Broekie!quote:
Gekke Maondaagquote:Op maandag 26 januari 2009 09:26 schreef Californium het volgende:
Morgen allen
Je zou maar in velden wonen_!
geen inmijn gene replacement is wel gelukt
![]()
Dan moet ik inloggenquote:
gekke maondaag jahquote:Op maandag 26 januari 2009 09:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Gekke Maondaag! Heb je die bacterie nou wijsgemaakt dat ie een aap is?
eensquote:
Niets mis mee tochquote:
Goedemorgen Cali! Goed weekend gehad?quote:Op maandag 26 januari 2009 09:26 schreef Californium het volgende:
Morgen allen
Je zou maar in velden wonen_!
geen inmijn gene replacement is wel gelukt
![]()
Moet jij niet werken, Ad Tram?quote:Op maandag 26 januari 2009 09:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen Cali! Goed weekend gehad?
DMquote:Op maandag 26 januari 2009 09:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
morgenquote:Op maandag 26 januari 2009 09:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zaterdag was het gezellig dus in Edinburghquote:Op maandag 26 januari 2009 09:38 schreef Californium het volgende:
[..]
morgen
weekend was oke... Zaterdag was ik zat![]()
.... gister met een kater mezelf naar werk gesleurd om 3 uur in de middag ofzo
_! en me hoofd voelt wel oke.. maar ik moet niet aan eten denken want dat wordt ik automatisch misselijk
vanmorgen maar licht ontbijt gedaan want het idee van een volledig ontbijt maakte me misselijk
_! dus een kop thee, kop melk, 5 blackberries en een halve appel (de andere helft kreeg ik niet weg)
maar verder was mijn weekend oke
en die van jou? hoe was je date met pien
quote:Op maandag 26 januari 2009 09:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik zei toch dat niet FOK!ken onder werktijd moeilijk is.
Zet die Cali RSS feeder dan ook uit!quote:Op maandag 26 januari 2009 09:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Mja, ik zei toch dat niet FOK!ken onder werktijd moeilijk is.
quote:Op maandag 26 januari 2009 09:38 schreef Frutsel het volgende:
Carnaval
Kutstad wordt helemaal gek hier
linkjequote:Op maandag 26 januari 2009 09:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zaterdag was het gezellig dus in Edinburgh.
Met Pien was het gisteren ook heel gezellig. De koffielucht is nu net uit huis verdwenen. En de foto's van Pien met mijn vulpen zijn nog terug te vinden in de vorige KSC
.
Het staat ook op Damarts site. Moment,quote:
Beweren dat koffie smerig is, in het koffie topic van Fok!.quote:
Dat laatste dus.... ik moet eigenlijk die kast eens gaan verbouwen, zodat er een extra plank tussen kanquote:Op maandag 26 januari 2009 09:59 schreef Pheno het volgende:
Wat een kleine boekjes heeft Damart trouwens, of heeft hij zijn planken gewoon heel ver van elkaar gehangen?
Dat was volgens mij mijn eerste post in deze reeksquote:Op maandag 26 januari 2009 10:03 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Beweren dat koffie smerig is, in het koffie topic van Fok!.Fokkie! (Eh, koffie!)
Ik heb nog boekenkast zat hier, stuk of 6 brede en 1 smalle. 1 kamer staat gewoon volquote:Op maandag 26 januari 2009 10:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat laatste dus.... ik moet eigenlijk die kast eens gaan verbouwen, zodat er een extra plank tussen kan.
Which reminds me, ik heb nog een plank voor mijn kast staan. Binnenkort eens verbouwenquote:Op maandag 26 januari 2009 10:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat laatste dus.... ik moet eigenlijk die kast eens gaan verbouwen, zodat er een extra plank tussen kan.
Wat ga je verbouwen? De plank? de Kast? Je kamer? Je huis? Muck?quote:Op maandag 26 januari 2009 10:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Which reminds me, ik heb nog een plank voor mijn kast staan. Binnenkort eens verbouwen.
En hij heeft een leuk roze speelgoedscootertje.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:59 schreef Pheno het volgende:
Wat een kleine boekjes heeft Damart trouwens, of heeft hij zijn planken gewoon heel ver van elkaar gehangen?
Drie jaar geleden had ik een halve kast leeg... inmiddels zijn de Suske en Wiskes al naar een muurkast verdwenen en is de vrije ruimte in de boekenkast nog zeer beperkt... zo langzaamaan probeer ik dus al een creatieve oplossing te bedenken om extra boekenruimte te maken ergens.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog boekenkast zat hier, stuk of 6 brede en 1 smalle. 1 kamer staat gewoon vol
In ieder geval de kastquote:Op maandag 26 januari 2009 10:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wat ga je verbouwen? De plank? de Kast? Je kamer? Je huis? Muck?
Ik zie d'r nu al tegen op om mijn kast te moeten verhuizen mocht dat ooit nog zo ver komenquote:Op maandag 26 januari 2009 10:19 schreef MPG het volgende:
[..]
In ieder geval de kast.
Misschien ook de plank, als ik hem in de smallere sectie wil zetten.
BrandarisXquote:
Daarom dusquote:
Uhm, nee... dat is spaarpot van een koe op een rode scooterquote:Op maandag 26 januari 2009 10:15 schreef OA het volgende:
[..]
En hij heeft een leuk roze speelgoedscootertje.
Pien is ook een leuke meid!quote:Op maandag 26 januari 2009 10:01 schreef Californium het volgende:
leuke foto's
ik vind pien er leuk uitzien
Whehe, boekenkasten tekort... ik ken hetquote:Op maandag 26 januari 2009 10:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Drie jaar geleden had ik een halve kast leeg... inmiddels zijn de Suske en Wiskes al naar een muurkast verdwenen en is de vrije ruimte in de boekenkast nog zeer beperkt... zo langzaamaan probeer ik dus al een creatieve oplossing te bedenken om extra boekenruimte te maken ergens.
Ik drink niet en mijn vrouw klaagt niet. Ik zie geen problemen.quote:
Ik had nog wat ruimte in de slaapkamer, die op het oog best een kast kon herbergen... alleen na wat opmeten bleek ik dan niet meer achter het bed langs te kunnen lopen, en dat is niet handigquote:Op maandag 26 januari 2009 10:25 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, boekenkasten tekort... ik ken het.
Ik moet ook nodig een nieuwe plek creëren.. ergens...
Uhuh.. zou ik ook zeggenquote:Op maandag 26 januari 2009 10:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm, nee... dat is spaarpot van een koe op een rode scooter.
Dat ga ik allemaal oplossen als ik verhuisquote:Op maandag 26 januari 2009 10:25 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, boekenkasten tekort... ik ken het.
Ik moet ook nodig een nieuwe plek creëren.. ergens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |