Yap! De basics! Koelkastje hebben we evt losquote:Op maandag 26 januari 2009 12:44 schreef Mini_rulez het volgende:
Keukenblokjes? Als in een aanrecht met een fornuis en kastjes?
Ik dacht dat jullie huis niet doorging?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Yap! De basics! Koelkastje hebben we evt los![]()
Ik zie op zich goedkope dingetjes bij keukenconcurrent (waaarom laten die reclame maken door Jannes), dus yay
Bij dit veilinghuis worden diverse showroomkeukens aangeboden. Misschien zit er iets leuks tussen.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Rustig Kwakje, allesh khomth ghoedh!![]()
Weet iemand trouwens een winkel voor leuke kleine keukenblokjes?Ben aan het ori๋nteren hoe duur dat zou wezen
Tip: als je het bij de Tuinen wil gaan halen (Kruidvat enzo hebben het niet): vraag aan een medewerker waar het staatquote:Op maandag 26 januari 2009 12:58 schreef kwakveense het volgende:
ok. phew. to do list gemaakt, 21 puntjes voor woensdag middag.... moet lukken... nu nog even l-thyrosine halen en ik kan de wereld weer aan, denk ik...
(echt honger nu maar mn kip staat nog te koken...)
Wow, wat goed dat er zo snel alweer iets anders kwam! Is het ongeveer hetzelfde huis als het vorige?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
XD!
We zijn laatst al bij een paar winkels wezen kijkenGewoon om te ori๋nteren hoeveel we er ongeveer voor kwijt zouden zijn. Best handig om te weten
![]()
Dat ene huis ging inderdaad niet door, maar nu is in hetzelfde straatje een ander vrijgekomenDie hebben we laatst bekeken en we moeten nu zien of dat door gaat!
Thanks ook Loveli!*klikt*
Eigenlijk is het bijna precies hetzelfdequote:Op maandag 26 januari 2009 13:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wow, wat goed dat er zo snel alweer iets anders kwam! Is het ongeveer hetzelfde huis als het vorige?
Wow, dus als dit hem wordt is het eigenlijk maar goed dat die vorige niet doorging.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eigenlijk is het bijna precies hetzelfdeHet is alleen iets groter, en er moet nog een goede vloer in (nu ligt er drie-kleuren-zeil
), dus qua prijs is ie ongeveer hetzelfde! Wel ook nog steeds een tuin (ook iets groter, want het is nu een beneden-hoekwoning, dus minder buren, woehoe!)
Als het goed is horen we vandaag meer![]()
En ik ben heel braaf niet aan het hyperen dit keer, want vorige keer was ik teleurgesteld![]()
quote:> Bedankt voor de snelle reactie!
> Inmiddels ligt als het goed is de papieren versie op uw bureau.
Nee, het zit nu in mijn tas.
<naam docent>
spannendquote:Op maandag 26 januari 2009 13:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja we hebben idd een bod gedaan Mini! De huizenmarkt gaat zo snelMaar het bleek (laatst herberekening laten doen bij hypotheekman) dat we veel meer kunnen op financieel gebied dan we dachten, dus we zouden eventueel nog wel iets hoger kunnen indien nodig
![]()
Hehe docent met humor Mo
Als het goed is horen we vandaag over het bod, en dan zouden we de hypotheek rond moeten gaan maken!quote:Op maandag 26 januari 2009 13:38 schreef Chicolate het volgende:
Maria, wanneer krijg je bericht of het wel of niet doorgaat?
Suikervrije drop is evil. Misschien niet dieet-technisch, maar wel voor mijn buikje. Een heel zakje valt blijkbaar onder 'overmatig gebruik' en nu borrelt alles.
Oepsiepoepsiequote:Op maandag 26 januari 2009 13:38 schreef Chicolate het volgende:
Suikervrije drop is evil. Misschien niet dieet-technisch, maar wel voor mijn buikje. Een heel zakje valt blijkbaar onder 'overmatig gebruik' en nu borrelt alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |