abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 januari 2009 @ 12:45:44 #126
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65416128
quote:
Op maandag 26 januari 2009 12:44 schreef Mini_rulez het volgende:
Keukenblokjes? Als in een aanrecht met een fornuis en kastjes?
Yap! De basics! Koelkastje hebben we evt los

Ik zie op zich goedkope dingetjes bij keukenconcurrent (waaarom laten die reclame maken door Jannes ), dus yay
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_65416165
quote:
Op maandag 26 januari 2009 12:45 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Yap! De basics! Koelkastje hebben we evt los

Ik zie op zich goedkope dingetjes bij keukenconcurrent (waaarom laten die reclame maken door Jannes ), dus yay
Ik dacht dat jullie huis niet doorging?
Die is idd wel goedkoop, Ikea heeft trouwens ook veel keus in keukens en die is waarschijnlijk ook niet duur. Ik zou gewoon een dagje naar de woonboulevard gaan en wat verschillende winkels vergelijken.
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 26 januari 2009 @ 12:49:41 #128
236335 neen
schone schijn
pi_65416235
Ik zou ook even kijken of er niet wat zaken in de buurt failliet zijn gegaan/gaan want dan kun je vaak wel voor een prikkie een showmodel scoren
het lijkt niet wat het is
  Vis een optie? maandag 26 januari 2009 @ 12:51:03 #129
70532 loveli
N
pi_65416274
quote:
Op maandag 26 januari 2009 12:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Rustig Kwakje, allesh khomth ghoedh!

Weet iemand trouwens een winkel voor leuke kleine keukenblokjes? Ben aan het ori๋nteren hoe duur dat zou wezen
Bij dit veilinghuis worden diverse showroomkeukens aangeboden. Misschien zit er iets leuks tussen.
http://www.troostwijkauctions.com/NL/default.aspx
crap in = crap out
pi_65416300
Moest vanmorgen bij een tentamen surveilleren, saaaaai En daar krijg je honger van

O: 2 gekookte eitjes
T: Minneola
T: bak yoghurt met een scheut frambozensap (ik eet tegenwoordig maar weer even volle yoghurt, de magere van Delhaize is goor: klonterig/waterig )
L: kliekje bietenrisotto
T: frambozen/witte-chocoladecupcake
T: minneola en gold kiwi
D: bakje soep (kikkererwt/zoete aardappel/spinazie)
Spinningles
T: laatste minipuntje cheesecake; witte wijn
  maandag 26 januari 2009 @ 12:52:27 #131
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65416326
XD!

We zijn laatst al bij een paar winkels wezen kijken Gewoon om te ori๋nteren hoeveel we er ongeveer voor kwijt zouden zijn. Best handig om te weten
Dat ene huis ging inderdaad niet door, maar nu is in hetzelfde straatje een ander vrijgekomen Die hebben we laatst bekeken en we moeten nu zien of dat door gaat!

Thanks ook Loveli! *klikt*
  maandag 26 januari 2009 @ 12:58:32 #132
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65416506
ok. phew. to do list gemaakt, 21 puntjes voor woensdag middag.... moet lukken... nu nog even l-thyrosine halen en ik kan de wereld weer aan, denk ik...

(echt honger nu maar mn kip staat nog te koken...)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  maandag 26 januari 2009 @ 12:58:57 #133
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65416517
sorry voor de dagboekposts trouwens... ben een beetje self-involved momenteel.. maar ik leef wel mee met je hoor vikje!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_65416551
quote:
Op maandag 26 januari 2009 12:58 schreef kwakveense het volgende:
ok. phew. to do list gemaakt, 21 puntjes voor woensdag middag.... moet lukken... nu nog even l-thyrosine halen en ik kan de wereld weer aan, denk ik...

(echt honger nu maar mn kip staat nog te koken...)
Tip: als je het bij de Tuinen wil gaan halen (Kruidvat enzo hebben het niet): vraag aan een medewerker waar het staat . Want die hebben een hele wand vol met allerlei suplementen en ik kon het zelf niet eens vinden. Stond het tussen de bodybuildspullen (naast de andere aminozuren).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_65416671
Zo, ik ga zo een nieuwe vaas halen (vervanging voor de vaas die Mini gister heeft omgegooid) en daarna aan de studie

Doeg
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_65416720
quote:
Op maandag 26 januari 2009 12:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
XD!

We zijn laatst al bij een paar winkels wezen kijken Gewoon om te ori๋nteren hoeveel we er ongeveer voor kwijt zouden zijn. Best handig om te weten
Dat ene huis ging inderdaad niet door, maar nu is in hetzelfde straatje een ander vrijgekomen Die hebben we laatst bekeken en we moeten nu zien of dat door gaat!

Thanks ook Loveli! *klikt*
Wow, wat goed dat er zo snel alweer iets anders kwam! Is het ongeveer hetzelfde huis als het vorige?
  maandag 26 januari 2009 @ 13:07:55 #137
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65416790
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:05 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Wow, wat goed dat er zo snel alweer iets anders kwam! Is het ongeveer hetzelfde huis als het vorige?
Eigenlijk is het bijna precies hetzelfde Het is alleen iets groter, en er moet nog een goede vloer in (nu ligt er drie-kleuren-zeil ), dus qua prijs is ie ongeveer hetzelfde! Wel ook nog steeds een tuin (ook iets groter, want het is nu een beneden-hoekwoning, dus minder buren, woehoe!)

Als het goed is horen we vandaag meer

En ik ben heel braaf niet aan het hyperen dit keer, want vorige keer was ik teleurgesteld
pi_65416864
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:07 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Eigenlijk is het bijna precies hetzelfde Het is alleen iets groter, en er moet nog een goede vloer in (nu ligt er drie-kleuren-zeil ), dus qua prijs is ie ongeveer hetzelfde! Wel ook nog steeds een tuin (ook iets groter, want het is nu een beneden-hoekwoning, dus minder buren, woehoe!)

Als het goed is horen we vandaag meer

En ik ben heel braaf niet aan het hyperen dit keer, want vorige keer was ik teleurgesteld
Wow, dus als dit hem wordt is het eigenlijk maar goed dat die vorige niet doorging.
Hebben jullie alweer een bod gedaan? Dan kunnen we allemaal gaan duimen dat er dit keer niemand overheen biedt...
pi_65417113
whehe
quote:
> Bedankt voor de snelle reactie!
> Inmiddels ligt als het goed is de papieren versie op uw bureau.

Nee, het zit nu in mijn tas.

<naam docent>

en nu weer hard verder leren!
Ja doei.
  maandag 26 januari 2009 @ 13:20:12 #140
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65417175
Ja we hebben idd een bod gedaan Mini! De huizenmarkt gaat zo snel Maar het bleek (laatst herberekening laten doen bij hypotheekman) dat we veel meer kunnen op financieel gebied dan we dachten, dus we zouden eventueel nog wel iets hoger kunnen indien nodig

Hehe docent met humor Mo
  maandag 26 januari 2009 @ 13:22:38 #141
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65417250
heeeeeey allemaal

BJ is ook weer online kom er de laatste weken toch niet zoveel aan toe. TE druk met stage en afstudeeropdrachten enzo. Ook wel leuk overigens... nog maar 2 maanden!
(halverwege maart heb ik mijn laatste Proeve (= een soort van praktijkexamen door een leraar van school, op je eigen werkplek).
Gisteravond nog even verder gewerkt aan een opdracht, en ik ben daar best tevreden over

afgelopen week niet gevolleybalt... baalde ik wel van, maar had di dat tentamen, dus wilde maandagavond nog ff studeren, en afgelopen zaterdag had ik een late dienst.... bleeeeghhh en mijn team heeft verloren...
vanavond eindelijk weer eens aan de bak en heb dr zin in!

gewichtstechnisch gaat het goed, ben stabiel, vanmorgen 70,8....

@She, ik ben errrrrg benieuwd hoe jouw vorderingen zijn? ben je al bijna shootproof?

@PF ben errrg benieuwd hoe die kleur straks op je muurtje lijkt! en heb je dat bed nu wel of niet gekocht?

@Greys, al een weeeeeek!!!! trots op je!

@Viking, wanneer ben je ook alweer aan de beurt in het UMCG? ben je al erg zenuwachtig?

@Muis, hoe is het met jou? kan je het allemaal nog een beetje volhouden?

@Viev, hoe is het daar? nog iets gehoord van je foto?

mis een beetje teveel de laatste week, maar ben wel geintresseerd naar jullie hoor
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_65417596
Spannend, Maria!! Staat het huis op Funda? Zo ja, PM eens?
pi_65417625
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja we hebben idd een bod gedaan Mini! De huizenmarkt gaat zo snel Maar het bleek (laatst herberekening laten doen bij hypotheekman) dat we veel meer kunnen op financieel gebied dan we dachten, dus we zouden eventueel nog wel iets hoger kunnen indien nodig

Hehe docent met humor Mo
spannend
Ja doei.
pi_65417757
Spannend, Maria!
pi_65417766
Oeh, spannend Maria! Hopen dat dit 'm wordt voor jullie!

En als je een Fundalinkje hebt, mag ik 'm dan ook zien? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 26 januari 2009 @ 13:38:24 #146
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65417781
Ja ik vind het ook wel spannend! Maar dit keer hou ik me echt in *cooler than a cucumber*

En nee hij staat niet op funda nog! Zodra hij te koop zou gaan staan mochten we kijken, dus aan funda waren ze nog niet eens toegekomen
Maar troost je, er is niet veel te zien Maar als we hem mogen kopen dan gaan we hem kick-ass awesome maken natuurlijk!
Edit: en dan zal ik ZELF voor en na foto's maken!
pi_65417800
Maria, wanneer krijg je bericht of het wel of niet doorgaat?

Suikervrije drop is evil. Misschien niet dieet-technisch, maar wel voor mijn buikje. Een heel zakje valt blijkbaar onder 'overmatig gebruik' en nu borrelt alles .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 26 januari 2009 @ 13:48:52 #148
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65418125
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:38 schreef Chicolate het volgende:
Maria, wanneer krijg je bericht of het wel of niet doorgaat?

Suikervrije drop is evil. Misschien niet dieet-technisch, maar wel voor mijn buikje. Een heel zakje valt blijkbaar onder 'overmatig gebruik' en nu borrelt alles .
Als het goed is horen we vandaag over het bod, en dan zouden we de hypotheek rond moeten gaan maken!

*aai buik* Een heel zakje is misschien wat enthousiast ja!
pi_65418191
Maria! Spannend, nieuwe huizen enzo! Verbouwen, inrichten, schilderen
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:38 schreef Chicolate het volgende:
Oepsiepoepsie
pi_65418630
Help! Ik heb honger!
Nu heb ik ook wel hardgelopen in mijn lunchpauze en dan mag ik ook wel wat eten.
Maar ik heb al een bak yoghurt met muesli, 2 boterhammen met pindakaas, een ei en een mueslireep op.
En ik heb nog steeds een knagend gevoel in mijn maag.
Wat nu?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')