Ja hier ookquote:Op zondag 25 januari 2009 22:52 schreef Muis006 het volgende:
TVP in das neue topic want ik ga slapen!
Same here!quote:Op zondag 25 januari 2009 22:52 schreef Muis006 het volgende:
TVP in das neue topic want ik ga slapen!
Ik heb wat goed te maken volgens mij Greys dus bij dezequote:Op zondag 25 januari 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
Nou TJ, gek!
Ik vind het een superlieve TT, maar véél te veel eer!![]()
En dank jullie voor de aanmoedigingen, ik ben er heel blij mee!
Slaap lekker Muizelientje en Syrena!
had je vandeweek beetje teveel getreiterd!quote:Op zondag 25 januari 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
Wat goed te maken?![]()
Ik zie een kapsalon in de OP
Je bent gekquote:Op zondag 25 januari 2009 23:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aack, die kapsalon (?) ziet er best wel smerig uit![]()
Zal ik je een enorme holpor onder je kont geven?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:10 schreef zwahiel het volgende:
ik ga mijn examen morgen ZO verneuken. Te weinig geleerd, geen motivatie even mijn totale zin in school en leren die gewoon weg is (is al een poosje zo en hij komt ook maar niet terug ook, frustrerend!)
dank voor ´t delen ik kan deze post vanuit de keuken lezenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:14 schreef conleche het volgende:
TJ lijkt wel een feeder!
IK HEB NOG EEN BAKJE OPTIMELVLA GEGETEN MET VERSE ANANAS.
o dat staat in kapitalen. sowwy!!
* ElisaB geeft zwahiel een jetser van een holporquote:Op maandag 26 januari 2009 00:15 schreef zwahiel het volgende:
Kom maar hierheen!
Ik duik zo me bedje in met de samenvatting. Dan sta ik morgen om 6 uur op om de slides nog eens goed door te lezen voor 't examen van 9 uur. Heb ik dan 2 uur de tijd voor. Moet wel lukken met een ontbijtje erbij denk ik zo. Verder zien we 't wel...
quote:Op maandag 26 januari 2009 00:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dank voor ´t delen ik kan deze post vanuit de keuken lezen
De voordelen van een downtime.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ideaal dit, hoef niet eens bij te lezen!.
Tuurlijk kan je hier meeposten!quote:Op maandag 26 januari 2009 09:05 schreef Leintjeuh het volgende:
TVP. Ik moet nódig af gaan vallen...Weeg nu 73,8 kg bij 1.64 meter... Dus een BMI van 27,5 dus ik kan nét hier posten, toch?
Hier in Groningenquote:Op maandag 26 januari 2009 09:40 schreef Liejannuh het volgende:
Spannend Viking!
Waar word je eigenlijk geopereerd?
*kras*quote:Op maandag 26 januari 2009 09:44 schreef Viking84 het volgende:
Greys heeft niet gereageerd op m'n krabbel op Hyves.
Ja, een goeie 12 kg. Maar daar zitten er 2 weer aanquote:Op maandag 26 januari 2009 09:29 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
De voordelen van een downtime.
En Lein, jij was toch al best veel afgevallen?
Ik wel, maar daar hoor ik je dan weer niet overquote:Op maandag 26 januari 2009 09:44 schreef Viking84 het volgende:
Wat leuk!! Mag ik komen kijken als het af is??quote:Op maandag 26 januari 2009 09:55 schreef P.F het volgende:
Heee Co!
Ik heb m'n laptop naar de gamma meegenomen met een foto van jouw kamer en daaruit hebben we een kleur gekozen! Ik ben benieuwd of ie mooi is
Welkomquote:Op maandag 26 januari 2009 09:05 schreef Leintjeuh het volgende:
TVP. Ik moet nódig af gaan vallen...Weeg nu 73,8 kg bij 1.64 meter... Dus een BMI van 27,5 dus ik kan nét hier posten, toch?
Ja!! Leukquote:Op maandag 26 januari 2009 09:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat leuk!! Mag ik komen kijken als het af is??
Hey zo'n bril heb ikquote:
Fijn dat je dicht bij huis geopereerd wordt! Maakt het voor het bezoek ook vaak een stuk makkelijker.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier in GroningenHet UMCG
.
En ja, ik begin het heel spannend te vinden. Ben mezelf niet de laatste dagen. Onrustig, zie pips en je merkt het ook aan m'n postgedrag hier
.
quote:Op maandag 26 januari 2009 09:37 schreef Viking84 het volgende:
Alweer een downtime?.
Zou morgen een afspraak hebben, maar met het oog op de operatie (woensdagochtend word ik opgenomen, dodag geopereerd) en de heersende griepepidemie heb ik besloten alles voor deze week af te zeggen en gewoon te zorgen dat ik niet ziek word.
Nee, een crosstrainer is zo'n apparaat waarbij je armen en benen beide bewegen. Dus rechterarm en linkerbeen voor, linkerarm en rechterbeen achter en omgekeerd.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:12 schreef Chicolate het volgende:
Crosstrainer, is dat hetzelfde als een hometrainer? Oh Greys, als je eerst met gewichtjes gaat rommelen, en daarna een halfuurtje op je crosstrainer, heb je een redelijk goede training voor thuis gehad!
Oooooh ik dacht dat het ook een soort fiets wasquote:Op maandag 26 januari 2009 10:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, een crosstrainer is zo'n apparaat waarbij je armen en benen beide bewegen. Dus rechterarm en linkerbeen voor, linkerarm en rechterbeen achter en omgekeerd.
*duimt voor Vik en steekt hart onder haar riem*quote:Op maandag 26 januari 2009 09:41 schreef Viking84 het volgende:
.
En ja, ik begin het heel spannend te vinden. Ben mezelf niet de laatste dagen. Onrustig, zie pips en je merkt het ook aan m'n postgedrag hier
.
Jeej, Co heeft wel teruggekrabbeld!quote:Op maandag 26 januari 2009 09:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik wel, maar daar hoor ik je dan weer niet over![]()
Hoe lang moet je dan nog in het z'huis blijven na de operatie??
Hahaha, dat zou ik niet te luid roepen, want dan ga ik er misbruik van makenquote:Op maandag 26 januari 2009 10:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jeetje Vik, wat gaat dat snel zeg! Je operatie woensdag al. Ik kan me voorstellen dat je het eng vindt, maar ze gaan vast heel goed voor je zorgen. En ik woon op 5 minuten lopen van het UMCG (waarschijnlijk is het zelfs nog minder), dus als je iets nodig hebt, let me know!
Het is ook heel spannend.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
.
Eigen laptop mag niet mee? Ben je dan niet bang dat je je gaat vervelenquote:Op maandag 26 januari 2009 10:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jeej, Co heeft wel teruggekrabbeld!.
Zo goed?.
Weet niet precies hoe lang ik moet blijven. Dat hangt er ook van af hoe ik me voel. Maar ik zou zaterdag of zondag wel weer thuis moeten zijn. En als ik me fit genoeg voel zal ik dodag of vrijdag ook wel even iets van me laten horen via een ziekenhuiscomputer
.
Bodypump is voornamelijk het doen van spieroefeningen met gewichten (halters). Ikzelf vind er niet zo veel aan.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:28 schreef Liejannuh het volgende:
Iemand hier ervaring met Bodypump? Is dat leuk?
Ja. Eerst heb ik een paar keer pilates gedaan. Nuttig, maar doodsaai en omdat ik het 's ochtends deed viel ik bijna in slaap. Bodypump vind ik een stuk leuker en je merkt snel verbetering. Spieren opbouwen betekent ook in rust vet verbranden.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:28 schreef Liejannuh het volgende:
Iemand hier ervaring met Bodypump? Is dat leuk?
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:31 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Bodypump is voornamelijk het doen van spieroefeningen met gewichten (halters). Ikzelf vind er niet zo veel aan.
Cool!quote:Op maandag 26 januari 2009 10:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja. Eerst heb ik een paar keer pilates gedaan. Nuttig, maar doodsaai en omdat ik het 's ochtends deed viel ik bijna in slaap. Bodypump vind ik een stuk leuker en je merkt snel verbetering. Spieren opbouwen betekent ook in rust vet verbranden.
Het enige nadeel van podypump vind ik dat ik wel heel erg gespierd aan het worden ben. Daarom doe ik de oefeningen voor armen en borstspieren met minder gewicht dan ik kan, voor voor rug en benen pak ik zoveel mogelijk.
Ze hebben geen draadloos internet in het UMCGquote:Op maandag 26 januari 2009 10:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Eigen laptop mag niet mee? Ben je dan niet bang dat je je gaat vervelen. Hele dag in het ziekenhuis zitten/liggen lijkt me zo ... geestdodend.
quote:Op maandag 26 januari 2009 09:44 schreef Viking84 het volgende:
Zaterdag al, tijdens de downtimequote:Op maandag 26 januari 2009 10:42 schreef Greys het volgende:
[..]Wanneer heb je die er op gezet dan?
Want ik ben sinds gistermiddag niet meer op Hyves geweest geloof ik!
Zal zo ff kijken oke? Zit nu op het werk!
En ik ga straks ook ff de rest bijlezen en reageren!
Boeken lezen is best okquote:Op maandag 26 januari 2009 10:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze hebben geen draadloos internet in het UMCG. Of dat is iig niet beschikbaar voor patiënten. Neem m'n laptop wel mee en ik hoop dat ik een onbeveiligd draadloos netwerkje kan oppikken, maar die kans is niet zo groot. En ja, ik zal me vast gaan vervelen, vooral woensdag, want dan moet ik de hele dag op de afdeling blijven
. Neem maar een flinke stapel boeken mee
. En een paar films, zodat ik films kan kijken op m'n laptop
.
Heb je geen internet op je mobiel? Anders kun je dat netwerk gebruiken op je laptop.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze hebben geen draadloos internet in het UMCG. Of dat is iig niet beschikbaar voor patiënten. Neem m'n laptop wel mee en ik hoop dat ik een onbeveiligd draadloos netwerkje kan oppikken, maar die kans is niet zo groot. En ja, ik zal me vast gaan vervelen, vooral woensdag, want dan moet ik de hele dag op de afdeling blijven
. Neem maar een flinke stapel boeken mee
. En een paar films, zodat ik films kan kijken op m'n laptop
.
Dat ziet er goed uit! En je merkt dus ook al effect in je gewicht?quote:Op maandag 26 januari 2009 10:29 schreef Lastpost het volgende:
-verhaal-
Dat was 'm wel zo'n beetje op een doorsnee dag, dacht bij mezelf, aangezien ik nu toch niet mág werken, dan maar gewoon zoveel mogelijk proberen te doen op een dag qua activiteiten en het valt me nog mee ook.
Oja en qua drank voorlopig enkel een wijntje in het weekend, geen bier/wodka en andere zooi meer, melk bij het ontbijt en voor de rest water of verse jus de orange.
Maar het resultaat mag er zijn en ik voel me nog beter ook, dat alleen is al is het al waard voor me om het nodige te veranderen en dat aan te houden/routine-matig te krijgen.
Ojaaa, heeft Vodafone niet zo'n actie dat je het zelfs een maand gratis mag proberen, met zo'n dongle?quote:Op maandag 26 januari 2009 10:44 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Heb je geen internet op je mobiel? Anders kun je dat netwerk gebruiken op je laptop.
Heb je geen actie voor nodig, bij een telefoon waar Windows op staat kan dit automatisch al:quote:Op maandag 26 januari 2009 10:48 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ojaaa, heeft Vodafone niet zo'n actie dat je het zelfs een maand gratis mag proberen, met zo'n dongle?
Of we kunnen je allemaal een boek sturen
Ja, maar die dongle prik je gewoon meteen in je laptop. Ik weet niet hoe het zit met de datakosten, maar volgens mij zitten die er al in verwerkt.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:49 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Heb je geen actie voor nodig, bij een telefoon waar Windows op staat kan dit automatisch al:
Start -> Programma's -> Gedeelde internetverbinding en de usb kabel in je laptop stoppen en je kunt gelijk internetten.
Voor andere telefoontypes zijn er ook mogelijkheden, zou ze even het merk en type moeten plaatsen áls ze er internet op heeft natuurlijk.
Klopt ja, heb trouwens geen zwaar overgewicht ofzo, maar het figuur was er nogal uit na maanden vrijwel niets kunnen doen en de kilo's verplaatsen zich massaal naar die regio borst/buik.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit! En je merkt dus ook al effect in je gewicht?
Is het trouwens tijdelijk dat je niet mag werken, of permanent? Als het te persoonlijk is hoef je geen antwoord te geven hoor, maar ik kan me voorstellen dat al dat sporten wat lastiger wordt als je weer zou gaan werken. Aan de andere kant, alles wat je nu doet is meegenomen.
Klopt ja, maar dan heb je weer een een draadloos abonnement voor je laptop, terwijl dit je niets meer kost omdat je al een mobiel abonnement hebt.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:51 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja, maar die dongle prik je gewoon meteen in je laptop. Ik weet niet hoe het zit met de datakosten, maar volgens mij zitten die er al in verwerkt.
euhm je betaalt je echt blauw als je gewoon inbelt met je mobiel aan je laptop!quote:Op maandag 26 januari 2009 10:54 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Klopt ja, maar dan heb je weer een een draadloos abonnement voor je laptop, terwijl dit je niets meer kost omdat je al een mobiel abonnement hebt.
Grappigquote:Op maandag 26 januari 2009 10:34 schreef loveli het volgende:
Ja. Eerst heb ik een paar keer pilates gedaan. Nuttig, maar doodsaai en omdat ik het 's ochtends deed viel ik bijna in slaap. Bodypump vind ik een stuk leuker en je merkt snel verbetering. Spieren opbouwen betekent ook in rust vet verbranden.
Hhmhmhmhm, dan moeten we mss een werknemer zo ver krijgen dat hij z'n inlog afstaatquote:Op maandag 26 januari 2009 11:05 schreef Lastpost het volgende:
Trouwens heb je daar wel een internetcafe voor zover ik me kan herinneren, trouwens ook een draadloos netwerk maar dat is enkel voor de werknemers.
Even een "Wie werkt in het UMCG?"-topic openenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:11 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hhmhmhmhm, dan moeten we mss een werknemer zo ver krijgen dat hij z'n inlog afstaat
Neem een salade mee! Een bak zelfgemaakte pastasalade, of gewoon een maaltijdsalade van AH.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:11 schreef Chicolate het volgende:
Oh ja, klein alarm hier. Mijn tentamen vrijdag zóu van 14-17 zijn maar is verplaatst ... naar 16-19. Iemand een idee wat voor makkelijk eten ik mee kan nemen? Mijn normale avondetentijd is namelijk 17.00. En ik kan daar geen bord met doperwtjes gaan wegwerken tijdens het tentamen ... mn ouders zeiden al brood, maar das ook weer zo saai.
Bekend probleem! Ik ga dat komend blok soms 2 dagen per week hebbenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:11 schreef Chicolate het volgende:
Oh ja, klein alarm hier. Mijn tentamen vrijdag zóu van 14-17 zijn maar is verplaatst ... naar 16-19. Iemand een idee wat voor makkelijk eten ik mee kan nemen? Mijn normale avondetentijd is namelijk 17.00. En ik kan daar geen bord met doperwtjes gaan wegwerken tijdens het tentamen ... mn ouders zeiden al brood, maar das ook weer zo saai.
De wiki was nog steeds down toen de OP gemaakt werd, dus ze moest het quoten uit het vorige topic. Bij een quote is het plaatje niet meer te zien, maar kan je nog wel op het linkje met [afbeelding' drukkenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Waarom staan de lijstjes niet meer in de OP?
Op zich zie ik de mijne toch liever niet, maar goed.
Je kunt best even kijken naar welke url dat 'afbeelding' linkt en er handmatig weer een [img] van maken.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
De wiki was nog steeds down toen de OP gemaakt werd, dus ze moest het quoten uit het vorige topic. Bij een quote is het plaatje niet meer te zien, maar kan je nog wel op het linkje met [afbeelding' drukken.
Edit: dat was tenminste het vorige topic zo, ik zie dat we er al eentje verder zijn en het nu een HIJ is xD
Dat weet ik, maar hij blijkbaar nietquote:Op maandag 26 januari 2009 11:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je kunt best even kijken naar welke url dat 'afbeelding' linkt en er handmatig weer een [img] van maken.
Dat is een strak plan.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en Vik, wat maf dat het al woensdag gaat gebeuren! Tijd gaat zo snelIk zou zeggen; werk aan je autobiografie (:P), lees boeken, ga gamen, kijk films idd, of neem je Latijn lessen mee
da's zo'n mooi nummer!quote:Op maandag 26 januari 2009 11:52 schreef conleche het volgende:
O: eitje + 2 x geroosterd brood met filet a. en ui.
Wat een heerlijk ontspannend nummerquote:Op maandag 26 januari 2009 11:52 schreef conleche het volgende:
Men, nu krijg ik ook zin in filet américain...quote:Op maandag 26 januari 2009 11:52 schreef conleche het volgende:
Weet je hoe het wel lekker is/blijft? Eén dag van te voren smeren, in de vriezer gooien en bevroren meenemen. Wel opeten zodra het ontdooid is, anders smaakt het brood niet meer lekker.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Men, nu krijg ik ook zin in filet américain...
Ik heb het van de week voor het eerst met uitjes gehad, omdat ze erbij zaten. Nooit geweten dat dat nog lekkerder is maar na deze ontdekking ben ik weer helemaal into filet américain. Alleen jammer dat het niet zo lekker is om op brood mee te nemen.
Da's wel een goeie tip! Zou het ook werken met een vriesvak van een koelkast?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Weet je hoe het wel lekker is/blijft? Eén dag van te voren smeren, in de vriezer gooien en bevroren meenemen. Wel opeten zodra het ontdooid is, anders smaakt het brood niet meer lekker.
ik ga het maar eens proberen denk ik... en in amerika ook chroom anders snack ik me daar waarschijnlijk een eind in de rondte...quote:Op maandag 26 januari 2009 12:22 schreef Chicolate het volgende:
Rustig aan Kwak, komt allemaal wel goed.
En om de tip van SHE aan mij aan jou door te geven: L-tyrosine suplementen. Helpen je cortisol (stresshormoon) levels omlaag te brengen waardoor je weer wat helderder kan denken. Te koop bij oa de Tuinen. 15 Euro voor een potje van 60 stuks. Je word er niet slaperig van.
http://magazine.vannature(...)tikel_l_tyrosine.pdfquote:"Het is opvallend dat tyrosinesuppletie niet leidt tot stemmingsverbetering of een beter denkvermogen, maar alleen stemmingsverlaging en cognitieve disfunctie door acute stress voorkomt. Tyrosine heeft geen stimulerend effect, zoals cafeïne, en is niet bruikbaar in situaties waarin iemand minder goed functioneert door verveling of slaperigheid"
Wat een enge meneerquote:Op maandag 26 januari 2009 11:52 schreef conleche het volgende:
Nee, maar ik wilde het wel even gezegd hebbenquote:Op maandag 26 januari 2009 12:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Je hoeft er toch niks mee te doen??
Ikeaquote:Op maandag 26 januari 2009 12:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Rustig Kwakje, allesh khomth ghoedh!![]()
Weet iemand trouwens een winkel voor leuke kleine keukenblokjes?Ben aan het oriënteren hoe duur dat zou wezen
Kaartjes kunnen beter naar mijn huis, want ik lig maar kort in het ziekenhuis. PM je m'n adres wel evenquote:Op maandag 26 januari 2009 12:35 schreef Ewelina het volgende:
TVP
Zeg Vik, weet je je kamernummer al? Dan kunnen we een kaartje sturen!
Welkom Lein!
Yap! De basics! Koelkastje hebben we evt losquote:Op maandag 26 januari 2009 12:44 schreef Mini_rulez het volgende:
Keukenblokjes? Als in een aanrecht met een fornuis en kastjes?
Ik dacht dat jullie huis niet doorging?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Yap! De basics! Koelkastje hebben we evt los![]()
Ik zie op zich goedkope dingetjes bij keukenconcurrent (waaarom laten die reclame maken door Jannes), dus yay
Bij dit veilinghuis worden diverse showroomkeukens aangeboden. Misschien zit er iets leuks tussen.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Rustig Kwakje, allesh khomth ghoedh!![]()
Weet iemand trouwens een winkel voor leuke kleine keukenblokjes?Ben aan het oriënteren hoe duur dat zou wezen
Tip: als je het bij de Tuinen wil gaan halen (Kruidvat enzo hebben het niet): vraag aan een medewerker waar het staatquote:Op maandag 26 januari 2009 12:58 schreef kwakveense het volgende:
ok. phew. to do list gemaakt, 21 puntjes voor woensdag middag.... moet lukken... nu nog even l-thyrosine halen en ik kan de wereld weer aan, denk ik...
(echt honger nu maar mn kip staat nog te koken...)
Wow, wat goed dat er zo snel alweer iets anders kwam! Is het ongeveer hetzelfde huis als het vorige?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
XD!
We zijn laatst al bij een paar winkels wezen kijkenGewoon om te oriënteren hoeveel we er ongeveer voor kwijt zouden zijn. Best handig om te weten
![]()
Dat ene huis ging inderdaad niet door, maar nu is in hetzelfde straatje een ander vrijgekomenDie hebben we laatst bekeken en we moeten nu zien of dat door gaat!
Thanks ook Loveli!*klikt*
Eigenlijk is het bijna precies hetzelfdequote:Op maandag 26 januari 2009 13:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wow, wat goed dat er zo snel alweer iets anders kwam! Is het ongeveer hetzelfde huis als het vorige?
Wow, dus als dit hem wordt is het eigenlijk maar goed dat die vorige niet doorging.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eigenlijk is het bijna precies hetzelfdeHet is alleen iets groter, en er moet nog een goede vloer in (nu ligt er drie-kleuren-zeil
), dus qua prijs is ie ongeveer hetzelfde! Wel ook nog steeds een tuin (ook iets groter, want het is nu een beneden-hoekwoning, dus minder buren, woehoe!)
Als het goed is horen we vandaag meer![]()
En ik ben heel braaf niet aan het hyperen dit keer, want vorige keer was ik teleurgesteld![]()
quote:> Bedankt voor de snelle reactie!
> Inmiddels ligt als het goed is de papieren versie op uw bureau.
Nee, het zit nu in mijn tas.
<naam docent>
spannendquote:Op maandag 26 januari 2009 13:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja we hebben idd een bod gedaan Mini! De huizenmarkt gaat zo snelMaar het bleek (laatst herberekening laten doen bij hypotheekman) dat we veel meer kunnen op financieel gebied dan we dachten, dus we zouden eventueel nog wel iets hoger kunnen indien nodig
![]()
Hehe docent met humor Mo
Als het goed is horen we vandaag over het bod, en dan zouden we de hypotheek rond moeten gaan maken!quote:Op maandag 26 januari 2009 13:38 schreef Chicolate het volgende:
Maria, wanneer krijg je bericht of het wel of niet doorgaat?
Suikervrije drop is evil. Misschien niet dieet-technisch, maar wel voor mijn buikje. Een heel zakje valt blijkbaar onder 'overmatig gebruik' en nu borrelt alles.
Oepsiepoepsiequote:Op maandag 26 januari 2009 13:38 schreef Chicolate het volgende:
Suikervrije drop is evil. Misschien niet dieet-technisch, maar wel voor mijn buikje. Een heel zakje valt blijkbaar onder 'overmatig gebruik' en nu borrelt alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |