SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:06 schreef Sieps het volgende:
Versie van /b/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Versie van /b/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cuz I'm Mr. Brightside
Versie van /b/ik had al zo'n vermoeden dat dit van /b kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Is hij nog niet af?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ik had al zo'n vermoeden dat dit van /b kwam
Maak jij hem maar af, volgens mij heeft niemand nog zin.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is hij nog niet af?![]()
I2
[ afbeelding ]
vandaag niet meer, mis morgen ofzo.... Maar het is niet leuk als er maar een paar het doen, heb er nu al een stuk of 7 minstens gemaaktquote:Op maandag 26 januari 2009 22:03 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Maak jij hem maar af, volgens mij heeft niemand nog zin.
Ik heb er zoveel gedaan, dat ik echt even geen zin meer heb.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:41 schreef Siniti het volgende:
A2
Als nu ff wat meer mensen gaan painten, ik heb geloof ik ook al 7 vakjes gedaan
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:54 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Het gaat de goede kant op!
Op de "toe-doe list" staan nog:
F2, F7
G2, G7
I1, I5, I6
Paint zo door zou ik zeggen!
Wordt vervolg... (morgen ofzo)