Bestaat al, daarnaast is het geen paint, lijkt eerder alsof je met een Adobe progsel in de weer bent geweest.quote:
Ja, bedankt voor het melden, we nemen die daarvoor gewoon mee in de tekening.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:06 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Bestaat al, daarnaast is het geen paint, lijkt eerder alsof je met een Adobe progsel in de weer bent geweest.
J6,7 en 8 sluiten totaal niet op elkaar aan, die mogen wel overnieuw wat mij betreft.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:08 schreef ThE_ED het volgende:
Voor nu, verkleind;
[ afbeelding ]
[..]
Ah, ja, sprekend. D3
Boehoehoe/.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:13 schreef Rosbief het volgende:
[..]
J6,7 en 8 sluiten totaal niet op elkaar aan, die mogen wel overnieuw wat mij betreft.
ik zag het ook toen ik j7 net af hadquote:Op zondag 25 januari 2009 18:15 schreef Dusja het volgende:
J7 is het mooist, maar J6 en J8 sluite best opmekaar aan
J7 veel groener?quote:Op zondag 25 januari 2009 18:19 schreef Starzky het volgende:
[..]
ik zag het ook toen ik j7 net af hadik kan J7 in het meer groen doen (wordt het wel een vertekening van de afbeelding) , of j6 ff aanpassen
Denk dat je beter je plaatje zonder border kunt geven.quote:
srryquote:Op zondag 25 januari 2009 18:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Denk dat je beter je plaatje zonder border kunt geven.
Getver dat ook nogquote:
Dan ga ik F5'en!quote:
Dat is toch geen paint man, of heb je die anti-aliasing lijn tussen laars en been pixel per pixel ingekleurd?quote:
eerst gewoon met een kleur, daarna tint ietsiepietsie veranderen, daarna iets minder kleuren, daarna weer tint iets veranderen [....]quote:Op zondag 25 januari 2009 20:30 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dat is toch geen paint man, of heb je die anti-aliasing lijn tussen laars en been pixel per pixel ingekleurd?![]()
Dit ruikt naar competitievervalsing.
[/quote]quote:Op zondag 25 januari 2009 20:40 schreef Starzky het volgende:
[ afbeelding ]
alles past best goed bij elkaar(behalve dan b2 en j8)
b2 klopt wel, b1 en c1 kloppen nietquote:Op zondag 25 januari 2009 20:22 schreef Starzky het volgende:
[ afbeelding ]
alles past best goed bij elkaar(behalve dan b2 en j8)
c1 klopt heul wel!quote:Op zondag 25 januari 2009 20:41 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
b2 klopt wel, b1 en c1 kloppen niet
ok, ik geloof je, dan zal het door de jpeg-compressie komen.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:34 schreef Starzky het volgende:
EDIT: en natuurlijk gewoon werken met raster en zwaar uitvergroot
Dan moet je niet zeggen dat het [paint] isquote:Op zondag 25 januari 2009 20:53 schreef ToT het volgende:Te erg! Sommige mensen MOETEN het ook verkloten he?
met dat pipetje de kleur pakkenquote:Op zondag 25 januari 2009 21:12 schreef Siniti het volgende:
Hoe krijgen jullie die huidskleuren zo goed
Joepie! Hij zit er bijquote:
ik heb niks veranderd hoor ...quote:Op zondag 25 januari 2009 22:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
EDIT: het plaatje met de nieuwe roosters klopt niet met het oude rooster godverdomme
als je die inclusief kleur passend krijgt, ben je mijn heldin!quote:
B3, heb je een half gezicht waar je mee doen kunt wat je wiltquote:Op zondag 25 januari 2009 22:25 schreef Siniti het volgende:
Hmm welk vakje zal ik nu is gaan verneuken
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:23 schreef Starzky het volgende:
[..]
als je die inclusief kleur passend krijgt, ben je mijn heldin!
Ik ken alleen alle afleveringen die bij de eerste 150 Pokemon horenquote:Op zondag 25 januari 2009 22:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
http://comments.deviantart.com/18/1193628/875691981
Dawn dus
Ken ik ook niet
TS heeft het hoogstwaarschijnlijk van /b/ geript, maar wel een koningstopicquote:Op zondag 25 januari 2009 22:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dit is wel echt een koningstopic als je het mij vraagt
Hulde voor TS
Eens!quote:Op zondag 25 januari 2009 22:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dit is wel echt een koningstopic als je het mij vraagt
Hulde voor TS
wat is /b/?quote:Op zondag 25 januari 2009 23:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
TS heeft het hoogstwaarschijnlijk van /b/ geript, maar wel een koningstopic
Hey, maar de foto heb ik wel zelf gezochtquote:Op zondag 25 januari 2009 23:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
TS heeft het hoogstwaarschijnlijk van /b/ geript, maar wel een koningstopic
OMG, zijn er fokkers die serieus op 4chan komen?quote:Op zondag 25 januari 2009 23:05 schreef Siniti het volgende:
[..]
ZWAAR NSFW
http://img.4chan.org/b/imgboard.html
Veel meer dan je denkt geloof ikquote:Op zondag 25 januari 2009 23:06 schreef Rosbief het volgende:
[..]
OMG, zijn er fokkers die serieus op 4chan komen?
Hey mannetje, luister eens even heel goed:quote:
Nee, maar is gewoon leuk om te zeggenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:10 schreef Siniti het volgende:
[..]
mensen die die regels serieus naleven
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hey mannetje, luister eens even heel goed:
Ik zei iets heel positiefs over jou en ik krijg niet eens een bedankje?
Vind hem toch nog vrij aardig passenquote:
je hebt mijn lelijke misty nog erin staanquote:
oh, ff kijkenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:26 schreef Starzky het volgende:
[..]
je hebt mijn lelijke misty nog erin staanhad speciaal daarna nog een andere tint rood gedaan zodat ie zou passen
Dank je.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:24 schreef Starzky het volgende:
[..]
Vind hem toch nog vrij aardig passenDie broek is gewoon voor een deel in chloor gevallen waardoor een deel lichter is als de rest van de broek ofzo
wacht ik heb E8 op F8 gezetquote:Op maandag 26 januari 2009 02:42 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Je bent E8 vergeten... Dat is toch wel het stukje wat deze plaat tot een topstuk maakt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:29 schreef Starzky het volgende:
voor de volgende kunnen we wel een zwart gat namaken ofzoNee, beter één met veel details!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar eerst nog die 25!!!! overige stukjes zien af te krijgen met zijn allen...
[ Bericht 11% gewijzigd door Starzky op 26-01-2009 14:56:58 ]Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:45 schreef Starzky het volgende:
Of deze, ben wel benieuwd hoe 'onze' rembrandt er dan zal uitzienJa!!! Zoiets is tof!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen moet je dan misschien een stukje aan de bovenkant wegsnijden, want dat is saai.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:12 schreef Siniti het volgende:
trouwens denk ik dat de nachtwacht wat te donker is, krijgje over 9000 vakjes helemaal zwart
jaquote:Op maandag 26 januari 2009 16:12 schreef Siniti het volgende:
trouwens denk ik dat de nachtwacht wat te donker is, krijgje over 9000 vakjes helemaal zwart
Kun je misschien beter zoiets nemen, en dan alsnog een stuk van de bovenkant afsnijden? Ben benieuwd wat er allemaal op tafel komt te liggen.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:37 schreef Starzky het volgende:
[..]
jaMaar stel dat het wel lukt, zouden we op zijn minst een nobelprijs winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kun je misschien beter zoiets nemen, en dan alsnog een stuk van de bovenkant afsnijden? Ben benieuwd wat er allemaal op tafel komt te liggen.
goed plan manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:48 schreef Siniti het volgende:
kom we doen dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Evengoed als zijn hoofdquote:
Nee hij heeft lepraquote:Op maandag 26 januari 2009 16:55 schreef Starzky het volgende:
[..]
Evengoed als zijn hoofdAsh is deels verbrand geweest en heeft in zoutzuur gelegen, daarom komen de linker en rechterhelft niet helemaal meer met elkaar overeen
Ja, maar dat had hij al voordat hij verbrand werd en in het zoutzuur viel, ik dacht dat dat inmiddels wel duidelijk wasquote:
Hoe moet dat? Kan je het niet even voordoen? (met alles, zodat het in een keer goed is gedaanquote:Op maandag 26 januari 2009 17:13 schreef Maisnon het volgende:
Sla nou eens als .PNG op, ik zeg het niet voor niks. Die kwaliteit met jpgs gaat zo ver naar beneden dat het er straks niet uitziet, zeker als je telkens dat tussenoverzichtplaatje neemt en opnieuw als jpg opslaat.
Ik heb alle vakjes hier als 100x100 in een PSD dus uiteindelijk post ik die versie, was mijn bedoeling.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:13 schreef Maisnon het volgende:
Sla nou eens als .PNG op, ik zeg het niet voor niks. Die kwaliteit met jpgs gaat zo ver naar beneden dat het er straks niet uitziet, zeker als je telkens dat tussenoverzichtplaatje neemt en opnieuw als jpg opslaat.
Deze dus/quote:Op maandag 26 januari 2009 16:54 schreef henkde_j het volgende:
http://gigapan.org/viewGi(...)899496648c2b4b06233c
Deze!
Paint > save as > bij bestandstype niet jpg maar png kiezenquote:Op maandag 26 januari 2009 17:19 schreef Starzky het volgende:
[..]
Hoe moet dat? Kan je het niet even voordoen? (met alles, zodat het in een keer goed is gedaan)
Ik heb er atm geen tijd voor om alles te converteren naar .PNG en dan een nieuw overzichtje te maken (ik weet, kost nog geen 15 minuten, maar toch)
Nouja, het blijft een paint topic, natuurlijk...quote:Op maandag 26 januari 2009 17:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
terwijl het zo makkelijk is om het op een mooiere manier te hebben
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Paint > save as > bij bestandstype niet jpg maar png kiezen
Maar gelukkig gaat het goedkomen uiteindelijk
Ja ik ben misschien een zeiker wat dat betreft maar het is zo zonde als alles verpest wordt door die lelijke lage kwaliteitsdinges terwijl het zo makkelijk is om het op een mooiere manier te hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:06 schreef Sieps het volgende:
Versie van /b/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Versie van /b/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cuz I'm Mr. Brightside
Versie van /b/ik had al zo'n vermoeden dat dit van /b kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Is hij nog niet af?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ik had al zo'n vermoeden dat dit van /b kwam
Maak jij hem maar af, volgens mij heeft niemand nog zin.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is hij nog niet af?![]()
I2
[ afbeelding ]
vandaag niet meer, mis morgen ofzo.... Maar het is niet leuk als er maar een paar het doen, heb er nu al een stuk of 7 minstens gemaaktquote:Op maandag 26 januari 2009 22:03 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Maak jij hem maar af, volgens mij heeft niemand nog zin.
Ik heb er zoveel gedaan, dat ik echt even geen zin meer heb.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:41 schreef Siniti het volgende:
A2
Als nu ff wat meer mensen gaan painten, ik heb geloof ik ook al 7 vakjes gedaan
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:54 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Het gaat de goede kant op!
Op de "toe-doe list" staan nog:
F2, F7
G2, G7
I1, I5, I6
Paint zo door zou ik zeggen!
Wordt vervolg... (morgen ofzo)
Welke ga je doen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik doe er in mn pauze nog wel eentje, kijken of ik hem ergens anders kan uploaden dan
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:17 schreef liesje1979 het volgende:
G2
[ afbeelding ]
De laatste mag iemand anders doen!
Tof!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:22 schreef Starzky het volgende:
[..]
ik wilde de eer van de laaste aan een ander geven, en dan ben ik 3 minuten later als jou met uploaden
![]()
![]()
Eens!! Zoek maar iets leuks op!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:39 schreef Starzky het volgende:
ik wil er best nog een doen, maar dan zit ik meer te denken aan een 5x5 o.i.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |