quote:
De wiki is stuquequote:
Heb je niet ergens een backupje staan?quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je niet ergens een backupje staan?
Ach, beter dan niets, toch?quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 06:15 schreef Klonk het volgende:
het is weer Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaandag
Hoezo OP stukquote:Op maandag 26 januari 2009 07:46 schreef Pheno het volgende:
Ohio gozaimasu. OP nog steeds stuk. Echt, KUTSOFTWARE is het ook.
Ik heb geen zin om het bij te werken, omdat het nutteloos is als de wiki stuk is.quote:
We zijn dan ook heidenen hier, dus wat is het probleem?quote:Op maandag 26 januari 2009 07:58 schreef Pheno het volgende:
En 7 topics achterlopen is heidens!
heidenen? Jongen, hier spreekt de anti-christ!quote:Op maandag 26 januari 2009 08:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We zijn dan ook heidenen hier, dus wat is het probleem?
Neuk jij voor het huwelijk? Brandstapel!quote:Op maandag 26 januari 2009 08:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We zijn dan ook heidenen hier, dus wat is het probleem?
Mevrouwquote:Op maandag 26 januari 2009 08:06 schreef Muck het volgende:
[..]
heidenen? Jongen, hier spreekt de anti-christ!
Huwelijkquote:Op maandag 26 januari 2009 08:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neuk jij voor het huwelijk? Brandstapel!
Gewoon je eigen religie beginnen, opgelostquote:
All hail the penguin!quote:Op maandag 26 januari 2009 08:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon je eigen religie beginnen, opgelost
mazzelaarquote:Op maandag 26 januari 2009 08:09 schreef Pheno het volgende:
Hmm, MM heeft een kortingactie op alle laptops morgen. Maar er staat gewoon btw op het bonnetje wat ik gewoon kan opgeven bij de belasting. Dat wordt dan wel een erg cheape macbook pro. Toch maar eens denken of ik morgen even langs ga.....
komt goed uit met die vissen (en broden) maar nou niet al het water waarin je zwemt in wijn veranderen he?quote:
Hmm? Die kortingsactie geld ook voor jou hoorquote:
"Appelsap".quote:Op maandag 26 januari 2009 08:12 schreef Muck het volgende:
[..]
komt goed uit met die vissen (en broden) maar nou niet al het water waarin je zwemt in wijn veranderen he?
met die btw enzoquote:Op maandag 26 januari 2009 08:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hmm? Die kortingsactie geld ook voor jou hoor
ah, onze heiland sprak wijze woorden vandaagquote:
Mja, dat is dan weer een voordeeltje mijnerzijds.quote:
Versnipperd door papier.quote:Op maandag 26 januari 2009 08:16 schreef Klonk het volgende:
Muck je ui is weg
Oude bakbeest ftw.quote:Op maandag 26 januari 2009 08:17 schreef Klonk het volgende:
zolang ik nog geen geld heb voor een nieuwe roep ik heel stoer: CRT FTW
MPG heeft inmiddels de complete tekst uit de OP van dit deel in een txt-bestand. Dus wellicht werkt hij daarin alvast wat bij als hij zin en tijd heeft?quote:Op maandag 26 januari 2009 07:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om het bij te werken, omdat het nutteloos is als de wiki stuk is.
in de groentenmandquote:Op maandag 26 januari 2009 08:16 schreef Klonk het volgende:
Muck je ui is weg
Ad Tramquote:Op maandag 26 januari 2009 08:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG heeft inmiddels de complete tekst uit de OP van dit deel in een txt-bestand. Dus wellicht werkt hij daarin alvast wat bij als hij zin en tijd heeft?.
ga slapen johquote:Op maandag 26 januari 2009 08:24 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen!
Wat doe ik nu al op op mijn vrije dag
Ritme ftw.quote:Op maandag 26 januari 2009 08:24 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen!
Wat doe ik nu al op op mijn vrije dag
Kan niet. De kids waren al om kwart over zeven op. En ik heb geprobeerd of ze nog even bij mij wilden slapen, maar de oren werden al van mijn hoofd getetterd.. slapen zat er echt niet meer inquote:
Zeg dat maar tegen die 2 van mij. Die willen blijven liggen als ze naar school moeten, en vroeg opstaan als ze niet hoeven...quote:
Dat moeten ze van de catering doen, ik mag er niet eens komen. Maar , inmiddels al m'n 2e bakje <3.quote:
Die automaat koffie hoef ik iig niet , inderdaad.quote:
Nee hoor.quote:
Ik heb nog steeds een 15 jaar oud bakbeest hier staan en die gaat pas weg als die ontploft. Nu zijn er wat signalen de laatste tijd dat dat toch wel staat te gebeuren, maar na te hebben gekeken vind ik ze nog wat duur en inefficient om nu al een nieuwe te kopen..quote:Op maandag 26 januari 2009 08:17 schreef Klonk het volgende:
zolang ik nog geen geld heb voor een nieuwe roep ik heel stoer: CRT FTW
Nee, ik heb echte verse koffie.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:11 schreef Pheno het volgende:
Staat iedereen nu bij de koffie automaat
Nieuwe producten lijkt me stug. Ja, over twee jaar of zo. En dan kan ik de btw niet terugvragenquote:Op maandag 26 januari 2009 09:15 schreef Sjowhan het volgende:
Tweedehands worden ze ook wel aangeboden voor een zacht prijsje.
Ook net zo smerig.quote:
Klopt. Vraag maar aan Hostiquote:Op maandag 26 januari 2009 06:38 schreef Klonk het volgende:
en in het altijd mooie Velden is vandaag volgens mij zelfs gekke moandag
Doen ze ook nog DVD spelerts?quote:Op maandag 26 januari 2009 08:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, dat is dan weer een voordeeltje mijnerzijds.
Tvs doen ze vandaag, maar ik sla nog even over, ik wil die oled techn eigenlijk: zuiniger, beter en vast in het begin ook nog duurder
Woensdag.quote:
Als ik thuis ben jaquote:Op maandag 26 januari 2009 08:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG heeft inmiddels de complete tekst uit de OP van dit deel in een txt-bestand. Dus wellicht werkt hij daarin alvast wat bij als hij zin en tijd heeft?.
Puick, dan heb ik toevallig nog tijd om er heen te gaan ookquote:
Fap.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Puick, dan heb ik toevallig nog tijd om er heen te gaan ook.
Broekie!quote:
Gekke Maondaagquote:Op maandag 26 januari 2009 09:26 schreef Californium het volgende:
Morgen allen
Je zou maar in velden wonen_!
geen inmijn gene replacement is wel gelukt
![]()
Dan moet ik inloggenquote:
gekke maondaag jahquote:Op maandag 26 januari 2009 09:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Gekke Maondaag! Heb je die bacterie nou wijsgemaakt dat ie een aap is?
eensquote:
Goedemorgen Cali! Goed weekend gehad?quote:Op maandag 26 januari 2009 09:26 schreef Californium het volgende:
Morgen allen
Je zou maar in velden wonen_!
geen inmijn gene replacement is wel gelukt
![]()
Moet jij niet werken, Ad Tram?quote:Op maandag 26 januari 2009 09:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen Cali! Goed weekend gehad?
DMquote:Op maandag 26 januari 2009 09:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
morgenquote:Op maandag 26 januari 2009 09:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zaterdag was het gezellig dus in Edinburghquote:Op maandag 26 januari 2009 09:38 schreef Californium het volgende:
[..]
morgen
weekend was oke... Zaterdag was ik zat![]()
.... gister met een kater mezelf naar werk gesleurd om 3 uur in de middag ofzo
_! en me hoofd voelt wel oke.. maar ik moet niet aan eten denken want dat wordt ik automatisch misselijk
vanmorgen maar licht ontbijt gedaan want het idee van een volledig ontbijt maakte me misselijk
_! dus een kop thee, kop melk, 5 blackberries en een halve appel (de andere helft kreeg ik niet weg)
maar verder was mijn weekend oke
en die van jou? hoe was je date met pien
quote:Op maandag 26 januari 2009 09:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik zei toch dat niet FOK!ken onder werktijd moeilijk is.
Zet die Cali RSS feeder dan ook uit!quote:Op maandag 26 januari 2009 09:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Mja, ik zei toch dat niet FOK!ken onder werktijd moeilijk is.
quote:Op maandag 26 januari 2009 09:38 schreef Frutsel het volgende:
Carnaval
Kutstad wordt helemaal gek hier
linkjequote:Op maandag 26 januari 2009 09:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zaterdag was het gezellig dus in Edinburgh.
Met Pien was het gisteren ook heel gezellig. De koffielucht is nu net uit huis verdwenen. En de foto's van Pien met mijn vulpen zijn nog terug te vinden in de vorige KSC
.
Het staat ook op Damarts site. Moment,quote:
Beweren dat koffie smerig is, in het koffie topic van Fok!.quote:
Dat laatste dus.... ik moet eigenlijk die kast eens gaan verbouwen, zodat er een extra plank tussen kanquote:Op maandag 26 januari 2009 09:59 schreef Pheno het volgende:
Wat een kleine boekjes heeft Damart trouwens, of heeft hij zijn planken gewoon heel ver van elkaar gehangen?
Dat was volgens mij mijn eerste post in deze reeksquote:Op maandag 26 januari 2009 10:03 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Beweren dat koffie smerig is, in het koffie topic van Fok!.Fokkie! (Eh, koffie!)
Ik heb nog boekenkast zat hier, stuk of 6 brede en 1 smalle. 1 kamer staat gewoon volquote:Op maandag 26 januari 2009 10:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat laatste dus.... ik moet eigenlijk die kast eens gaan verbouwen, zodat er een extra plank tussen kan.
Which reminds me, ik heb nog een plank voor mijn kast staan. Binnenkort eens verbouwenquote:Op maandag 26 januari 2009 10:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat laatste dus.... ik moet eigenlijk die kast eens gaan verbouwen, zodat er een extra plank tussen kan.
Wat ga je verbouwen? De plank? de Kast? Je kamer? Je huis? Muck?quote:Op maandag 26 januari 2009 10:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Which reminds me, ik heb nog een plank voor mijn kast staan. Binnenkort eens verbouwen.
En hij heeft een leuk roze speelgoedscootertje.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:59 schreef Pheno het volgende:
Wat een kleine boekjes heeft Damart trouwens, of heeft hij zijn planken gewoon heel ver van elkaar gehangen?
Drie jaar geleden had ik een halve kast leeg... inmiddels zijn de Suske en Wiskes al naar een muurkast verdwenen en is de vrije ruimte in de boekenkast nog zeer beperkt... zo langzaamaan probeer ik dus al een creatieve oplossing te bedenken om extra boekenruimte te maken ergens.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog boekenkast zat hier, stuk of 6 brede en 1 smalle. 1 kamer staat gewoon vol
In ieder geval de kastquote:Op maandag 26 januari 2009 10:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wat ga je verbouwen? De plank? de Kast? Je kamer? Je huis? Muck?
Ik zie d'r nu al tegen op om mijn kast te moeten verhuizen mocht dat ooit nog zo ver komenquote:Op maandag 26 januari 2009 10:19 schreef MPG het volgende:
[..]
In ieder geval de kast.
Misschien ook de plank, als ik hem in de smallere sectie wil zetten.
BrandarisXquote:
Daarom dusquote:
Uhm, nee... dat is spaarpot van een koe op een rode scooterquote:Op maandag 26 januari 2009 10:15 schreef OA het volgende:
[..]
En hij heeft een leuk roze speelgoedscootertje.
Pien is ook een leuke meid!quote:Op maandag 26 januari 2009 10:01 schreef Californium het volgende:
leuke foto's
ik vind pien er leuk uitzien
Whehe, boekenkasten tekort... ik ken hetquote:Op maandag 26 januari 2009 10:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Drie jaar geleden had ik een halve kast leeg... inmiddels zijn de Suske en Wiskes al naar een muurkast verdwenen en is de vrije ruimte in de boekenkast nog zeer beperkt... zo langzaamaan probeer ik dus al een creatieve oplossing te bedenken om extra boekenruimte te maken ergens.
Ik drink niet en mijn vrouw klaagt niet. Ik zie geen problemen.quote:
Ik had nog wat ruimte in de slaapkamer, die op het oog best een kast kon herbergen... alleen na wat opmeten bleek ik dan niet meer achter het bed langs te kunnen lopen, en dat is niet handigquote:Op maandag 26 januari 2009 10:25 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, boekenkasten tekort... ik ken het.
Ik moet ook nodig een nieuwe plek creëren.. ergens...
Uhuh.. zou ik ook zeggenquote:Op maandag 26 januari 2009 10:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm, nee... dat is spaarpot van een koe op een rode scooter.
Dat ga ik allemaal oplossen als ik verhuisquote:Op maandag 26 januari 2009 10:25 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, boekenkasten tekort... ik ken het.
Ik moet ook nodig een nieuwe plek creëren.. ergens...
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik drink niet en mijn vrouw klaagt niet. Ik zie geen problemen.
Dus hoax van een stelletje dronken aussies.
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit klachten gehad, en ik drink ook niet!
Ik kan het bevestigen. Ik heb betreffend object mogen aanschouwen en de beschrijving van Mart is correct.quote:
In mijn volgende huis moet een bibliotheek komen... een kamer met alleen maar boekenkasten en in het midden een tafel met 2 stoelen of zo. En die kasten dan tot aan het plafond, met zo'n verrijdbare ladder erbij om bij de bovenste planken te kunnen komen!quote:Op maandag 26 januari 2009 10:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ga ik allemaal oplossen als ik verhuis
Vergeet de lampjes in de kasten niet zodat je overal kan lezen wat er staatquote:Op maandag 26 januari 2009 10:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
In mijn volgende huis moet een bibliotheek komen... een kamer met alleen maar boekenkasten en in het midden een tafel met 2 stoelen of zo. EN die kasten dan tot aan het plafond, met zo'n verrijdbare ladder erbij om bij de bovenste planken te kunnen komen!
Dat kan, maar met plafondverlichting is ook een hoop op te lossen, volgens mij!quote:Op maandag 26 januari 2009 10:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vergeet de lampjes in de kasten niet zodat je overal kan lezen wat er staat
Dat valt tegen. Zeker in de avond valt dan een deel van je titels weg omdat de plank erboven het moeilijker maakt die te lezen.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kan, maar met plafondverlichting is ook een hoop op te lossen, volgens mij!
BIj voorkeur heeft die kamer trouwens wel een open haard, zodat je er lekker kunt lezen!
Goed punt, zeker iets om rekening mee te houden.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat valt tegen. Zeker in de avond valt dan een deel van je titels weg omdat de plank erboven het moeilijker maakt die te lezen.
Hey flessiequote:
quote:
Ik pak je een andere keer welquote:Op maandag 26 januari 2009 10:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
te laaaaaat![]()
had je me zaterdagnacht moeten hebben
Strontzat
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:45 schreef Klonk het volgende:
vul de puzzel in en win niets
* Klonk heeft net een lege rolcontainer gehad en gaat nu de kattenbak schoonmaken.
doei
Stontzat?quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:45 schreef Klonk het volgende:
vul de puzzel in en win niets
* Klonk heeft net een stijve piemol gehad en gaat nu de tissues opruimen en de babyolie wegzetten
doei
Pff, bel dan ff de volgende keer.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
te laaaaaat![]()
Strontzat
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
te laaaaaat![]()
Strontzat
Ik ben voor het eerst sinds tijden de deur uitgeweest. En de bier vloeide rijkelijk.quote:
jij dus ookquote:Op maandag 26 januari 2009 10:51 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst sinds tijden de deur uitgeweest. En de bier vloeide rijkelijk..
Heb je nr nietquote:
1 PM met zn nummer is al genoeg hoorquote:
Waar het hart vol van isquote:
Wat gaat Klonk doen?quote:Op maandag 26 januari 2009 10:58 schreef DaMart het volgende:
[..].
Eigenlijk is dat wel een topic in ONZ waard.
quote:Op maandag 26 januari 2009 11:13 schreef Ladylike het volgende:
DaMart
Topic met potentie, al zeg ik het zelf
speed, I haz itquote:Op maandag 26 januari 2009 11:20 schreef DaMart het volgende:
[..].
Ja! Ik wilde hem ook al openen, maar je was me dus voor.
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
In mijn volgende huis moet een bibliotheek komen... een kamer met alleen maar boekenkasten en in het midden een tafel met 2 stoelen of zo. En die kasten dan tot aan het plafond, met zo'n verrijdbare ladder erbij om bij de bovenste planken te kunnen komen!
Waar heb ik dit eerder gehoord?quote:Op maandag 26 januari 2009 10:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Drie jaar geleden had ik een halve kast leeg... inmiddels zijn de Suske en Wiskes al naar een muurkast verdwenen en is de vrije ruimte in de boekenkast nog zeer beperkt... zo langzaamaan probeer ik dus al een creatieve oplossing te bedenken om extra boekenruimte te maken ergens.
Je was ziek...quote:
DM is ook leukquote:Op maandag 26 januari 2009 10:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm, nee... dat is spaarpot van een koe op een rode scooter.
[..]
Pien is ook een leuke meid!
Blijkbaar zo hoog dat iedereen bij Pien op het balkon gaat staanquote:
whehehequote:Op maandag 26 januari 2009 12:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Blijkbaar zo hoog dat iedereen bij Pien op het balkon gaat staan
quote:Op maandag 26 januari 2009 12:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Blijkbaar zo hoog dat iedereen bij Pien op het balkon gaat staan
Dat zie ik nog niet zo gauw gebeurenquote:Op maandag 26 januari 2009 12:09 schreef Klonk het volgende:
of heel amstelveen moet heel diep in het veen van de amstel zijn gezakt
gehe idd. Ik pm straks wel even. Zit nu op mobiel te internetten en dat is kut.quote:
Jaquote:Op maandag 26 januari 2009 12:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Morgen PienLeuk weekend gehad?
was het maar kut, had je er tenminste nog wat aanquote:Op maandag 26 januari 2009 12:29 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
gehe idd. Ik pm straks wel even. Zit nu op mobiel te internetten en dat is kut.
Ik moest werken, maar het was rustig en we hebben 3 films gekeken (waaronder de 4-uur versie van Dances with Wolvesquote:
Films kijken op je werk?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik moest werken, maar het was rustig en we hebben 3 films gekeken (waaronder de 4-uur versie van Dances with Wolves)
Papier zit bij de storingsdienst van een energieleverancier met geel/paars logo te wachten op een telefoontje "mijn gas is stuk".quote:Op maandag 26 januari 2009 12:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Films kijken op je werk?Wat doe je voor werk?
Ahquote:Op maandag 26 januari 2009 12:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Papier zit bij de storingsdienst van een energieleverancier met geel/paars logo te wachten op een telefoontje "mijn gas is stuk".
WMZ.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Films kijken op je werk?Wat doe je voor werk?
Ga mensen hun plaats wijzen in de bioscoop!quote:Op maandag 26 januari 2009 12:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
AhIk wil ook een baan waarbij ik films kan kijken
Nee, dat lijkt me dan weer helemaal niksquote:Op maandag 26 januari 2009 12:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga mensen hun plaats wijzen in de bioscoop!
Je neukt haar ook als je nuchter bentquote:
Echt welquote:Op maandag 26 januari 2009 13:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Je neukt haar ook als je nuchter bent?
true lovequote:
Valt onder dienstverlening, toch?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:21 schreef Pien85 het volgende:
Lol in de krant hier in Amstelveen vandaag:
Advertenties.
Onder winkelpersoneel aangeboden':
Alleenst. 36jr bijstandsmoeder is gek op SEX en wil bijverdienen!
Amateurmeid bied zich aan ben Lief, sexy en heb cup DD
En zo gaat het nog even door... Is dat tegenwoordig winkelpersoneel? Of is er een foutje gemaakt?
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Valt onder dienstverlening, toch?
Waar!quote:
Stond dat niet in jouw functieomschrijving dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:21 schreef Pien85 het volgende:
Lol in de krant hier in Amstelveen vandaag:
Advertenties.
Onder winkelpersoneel aangeboden':
Alleenst. 36jr bijstandsmoeder is gek op SEX en wil bijverdienen!
Amateurmeid bied zich aan ben Lief, sexy en heb cup DD
En zo gaat het nog even door... Is dat tegenwoordig winkelpersoneel? Of is er een foutje gemaakt?
Hier tegenover mequote:
Leg hem uit hoe veel het kost om werknemers in Nederland te laten overwerken en hij rent gillend naar huis.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:41 schreef Aarti het volgende:
[..]
Hier tegenover me
Heb een amerikaanse manager deze twee weken, die meteen over dagen van 16 uur praat. Probeer hem nu uit te leggen dat we in Nederland niet op zaterdag werkengrapjas
Niet dat ik weet neequote:Op maandag 26 januari 2009 13:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stond dat niet in jouw functieomschrijving dan?
alles wordt gefactureerd naar de klant, dus dat kan hem helaas niet zoveel schelenquote:Op maandag 26 januari 2009 13:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Leg hem uit hoe veel het kost om werknemers in Nederland te laten overwerken en hij rent gillend naar huis.
Overigens schijnen Amerikanen helemaal niet zo productief te zijn. Tussen het e-mailen met hun moeder, regelen van de kinderoppas, het sturen van hun secretaresse naar de stomerij door werken ze ws nog minder dan de gemiddelde Nederlander in 36 uur/week.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:41 schreef Aarti het volgende:
[..]
Hier tegenover me
Heb een amerikaanse manager deze twee weken, die meteen over dagen van 16 uur praat. Probeer hem nu uit te leggen dat we in Nederland niet op zaterdag werkengrapjas
ja klopt, dat gaf hij zelf ook al aan. dat hij onze review van vorig kwartaal had gezien en het hem was opgevallen hoeveel we hebben gedaan in 2 weken.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Overigens schijnen Amerikanen helemaal niet zo productief te zijn. Tussen het e-mailen met hun moeder, regelen van de kinderoppas, het sturen van hun secretaresse naar de stomerij door werken ze ws nog minder dan de gemiddelde Nederlander in 36 uur/week.
Ik kan ook wel manager wordenquote:Op maandag 26 januari 2009 13:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja klopt, dat gaf hij zelf ook al aan. dat hij onze review van vorig kwartaal had gezien en het hem was opgevallen hoeveel we hebben gedaan in 2 weken.
Ook nu, zit ie al een hele ochtend op wat lawyer letters te prutsen, die wij hier in een kwartiertje maken.
wordt een aparte week
ja, doen! dan hoef ik tenminste niet zo veel te werkenquote:Op maandag 26 januari 2009 13:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kan ook wel manager worden
Of juist welquote:Op maandag 26 januari 2009 13:58 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja, doen! dan hoef ik tenminste niet zo veel te werken
zeg, ik heb wel wat beters te doen dan secretaresse spelenquote:Op maandag 26 januari 2009 14:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Of juist welIk heb dan natuurlijk een privé secretaresse nodig
En bedanktquote:Op maandag 26 januari 2009 14:10 schreef Aarti het volgende:
[..]
zeg, ik heb wel wat beters te doen dan secretaresse spelen
omdat ik een ander beroep heb, bedoel ikquote:
jajaquote:Op maandag 26 januari 2009 14:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
omdat ik een ander beroep heb, bedoel ik
no offence!
succesquote:Op maandag 26 januari 2009 14:28 schreef Muck het volgende:
zoooo, uitgetoetst voor vandaag...
Nu nog werken aan een saai verslag
Volgens mij ben je een hele lieve en mooie secretaressequote:Op maandag 26 januari 2009 14:30 schreef Aarti het volgende:
nee echt!
ik zou compleet falen als secretaresse.
ik zou bij elke opdracht roepen "doe het lekker zelf, pannekoek!"quote:Op maandag 26 januari 2009 14:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een hele lieve en mooie secretaresse
Wanneer kan je beginnen?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik zou bij elke opdracht roepen "doe het lekker zelf, pannekoek!"
Sterktequote:Op maandag 26 januari 2009 14:28 schreef Muck het volgende:
zoooo, uitgetoetst voor vandaag...
Nu nog werken aan een saai verslag
Per directquote:
Zelfs achter een vraagteken een punt zetten, gaat wat ver Mart...quote:
Aangenomen!quote:Op maandag 26 januari 2009 14:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik zou bij elke opdracht roepen "doe het lekker zelf, pannekoek!"
Gevalletje punt door vraagteken vervangen en de punt niet weghalenquote:Op maandag 26 januari 2009 14:58 schreef OA het volgende:
[..]
Zelfs achter een vraagteken een punt zetten, gaat wat ver Mart...
bij Oscar natuurlijk!quote:Op maandag 26 januari 2009 15:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Aangenomen!![]()
Waar moet ik solliciteren als manager?
thanks!quote:
Is dat die Amerikaan?quote:
Mooi zo!quote:Op maandag 26 januari 2009 15:10 schreef Muck het volgende:
[..]
thanks!
ik weet het werkelijk waar niet
Ik heb er een beter gevoel over dan de vorige keer in elk geval
Het ging vast goed, Muckjequote:Op maandag 26 januari 2009 15:10 schreef Muck het volgende:
[..]
thanks!
ik weet het werkelijk waar niet
Ik heb er een beter gevoel over dan de vorige keer in elk geval
op jou kan ik altijd rekenenquote:
Wie is Oscar dan weerquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:55 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van donderdag 22 januari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 217 Californium
09. 140 Pien85
13. 128 Pheno
25. 109 Ladylike
42. 088 indahnesia.com
49. 081 DaMart
72. 066 marcb1974
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:42 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van vrijdag 23 januari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
05. 168 Pien85
12. 124 Californium
22. 096 Dr_Flash
41. 078 marcb1974
53. 071 Ladylike
72. 060 indahnesia.com
quote:
ik hoop het echtquote:Op maandag 26 januari 2009 15:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mooi zo!
Maar je hebt gewoon een voldoende, natuurlijk![]()
.
zou wel moeten eigenlijkquote:Op maandag 26 januari 2009 15:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het ging vast goed, Muckje
quote:
Ik 'maar' drie van de vier dagenquote:Op maandag 26 januari 2009 15:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar 1 van de 4 dagen vermeld.
Jaloers?quote:
Ik hou ook van jou hoorquote:
Dan is het goedquote:Op maandag 26 januari 2009 15:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou hoor
Ik ben van delen enzo
* LL wijst op ondertitel
Je ondertitel is leeg schatquote:Op maandag 26 januari 2009 15:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou hoor
Ik ben van delen enzo
* LL wijst op ondertitel
euhm..quote:
verkapt kijk mij ik kan op 19% korting poepen patser...quote:Op maandag 26 januari 2009 15:46 schreef Pheno het volgende:
Wat een kutketen is dat MM ook he, service nog niet eens aan de deur
Laat maar, ik bestel die apple wel via de website van apple zelf, wat een trieste zooi
Uiteraard snapte ik datquote:Op maandag 26 januari 2009 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
euhm..
Ik bedoelde sig
maar pien snapte dat meteen natuurlijk![]()
Oeh ik zie hetquote:Op maandag 26 januari 2009 15:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Uiteraard snapte ik dat* Pien85 Heeft sinds 5 minuten een fok-abo
19% korting, dat zijn heel wat appeltjes!quote:Op maandag 26 januari 2009 15:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
verkapt kijk mij ik kan op 19% korting poepen patser...
beste woordspeling van de dagquote:Op maandag 26 januari 2009 15:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
19% korting, dat zijn heel wat appeltjes!
Ik zou gek zijn als ik het niet zou doen.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
verkapt kijk mij ik kan op 19% korting poepen patser...
Ik welquote:Op maandag 26 januari 2009 15:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oeh ik zie het
gek, je betaalt toch niet voor fok...
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik welWilde van die klote banners af enzo
En nu constant tieten in de banner maakt me ook wel blij
Whehehequote:Op maandag 26 januari 2009 15:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Bannerloos is toch ook gratis te regelen?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |