jaquote:Op maandag 26 januari 2009 16:12 schreef Siniti het volgende:
trouwens denk ik dat de nachtwacht wat te donker is, krijgje over 9000 vakjes helemaal zwart
Kun je misschien beter zoiets nemen, en dan alsnog een stuk van de bovenkant afsnijden? Ben benieuwd wat er allemaal op tafel komt te liggen.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:37 schreef Starzky het volgende:
[..]
jaMaar stel dat het wel lukt, zouden we op zijn minst een nobelprijs winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kun je misschien beter zoiets nemen, en dan alsnog een stuk van de bovenkant afsnijden? Ben benieuwd wat er allemaal op tafel komt te liggen.
goed plan manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:48 schreef Siniti het volgende:
kom we doen dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Evengoed als zijn hoofdquote:
Nee hij heeft lepraquote:Op maandag 26 januari 2009 16:55 schreef Starzky het volgende:
[..]
Evengoed als zijn hoofdAsh is deels verbrand geweest en heeft in zoutzuur gelegen, daarom komen de linker en rechterhelft niet helemaal meer met elkaar overeen
Ja, maar dat had hij al voordat hij verbrand werd en in het zoutzuur viel, ik dacht dat dat inmiddels wel duidelijk wasquote:
Hoe moet dat? Kan je het niet even voordoen? (met alles, zodat het in een keer goed is gedaanquote:Op maandag 26 januari 2009 17:13 schreef Maisnon het volgende:
Sla nou eens als .PNG op, ik zeg het niet voor niks. Die kwaliteit met jpgs gaat zo ver naar beneden dat het er straks niet uitziet, zeker als je telkens dat tussenoverzichtplaatje neemt en opnieuw als jpg opslaat.
Ik heb alle vakjes hier als 100x100 in een PSD dus uiteindelijk post ik die versie, was mijn bedoeling.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:13 schreef Maisnon het volgende:
Sla nou eens als .PNG op, ik zeg het niet voor niks. Die kwaliteit met jpgs gaat zo ver naar beneden dat het er straks niet uitziet, zeker als je telkens dat tussenoverzichtplaatje neemt en opnieuw als jpg opslaat.
Deze dus/quote:Op maandag 26 januari 2009 16:54 schreef henkde_j het volgende:
http://gigapan.org/viewGi(...)899496648c2b4b06233c
Deze!
Paint > save as > bij bestandstype niet jpg maar png kiezenquote:Op maandag 26 januari 2009 17:19 schreef Starzky het volgende:
[..]
Hoe moet dat? Kan je het niet even voordoen? (met alles, zodat het in een keer goed is gedaan)
Ik heb er atm geen tijd voor om alles te converteren naar .PNG en dan een nieuw overzichtje te maken (ik weet, kost nog geen 15 minuten, maar toch)
Nouja, het blijft een paint topic, natuurlijk...quote:Op maandag 26 januari 2009 17:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
terwijl het zo makkelijk is om het op een mooiere manier te hebben
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Paint > save as > bij bestandstype niet jpg maar png kiezen
Maar gelukkig gaat het goedkomen uiteindelijk
Ja ik ben misschien een zeiker wat dat betreft maar het is zo zonde als alles verpest wordt door die lelijke lage kwaliteitsdinges terwijl het zo makkelijk is om het op een mooiere manier te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |