quote:
De wiki is stuquequote:
Heb je niet ergens een backupje staan?quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je niet ergens een backupje staan?
Ach, beter dan niets, toch?quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 06:15 schreef Klonk het volgende:
het is weer Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaandag
Hoezo OP stukquote:Op maandag 26 januari 2009 07:46 schreef Pheno het volgende:
Ohio gozaimasu. OP nog steeds stuk. Echt, KUTSOFTWARE is het ook.
Ik heb geen zin om het bij te werken, omdat het nutteloos is als de wiki stuk is.quote:
We zijn dan ook heidenen hier, dus wat is het probleem?quote:Op maandag 26 januari 2009 07:58 schreef Pheno het volgende:
En 7 topics achterlopen is heidens!
heidenen? Jongen, hier spreekt de anti-christ!quote:Op maandag 26 januari 2009 08:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We zijn dan ook heidenen hier, dus wat is het probleem?
Neuk jij voor het huwelijk? Brandstapel!quote:Op maandag 26 januari 2009 08:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We zijn dan ook heidenen hier, dus wat is het probleem?
Mevrouwquote:Op maandag 26 januari 2009 08:06 schreef Muck het volgende:
[..]
heidenen? Jongen, hier spreekt de anti-christ!
Huwelijkquote:Op maandag 26 januari 2009 08:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neuk jij voor het huwelijk? Brandstapel!
Gewoon je eigen religie beginnen, opgelostquote:
All hail the penguin!quote:Op maandag 26 januari 2009 08:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon je eigen religie beginnen, opgelost
mazzelaarquote:Op maandag 26 januari 2009 08:09 schreef Pheno het volgende:
Hmm, MM heeft een kortingactie op alle laptops morgen. Maar er staat gewoon btw op het bonnetje wat ik gewoon kan opgeven bij de belasting. Dat wordt dan wel een erg cheape macbook pro. Toch maar eens denken of ik morgen even langs ga.....
komt goed uit met die vissen (en broden) maar nou niet al het water waarin je zwemt in wijn veranderen he?quote:
Hmm? Die kortingsactie geld ook voor jou hoorquote:
"Appelsap".quote:Op maandag 26 januari 2009 08:12 schreef Muck het volgende:
[..]
komt goed uit met die vissen (en broden) maar nou niet al het water waarin je zwemt in wijn veranderen he?
met die btw enzoquote:Op maandag 26 januari 2009 08:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hmm? Die kortingsactie geld ook voor jou hoor
ah, onze heiland sprak wijze woorden vandaagquote:
Mja, dat is dan weer een voordeeltje mijnerzijds.quote:
Versnipperd door papier.quote:Op maandag 26 januari 2009 08:16 schreef Klonk het volgende:
Muck je ui is weg
Oude bakbeest ftw.quote:Op maandag 26 januari 2009 08:17 schreef Klonk het volgende:
zolang ik nog geen geld heb voor een nieuwe roep ik heel stoer: CRT FTW
MPG heeft inmiddels de complete tekst uit de OP van dit deel in een txt-bestand. Dus wellicht werkt hij daarin alvast wat bij als hij zin en tijd heeft?quote:Op maandag 26 januari 2009 07:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om het bij te werken, omdat het nutteloos is als de wiki stuk is.
in de groentenmandquote:Op maandag 26 januari 2009 08:16 schreef Klonk het volgende:
Muck je ui is weg
Ad Tramquote:Op maandag 26 januari 2009 08:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG heeft inmiddels de complete tekst uit de OP van dit deel in een txt-bestand. Dus wellicht werkt hij daarin alvast wat bij als hij zin en tijd heeft?.
ga slapen johquote:Op maandag 26 januari 2009 08:24 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen!
Wat doe ik nu al op op mijn vrije dag
Ritme ftw.quote:Op maandag 26 januari 2009 08:24 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen!
Wat doe ik nu al op op mijn vrije dag
Kan niet. De kids waren al om kwart over zeven op. En ik heb geprobeerd of ze nog even bij mij wilden slapen, maar de oren werden al van mijn hoofd getetterd.. slapen zat er echt niet meer inquote:
Zeg dat maar tegen die 2 van mij. Die willen blijven liggen als ze naar school moeten, en vroeg opstaan als ze niet hoeven...quote:
Dat moeten ze van de catering doen, ik mag er niet eens komen. Maar , inmiddels al m'n 2e bakje <3.quote:
Die automaat koffie hoef ik iig niet , inderdaad.quote:
Nee hoor.quote:
Ik heb nog steeds een 15 jaar oud bakbeest hier staan en die gaat pas weg als die ontploft. Nu zijn er wat signalen de laatste tijd dat dat toch wel staat te gebeuren, maar na te hebben gekeken vind ik ze nog wat duur en inefficient om nu al een nieuwe te kopen..quote:Op maandag 26 januari 2009 08:17 schreef Klonk het volgende:
zolang ik nog geen geld heb voor een nieuwe roep ik heel stoer: CRT FTW
Nee, ik heb echte verse koffie.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:11 schreef Pheno het volgende:
Staat iedereen nu bij de koffie automaat
Nieuwe producten lijkt me stug. Ja, over twee jaar of zo. En dan kan ik de btw niet terugvragenquote:Op maandag 26 januari 2009 09:15 schreef Sjowhan het volgende:
Tweedehands worden ze ook wel aangeboden voor een zacht prijsje.
Ook net zo smerig.quote:
Klopt. Vraag maar aan Hostiquote:Op maandag 26 januari 2009 06:38 schreef Klonk het volgende:
en in het altijd mooie Velden is vandaag volgens mij zelfs gekke moandag
Doen ze ook nog DVD spelerts?quote:Op maandag 26 januari 2009 08:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, dat is dan weer een voordeeltje mijnerzijds.
Tvs doen ze vandaag, maar ik sla nog even over, ik wil die oled techn eigenlijk: zuiniger, beter en vast in het begin ook nog duurder
Woensdag.quote:
Als ik thuis ben jaquote:Op maandag 26 januari 2009 08:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG heeft inmiddels de complete tekst uit de OP van dit deel in een txt-bestand. Dus wellicht werkt hij daarin alvast wat bij als hij zin en tijd heeft?.
Puick, dan heb ik toevallig nog tijd om er heen te gaan ookquote:
Fap.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Puick, dan heb ik toevallig nog tijd om er heen te gaan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |