De wiki was nog steeds down toen de OP gemaakt werd, dus ze moest het quoten uit het vorige topic. Bij een quote is het plaatje niet meer te zien, maar kan je nog wel op het linkje met [afbeelding' drukkenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Waarom staan de lijstjes niet meer in de OP?
Op zich zie ik de mijne toch liever niet, maar goed.
Je kunt best even kijken naar welke url dat 'afbeelding' linkt en er handmatig weer een [img] van maken.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
De wiki was nog steeds down toen de OP gemaakt werd, dus ze moest het quoten uit het vorige topic. Bij een quote is het plaatje niet meer te zien, maar kan je nog wel op het linkje met [afbeelding' drukken.
Edit: dat was tenminste het vorige topic zo, ik zie dat we er al eentje verder zijn en het nu een HIJ is xD
Dat weet ik, maar hij blijkbaar nietquote:Op maandag 26 januari 2009 11:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je kunt best even kijken naar welke url dat 'afbeelding' linkt en er handmatig weer een [img] van maken.
Dat is een strak plan.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en Vik, wat maf dat het al woensdag gaat gebeuren! Tijd gaat zo snelIk zou zeggen; werk aan je autobiografie (:P), lees boeken, ga gamen, kijk films idd, of neem je Latijn lessen mee
da's zo'n mooi nummer!quote:Op maandag 26 januari 2009 11:52 schreef conleche het volgende:
O: eitje + 2 x geroosterd brood met filet a. en ui.
Wat een heerlijk ontspannend nummerquote:Op maandag 26 januari 2009 11:52 schreef conleche het volgende:
Men, nu krijg ik ook zin in filet américain...quote:Op maandag 26 januari 2009 11:52 schreef conleche het volgende:
Weet je hoe het wel lekker is/blijft? Eén dag van te voren smeren, in de vriezer gooien en bevroren meenemen. Wel opeten zodra het ontdooid is, anders smaakt het brood niet meer lekker.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Men, nu krijg ik ook zin in filet américain...
Ik heb het van de week voor het eerst met uitjes gehad, omdat ze erbij zaten. Nooit geweten dat dat nog lekkerder is maar na deze ontdekking ben ik weer helemaal into filet américain. Alleen jammer dat het niet zo lekker is om op brood mee te nemen.
Da's wel een goeie tip! Zou het ook werken met een vriesvak van een koelkast?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Weet je hoe het wel lekker is/blijft? Eén dag van te voren smeren, in de vriezer gooien en bevroren meenemen. Wel opeten zodra het ontdooid is, anders smaakt het brood niet meer lekker.
ik ga het maar eens proberen denk ik... en in amerika ook chroom anders snack ik me daar waarschijnlijk een eind in de rondte...quote:Op maandag 26 januari 2009 12:22 schreef Chicolate het volgende:
Rustig aan Kwak, komt allemaal wel goed.
En om de tip van SHE aan mij aan jou door te geven: L-tyrosine suplementen. Helpen je cortisol (stresshormoon) levels omlaag te brengen waardoor je weer wat helderder kan denken. Te koop bij oa de Tuinen. 15 Euro voor een potje van 60 stuks. Je word er niet slaperig van.
http://magazine.vannature(...)tikel_l_tyrosine.pdfquote:"Het is opvallend dat tyrosinesuppletie niet leidt tot stemmingsverbetering of een beter denkvermogen, maar alleen stemmingsverlaging en cognitieve disfunctie door acute stress voorkomt. Tyrosine heeft geen stimulerend effect, zoals cafeïne, en is niet bruikbaar in situaties waarin iemand minder goed functioneert door verveling of slaperigheid"
Wat een enge meneerquote:Op maandag 26 januari 2009 11:52 schreef conleche het volgende:
Nee, maar ik wilde het wel even gezegd hebbenquote:Op maandag 26 januari 2009 12:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Je hoeft er toch niks mee te doen??
Ikeaquote:Op maandag 26 januari 2009 12:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Rustig Kwakje, allesh khomth ghoedh!![]()
Weet iemand trouwens een winkel voor leuke kleine keukenblokjes?Ben aan het oriënteren hoe duur dat zou wezen
Kaartjes kunnen beter naar mijn huis, want ik lig maar kort in het ziekenhuis. PM je m'n adres wel evenquote:Op maandag 26 januari 2009 12:35 schreef Ewelina het volgende:
TVP
Zeg Vik, weet je je kamernummer al? Dan kunnen we een kaartje sturen!
Welkom Lein!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |