Gewoon je eigen religie beginnen, opgelostquote:
All hail the penguin!quote:Op maandag 26 januari 2009 08:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon je eigen religie beginnen, opgelost
mazzelaarquote:Op maandag 26 januari 2009 08:09 schreef Pheno het volgende:
Hmm, MM heeft een kortingactie op alle laptops morgen. Maar er staat gewoon btw op het bonnetje wat ik gewoon kan opgeven bij de belasting. Dat wordt dan wel een erg cheape macbook pro. Toch maar eens denken of ik morgen even langs ga.....
komt goed uit met die vissen (en broden) maar nou niet al het water waarin je zwemt in wijn veranderen he?quote:
Hmm? Die kortingsactie geld ook voor jou hoorquote:
"Appelsap".quote:Op maandag 26 januari 2009 08:12 schreef Muck het volgende:
[..]
komt goed uit met die vissen (en broden) maar nou niet al het water waarin je zwemt in wijn veranderen he?
met die btw enzoquote:Op maandag 26 januari 2009 08:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hmm? Die kortingsactie geld ook voor jou hoor
ah, onze heiland sprak wijze woorden vandaagquote:
Mja, dat is dan weer een voordeeltje mijnerzijds.quote:
Versnipperd door papier.quote:Op maandag 26 januari 2009 08:16 schreef Klonk het volgende:
Muck je ui is weg
Oude bakbeest ftw.quote:Op maandag 26 januari 2009 08:17 schreef Klonk het volgende:
zolang ik nog geen geld heb voor een nieuwe roep ik heel stoer: CRT FTW
MPG heeft inmiddels de complete tekst uit de OP van dit deel in een txt-bestand. Dus wellicht werkt hij daarin alvast wat bij als hij zin en tijd heeft?quote:Op maandag 26 januari 2009 07:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om het bij te werken, omdat het nutteloos is als de wiki stuk is.
in de groentenmandquote:Op maandag 26 januari 2009 08:16 schreef Klonk het volgende:
Muck je ui is weg
Ad Tramquote:Op maandag 26 januari 2009 08:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG heeft inmiddels de complete tekst uit de OP van dit deel in een txt-bestand. Dus wellicht werkt hij daarin alvast wat bij als hij zin en tijd heeft?.
ga slapen johquote:Op maandag 26 januari 2009 08:24 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen!
Wat doe ik nu al op op mijn vrije dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |