
maar tis irritant
Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
pi_65585440
Ik zeg wel eens:
het is niet kanker dat je kanker zegt, maar het is kanker dat je kanker hebt..

Maar toch stoor ik me aan het lukraak verkondigen van dit woord.. kijk als je je vinger verbrand ok.. maar niet van kankergek dit kanker serieus dat.. beetje overdreven jongens
The Hunter Will Be The Hunted
pi_65586827
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 19:47 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Mja ik heb normaal ook geen probleem met de seksuele voorkeuren van mensen, maar om er zo mee te koop te lopen gaat mij iets te ver.
Hou gewoon je kankerbek dicht, vuile kankerhond dat je bent!

Leuk zo'n topic.
pi_65586966
Grafkanker
Pestkanker
Aidskanker
Teringkanker
Kutkanker
Rugkanker
Strotkanker
Hoerenkanker
Jodenkanker
Tiefuskanker
Nazikanker

Ik houd wel van een beetje variatie!
pi_65587328
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 01:24 schreef Hagelkaas het volgende:
Grafkanker
Pestkanker
Aidskanker
Teringkanker
Kutkanker
Rugkanker
Strotkanker
Hoerenkanker
Jodenkanker
Tiefuskanker
Nazikanker

Ik houd wel van een beetje variatie!
Je vergeet Kankerkanker.
pi_65601559
En kachelkanker.
pi_81447145
kankerlekker topic dit
pi_81447201
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:05 schreef Q. het volgende:

[..]

Zie je? Kan prima.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_81447384
Kankergoede kick man, kankerlijer.
pi_81447430
pi_81448943
De uitdrukking verliest zijn waarde en kracht wanneer het in Engelse taal word gebruikt.

" I hope you get cancer. "
" Cancer gay "

Fucking 4chan Nederlanders.

Disclaimer: Ik steun het gebruik van het woord kanker in Nederlandse samenleving! Levensverwachtingen stijgen naarmate men zich meer verbaal weet te uiten door o.a bovengenoemde woord te gebruiken.
"Somebody help me! I'm being spontaneous ! "
  zaterdag 15 mei 2010 @ 08:51:57 #179
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_81449439
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:05 schreef Q. het volgende:
Krijg de kanker.
Pas maar op hoor.....

Dan krijg je dit soort reactie's
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_81449899
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:08 schreef Ice22 het volgende:

[..]

Krijg kanker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')