whehehequote:Op maandag 26 januari 2009 12:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Blijkbaar zo hoog dat iedereen bij Pien op het balkon gaat staan
quote:Op maandag 26 januari 2009 12:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Blijkbaar zo hoog dat iedereen bij Pien op het balkon gaat staan
Dat zie ik nog niet zo gauw gebeurenquote:Op maandag 26 januari 2009 12:09 schreef Klonk het volgende:
of heel amstelveen moet heel diep in het veen van de amstel zijn gezakt
gehe idd. Ik pm straks wel even. Zit nu op mobiel te internetten en dat is kut.quote:
Jaquote:Op maandag 26 januari 2009 12:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Morgen PienLeuk weekend gehad?
was het maar kut, had je er tenminste nog wat aanquote:Op maandag 26 januari 2009 12:29 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
gehe idd. Ik pm straks wel even. Zit nu op mobiel te internetten en dat is kut.
Ik moest werken, maar het was rustig en we hebben 3 films gekeken (waaronder de 4-uur versie van Dances with Wolvesquote:
Films kijken op je werk?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik moest werken, maar het was rustig en we hebben 3 films gekeken (waaronder de 4-uur versie van Dances with Wolves)
Papier zit bij de storingsdienst van een energieleverancier met geel/paars logo te wachten op een telefoontje "mijn gas is stuk".quote:Op maandag 26 januari 2009 12:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Films kijken op je werk?Wat doe je voor werk?
Ahquote:Op maandag 26 januari 2009 12:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Papier zit bij de storingsdienst van een energieleverancier met geel/paars logo te wachten op een telefoontje "mijn gas is stuk".
WMZ.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Films kijken op je werk?Wat doe je voor werk?
Ga mensen hun plaats wijzen in de bioscoop!quote:Op maandag 26 januari 2009 12:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
AhIk wil ook een baan waarbij ik films kan kijken
Nee, dat lijkt me dan weer helemaal niksquote:Op maandag 26 januari 2009 12:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga mensen hun plaats wijzen in de bioscoop!
Je neukt haar ook als je nuchter bentquote:
Echt welquote:Op maandag 26 januari 2009 13:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Je neukt haar ook als je nuchter bent?
true lovequote:
Valt onder dienstverlening, toch?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:21 schreef Pien85 het volgende:
Lol in de krant hier in Amstelveen vandaag:
Advertenties.
Onder winkelpersoneel aangeboden':
Alleenst. 36jr bijstandsmoeder is gek op SEX en wil bijverdienen!
Amateurmeid bied zich aan ben Lief, sexy en heb cup DD
En zo gaat het nog even door... Is dat tegenwoordig winkelpersoneel? Of is er een foutje gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |