TS heeft het hoogstwaarschijnlijk van /b/ geript, maar wel een koningstopicquote:Op zondag 25 januari 2009 22:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dit is wel echt een koningstopic als je het mij vraagt
Hulde voor TS
Eens!quote:Op zondag 25 januari 2009 22:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dit is wel echt een koningstopic als je het mij vraagt
Hulde voor TS
wat is /b/?quote:Op zondag 25 januari 2009 23:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
TS heeft het hoogstwaarschijnlijk van /b/ geript, maar wel een koningstopic
Hey, maar de foto heb ik wel zelf gezochtquote:Op zondag 25 januari 2009 23:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
TS heeft het hoogstwaarschijnlijk van /b/ geript, maar wel een koningstopic
OMG, zijn er fokkers die serieus op 4chan komen?quote:Op zondag 25 januari 2009 23:05 schreef Siniti het volgende:
[..]
ZWAAR NSFW
http://img.4chan.org/b/imgboard.html
Veel meer dan je denkt geloof ikquote:Op zondag 25 januari 2009 23:06 schreef Rosbief het volgende:
[..]
OMG, zijn er fokkers die serieus op 4chan komen?
Hey mannetje, luister eens even heel goed:quote:
Nee, maar is gewoon leuk om te zeggenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:10 schreef Siniti het volgende:
[..]
mensen die die regels serieus naleven
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hey mannetje, luister eens even heel goed:
Ik zei iets heel positiefs over jou en ik krijg niet eens een bedankje?
Vind hem toch nog vrij aardig passenquote:
je hebt mijn lelijke misty nog erin staanquote:
oh, ff kijkenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:26 schreef Starzky het volgende:
[..]
je hebt mijn lelijke misty nog erin staanhad speciaal daarna nog een andere tint rood gedaan zodat ie zou passen
Dank je.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:24 schreef Starzky het volgende:
[..]
Vind hem toch nog vrij aardig passenDie broek is gewoon voor een deel in chloor gevallen waardoor een deel lichter is als de rest van de broek ofzo
wacht ik heb E8 op F8 gezetquote:Op maandag 26 januari 2009 02:42 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Je bent E8 vergeten... Dat is toch wel het stukje wat deze plaat tot een topstuk maakt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |