Zwarte strakke boxersquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
Wat moet een man dan dragen volgens jou?
Mensen die weinig om persoonlijke hygiëne geven zijn sowieso een turn off.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
dat is nog niet zo erg... als er maar geen bruine "versiering" aan de achterkant zit haha
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:46 schreef Techno het volgende:
Hoewel ik zelf geen witte boxers of sokken heb.![]()
En wat als een man helemaal geen ondergoed draagt?quote:
Goedzo..geen wite sokenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Mensen die weinig om persoonlijke hygiëne geven zijn sowieso een turn off.![]()
Dat zou ik vooral vreemd vinden. Maar sommigen schijnen dat lekker te vinden.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat als een man helemaal geen ondergoed draagt?
niet slecht maar ook niet heel bijzonderquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:47 schreef rhubarbje het volgende:
Dit was de laatste echt mooie bh die ik gekoch heb
http://image01.otto.de/pool/formata/2025948.jpg
Ik raakte geinspireerd ik dacht ik ga online alvast een nieuwe leuke bh uitzoekenen toen kwam ik m tegen
In donker gekleurde boxers zie je dat soort sporen minder snelquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Mensen die weinig om persoonlijke hygiëne geven zijn sowieso een turn off.![]()
Heb ik 1x gedaan... was wel apart hahaquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zou ik vooral vreemd vinden. Maar sommigen schijnen dat lekker te vinden.
Maar wel mooi en hij pastequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
niet slecht maar ook niet heel bijzonder
Doe dat wel eens in het weekend.. snel aankleden en dan effe langs de super. Maar vind het niet echt prettig ofzoquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Heb ik 1x gedaan... was wel apart haha
goed zoquote:
Ik heb nooit remsporen of dat soort dingen....quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
In donker gekleurde boxers zie je dat soort sporen minder snel
Ja fijne avond Lixiquote:
Ziet er leuk uit.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:47 schreef rhubarbje het volgende:
Ik raakte geinspireerd ik dacht ik ga online alvast een nieuwe leuke bh uitzoekenen toen kwam ik m tegen
hij is wel leuk maar niet echt bijzonder verder, een beetje een gewoon door de weeks bhtje....quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:47 schreef rhubarbje het volgende:
En sandalen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:50 schreef BeamofLight het volgende:
Witte sokken in slippers en korte broek zijn
Sommige vrouwen vinden dat ook lekker geen ondergoed dragen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zou ik vooral vreemd vinden. Maar sommigen schijnen dat lekker te vinden.
dan heeft ie pijn de halve dagquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat als een man helemaal geen ondergoed draagt?
Tuulk mag een ander kleurtje ook, maar zwart heeft toch altijd mijn voorkeurquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
goed zo![]()
hoewel ik ook 2 blauwe heb is de rest allemaal zwart....
wit
Met het verschil dat mijn gewone doordeweekse bhtjes zo'n 40 euro goedkoper zijn :pquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hij is wel leuk maar niet echt bijzonder verder, een beetje een gewoon door de weeks bhtje....
Dan is het maar goed dat we nog niet over je aan het roddelen warenquote:
En dit? http://www.livera.nl/asse(...)nov08_lingerie13.JPG te blij en bloemig?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hij is wel leuk maar niet echt bijzonder verder, een beetje een gewoon door de weeks bhtje....
Huhquote:
Ik heb alleen zwart, donker blauw en donker grijs. Matched goed met m'n sokken.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Tuulk mag een ander kleurtje ook, maar zwart heeft toch altijd mijn voorkeur
kan je er toch weer indoen!?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Met het verschil dat mijn gewone doordeweekse bhtjes zo'n 40 euro goedkoper zijn :p
Ik krijg het namelijk ook altijd voor elkaar om een beugel te verliezen (en dan bedoel ik niet na een half jaar dragen)
Dus dan word het een dure hobbie
Oh dat zou ik stiekem wel interessant vinden om mee te krijgenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat we nog niet over je aan het roddelen waren
Dat is meer iets wat ik in de zomer doordeweeks zou dragenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:54 schreef Lixi het volgende:
[..]
En dit? http://www.livera.nl/asse(...)nov08_lingerie13.JPG te blij en bloemig?
Sexy.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:54 schreef rhubarbje het volgende:
Stiekum draag ik graag mannen boxers trouwens
Als ik alleen thuis ben op zondag ochtend of zo met een shirtje er op
Super
Dat valt best wel mee. En wat is er mis met blij of bloemig?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:54 schreef Lixi het volgende:
[..]
ik vind m wel grappigquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:54 schreef Lixi het volgende:
[..]
Dan gaan ze er vaak net zo hard weer uit, als je hem er al in krijgtquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kan je er toch weer indoen!?
hoe krijg je dat voor elkaar dan?
Ik draag altijd een effen zwart hemdje onder mn kleren dus daar let ik nooit zo opquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is meer iets wat ik in de zomer doordeweeks zou dragen
Onder een donkere top dan anders zit je daar met je witte truitje en je bloemenveldje er onder haha
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:54 schreef rhubarbje het volgende:
Super
Niet slecht maar ook niet heel bijzonderquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:54 schreef Lixi het volgende:
[..]
je kunt hem er wel weer indoen maar je kunt het gat niet fixen (ja tijdelijk zodat het weer een dag houdt maar dna moet je dus elke keer als je hem aan wil dat gat dicht naaien)quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kan je er toch weer indoen!?
hoe krijg je dat voor elkaar dan?
dat vind ik stiekem dan ook weer heerlijkquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:54 schreef rhubarbje het volgende:
Super
Zou niet eens weten waar ik over moet roddelen als het over jou gaatquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:55 schreef Lixi het volgende:
[..]
Oh dat zou ik stiekem wel interessant vinden om mee te krijgen
Die wijde flubber boxers vind ik juist helemaal niets. Dat zit echt niet lekker.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:54 schreef RealZeus het volgende:
Ik vind strakke boxers helemaal niks.
Ik heb altijd zwarte of donkerblauwe boxers (en om er even een opdroogmoment van te maken: van de Hema)
Maar goed, de laatste keer hadden ze geen wijde boxers dus ik moest wel.
omdat het niet fijn is als je zaakje in je spijkerbroek klem komt te zitten als je gaat zitten ofzo...liever een boxer die alles een beetje bij elkaar kan houden danquote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:57 schreef ArTiC het volgende:
omdat het niet fijn is als je zaakje in je spijkerbroek klem komt te zitten als je gaat zitten ofzo...liever een boxer die alles een beetje bij elkaar kan houden dan
dan wordt t inderdaad een dure hobby want als iets irritant is is als je halvewege de dag merkt dat de helft van de beugel boven je shirt uitfloepstquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je kunt hem er wel weer indoen maar je kunt het gat niet fixen (ja tijdelijk zodat het weer een dag houdt maar dna moet je dus elke keer als je hem aan wil dat gat dicht naaien)
en ik weet niet hoe ik het doe, er hebben zich vele experts over gebogen (de mevrouw van de livera, mn vriendinnetje die bij de bijenkorf lingerie afdeling werkt, de naaister, de mevrouw van het naaiwinkeltje en uiteraard mn mama... en als die laatste het niet weet weet ik het ook niet meer)
Het is wel echt zoooo zonde
Ik was nu al mn bhs al op de hand maar ja
Ik ook!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:56 schreef Lixi het volgende:
[..]
Ik draag altijd een effen zwart hemdje onder mn kleren dus daar let ik nooit zo op
Maar dan komen ze vanzelf na een of 2 keer dragen weer door het stikstukje heen piepenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:57 schreef Tegan het volgende:
Je kunt die beugels gewoon nieuwe kopen en erin stikken...
Oh bedoel je dat. Of je krijgt zoiets als in Turksfruit.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omdat het niet fijn is als je zaakje in je spijkerbroek klem komt te zitten als je gaat zitten ofzo...liever een boxer die alles een beetje bij elkaar kan houden dan
haha, chéck! Ik heb alleen zwarte, maar dan soms wel een spijkerbroek met een wit shirtje waar dat zwarte hemdje dan net bovenuit komt ja. Echt overal mee te combineren ook, als het nog ee nbeetje koud is kun je er ook een dun vestje overheen doen en zo.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ook!
Ik heb echt 10 van die hempjes haha
Hoewel ik ook een of 2 witte heb voor in de zomer onder een wit topje
Hoewel ik dan soms nog ga voor de oude vertrouwde zwart wit combi
Zwarte broek, wit topje waar dat hempje dan net boven uitkomt
witte schoentjes en iets zwarts of wits in mn haar
Cute
Al zeg ik het zelf
Draag nooit hempjes onder mijn kleding... misschien dat ik daarom snipverkouden benquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ook!
Ik heb echt 10 van die hempjes haha
Hoewel ik ook een of 2 witte heb voor in de zomer onder een wit topje
Hoewel ik dan soms nog ga voor de oude vertrouwde zwart wit combi
Zwarte broek, wit topje waar dat hempje dan net boven uitkomt
witte schoentjes en iets zwarts of wits in mn haar
Cute
Al zeg ik het zelf
Idd allemaal van de Hema!!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:59 schreef Lixi het volgende:
[..]
haha, chéck! Ik heb alleen zwarte, maar dan soms wel een spijkerbroek met een wit shirtje waar dat zwarte hemdje dan net bovenuit komt ja. Echt overal mee te combineren ook, als het nog ee nbeetje koud is kun je er ook een dun vestje overheen doen en zo.
Echt uitvinding van de eeuw
en ja...hema...
Dat vind ik juist van die strakke boxers, maar goed, smaken verschillen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Die wijde flubber boxers vind ik juist helemaal niets. Dat zit echt niet lekker.
ik heb nog te weinig kleren waar zwarte hempjes onderuit kunnen floepen.. behalve dan af en toe een blouse ofzo.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:00 schreef Tegan het volgende:
Hempjes heb ik echt in alle kleuren van de regenboog. Iedere keer weer een verassing welke kleur er onder de kleren komt. Heb wel meerdere zwarte ook nog.
Klopt, ik heb er gelukkig niet zoveel last van. Alleen bij mijn zo onwijs mooie roze bh, die eigenlijk te oud was om te dragen. Heb hem met pijn en moeite maar weggedaan.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar dan komen ze vanzelf na een of 2 keer dragen weer door het stikstukje heen piepen
En dan gaan ze zo irritant in je tiet porren en zo
Jaaa! Haha, ideaal hè!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Idd allemaal van de Hema!!
echt de uitvinding van de eeuw idd die hempjes
Je kunt ze ook zo goed in je broek proppen want ik sta voor de klas en als ik dan buk om iets op te pakken wil ik echt niet dat ze mn string zien
ownee boxers onder mn gewone broek vind ik niet zo fijn... Alleen een stringquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:02 schreef Lixi het volgende:
[..]
Jaaa! Haha, ideaal hè!
En de boxers daarbij zijn ook fijnmaar ja, daar heb ik dan weer geen matchende bh bij dus dat is alleen voor 's nachts
Ik zou de string erger vinden hoor. Ik draag trouwens meestal gewone zwarte hipsters, of matchende dingen van een bh, ik houd niet zo van strings.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Idd allemaal van de Hema!!
echt de uitvinding van de eeuw idd die hempjes
Je kunt ze ook zo goed in je broek proppen want ik sta voor de klas en als ik dan buk om iets op te pakken wil ik echt niet dat ze mn string zien (of nog erger een vetkwab)
jaquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:04 schreef Tegan het volgende:
Matchen jullie trouwens altijd bh met ondergoed?
zwart en wit matcht toch bij alles?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:04 schreef Tegan het volgende:
Zolang ik weet dat niemand het gaat zien.. neuh, dan boeit het echt nietquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:04 schreef Tegan het volgende:
Ik zou ze beide nooit aandoenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:07 schreef mrbox het volgende:
Maar met iest bijzonders bedoel ik dus meer zoiets (wel iets aan de extreem bijzondere kan dan)
bijzonder 1
bijzonder 2
Gewoon iets extra's maar net iets simpelers kan ook..
zo goed cue ?
Zullen we het dan ergens anders over gaan hebben?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
god ik heb echt niets met lingerie als ik jullie zo hoor praten
Oftewel niet iets wat je onder gewone kleren aantrekt.. wat ik dus al zeiquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:07 schreef mrbox het volgende:
Maar met iest bijzonders bedoel ik dus meer zoiets (wel iets aan de extreem bijzondere kant dan)
bijzonder 1
bijzonder 2
zo goed cue ?
Dat is toch totaal niet practischquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:07 schreef mrbox het volgende:
Maar met iest bijzonders bedoel ik dus meer zoiets (wel iets aan de extreem bijzondere kan dan)
bijzonder 1
bijzonder 2
zo goed cue ?
Bijzonder onpraktisch lijkt mequote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:07 schreef mrbox het volgende:
Maar met iest bijzonders bedoel ik dus meer zoiets (wel iets aan de extreem bijzondere kant dan)
bijzonder 1
bijzonder 2
zo goed cue ?
Niet mijn smaak.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:07 schreef mrbox het volgende:
bijzonder 1
bijzonder 2
zo goed cue ?
Die rode vind ik opzich wel mooi, maar ik zou het nooit aantrekken omdat ik er het lijf niet voor hebquote:
Hey, die had ik aan bij ons schuimfeest. Was best lollig. Goede smaak!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:07 schreef mrbox het volgende:
bijzonder 1
bijzonder 2
zo goed cue ?
Geen idee eigenlijk Tegan...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:08 schreef Tegan het volgende:
liefie_, geef eens een voorbeeld van jouw duurdere setjes...
Zo iets trek je aan als je je man/vrouw elk moment thuis verwacht.. als surprise maar zeker niet onder je kleding...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:07 schreef mrbox het volgende:
bijzonder 1
bijzonder 2
zo goed cue ?
Dat doe je toch ook niet aan met een date?!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:11 schreef mrbox het volgende:
Ja het ff wat ik zo 1.2.3 kon vinden, niet helemaal goed dus.
Maar ik had het ook over dates enzo niet iets wat je alleerdaags draagt, dat is lang niet zo bijzonder en interessant (vaak)
Wat een lelijk broekjequote:
Nee je hebt wel gelijk maar de rest was nog ergerquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:12 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind die blauwe van box trouwens erg snollerig
Maar ja dat ben ik
Maar dat is toch het hele idee !?quote:Maar dat vind ik dus ook met die corsetten
Als ik er ooit een koop (waaorm eigenlijk... want ja dat doe je een keer aan om iemand te verassen en dan is de lol er ook wel af gok ik... ik bedoel anders word het echt zo van ow komt ze weer in dr outfit) wil ik dat hij er onzettend stijlvol uit ziet en die zijn dus kei duur
Die rode is iig iets minder erg dan de anderequote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die rode vind ik opzich wel mooi, maar ik zou het nooit aantrekken omdat ik er het lijf niet voor heb
neuh, ik draag juist enorm veel bruintinten en daar vind ik zwart dus niets bij, wit ligt er maar net aan.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:06 schreef rhubarbje het volgende:
Nou matchen
Ik heb veel effen bhs dus dan doe ik er gewoon een effen ondergoedje bij
Maar als dat een bh van de livera is met een broekje van de hema boeit me dat echt niet
Als het maar ergens op slaat zeg maar
Ziet er mooi uit. Alleen de kleur vind ik iets minder mooi. Ik houd niet zo van roze.quote:
Mooi idd, maar dat broekje is echt niets neequote:
Dat broekje kun je toch gewoon weglaten, dat vind ik nou zo'n onzin...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mooi idd, maar dat broekje is echt niets nee
Dat lijkt er meer op.quote:
Auw die ziet eruit alsof ie erg strak is aangetrokken!quote:
Had ik in het vorige deel al gedaan. Maar goed, strakke boxers in zwart, donkerblauw en donkergrijs.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:17 schreef Lixi het volgende:
Heren...posten jullie 's wat over jullie ondergoedgewoonten
ze kunnen alleen maar kiezen uit slip, strakke boxer of wijde boxerquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:17 schreef Lixi het volgende:
Zo hoort het ookquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Auw die ziet eruit alsof ie erg strak is aangetrokken!
Maar als je hem maar een keer aan doet zou ik geen hele dure kopen (ik ben ook gewoon arm) en de niet zo dure zien er 9 van de 10 keer niet heet uitquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee je hebt wel gelijk maar de rest was nog erger![]()
[..]
Maar dat is toch het hele idee !?
Wat is het om dit te weten?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:17 schreef Lixi het volgende:
Ja ik wil ook een mooie uitzoeken!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:18 schreef Tegan het volgende:
Iemand een goede link? Dan ga ik wel ff zoeken wat ik wel tof vind.
Oeh natuurlijk inc. die handschoenenquote:
ja zo'n kenner ben ik nu ook weer niet, dacht dat het er aan vast zatquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat broekje kun je toch gewoon weglaten, dat vind ik nou zo'n onzin...
Jaaa kijk die zilveren rechts boven , zo iest bedoelde ik meerquote:
Pics pleasequote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo hoort het ook
Strak.
Ik heb nog foto's van mij met korset
dat, maar dan wel met een wat langere pijp eraan zodat de rand niet in je lies gaat zitten...bloedirritantquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Had ik in het vorige deel al gedaan. Maar goed, strakke boxers in zwart, donkerblauw en donkergrijs.
Ja, inderdaad. Maar zonder langere pijp zijn het eerder slips, of niet?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:21 schreef ArTiC het volgende:
dat, maar dan wel met een wat langere pijp eraan zodat de rand niet in je lies gaat zitten...bloedirritant
Ik ook!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo hoort het ook
Strak.
Ik heb nog foto's van mij met korset
en dat wat jij post totaal niet de mijnequote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das dan weer niet mijn smaak
Draag eigenlijk alleen maar boxers, en dan eigenlijk bjorns (Ja ze zitten goed en ik had ze al voor de ragequote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:17 schreef Lixi het volgende:
Mijne ook niet. Ik houd niet zo van die grote bloemen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das dan weer niet mijn smaak
Nou, dan hoeven we er ook geen ruzie over te maken wie WAT krijgtquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en dat wat jij post totaal niet de mijne
Jammer, ik had jou graag in een korset gezien namelijk.quote:
Dat zit ik me ook af te vragen maar volgens mij zijn ze niet meer te stoppen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:07 schreef tijnbrein het volgende:
Wat heeft dit eigenlijk met singles te maken al dat gepraat over ondergoed?
en zullen nooit als tweeling samen in bed liggen hahahaquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, dan hoeven we er ook geen ruzie over te maken wie WAT krijgt
Dit is bijna shoppenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zit ik me ook af te vragen maar volgens mij zijn ze niet meer te stoppen.
Een korset staat vaak wel mooi hoor.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:22 schreef Tegan het volgende:
Het enige wat bij die dingen van JB is, ze zien er super uit zo op het plaatje. Maar thuis heb ik niet dat behang, en die tafeltjes, en al helemaal niet dat kapsel en de blik en make-up van het model, en ook de zweepjes niet. Thuis zal het er veel gewoner uitzien.
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik wel 1xtje aangetrokken
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar zonder langere pijp zijn het eerder slips, of niet?
Geilquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind het die dame eigenlijk niet eens zo mooi staanquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch het singles topic en niet het lingerie topic ofzo.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik deed het ook voor hem.. had het beloofd... vond het eigenlijk ook niets... maar wat blijkt... voelde me zo onwijs sexy... zo niet mijzelf... en dat was wel fijnquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat vind ik dus zo niet aantrekkelijk
Ik ben bang dat in dit geval er twee mensen zijn die dat wel kunnen. Iets met blauw.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit is bijna shoppen
Probeer een groep vrouwen daar maar eens mee te laten stoppen
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een korset staat vaak wel mooi hoor.
Heb je geen behang bij nodig.
Mij staat het iig erg goed
Dat was voor het eerst dat ik me sexy voelde! hoe stom het ook klinkt want elk imperfectie is te zien...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind het die dame eigenlijk niet eens zo mooi staan
hoe voelt dat nou?
(ik zou mij er zelf nooit in vertonen no way haha)
nou we laten zien wat SINGLES zoals onder hun kleding dragenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Alsof singles geen ondergoed dragen? xDquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:27 schreef tijnbrein het volgende:
Dit is toch het singles topic en niet het lingerie topic ofzo.
Zou je nog een keer zoiets aantrekken?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik deed het ook voor hem.. had het beloofd... vond het eigenlijk ook niets... maar wat blijkt... voelde me zo onwijs sexy... zo niet mijzelf... en dat was wel fijn
Maar wat vind jij nu mooi dan ?quote:
Dat vind ik niets. Wat is daar sexy aan? Lijkt me vooral heet en verder weinig andere dingen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sluit het niet uit, maar je doet het meer voor de man... vrouwen hebben neit van die fetisjs hahaquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou je nog een keer zoiets aantrekken?
okquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dat was voor het eerst dat ik me sexy voelde! hoe stom het ook klinkt want elk imperfectie is te zien...
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit, maar je doet het meer voor de man... vrouwen hebben neit van die fetisjs haha
Moeilijk uit te leggen wat ik er sexy aan vond... warm is het zeker en het is moeilijk aan te trekken... maar zoals ik het zei... deed het voor die jongen die vond dat wel geil en daagde me uit haha en het viel me niet tegenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat vind ik niets. Wat is daar sexy aan? Lijkt me vooral heet en verder weinig andere dingen.
Die vind ik wel mooi!quote:
Ik ben bang dat we dat bij oom Re en tante Clumsy er niet door krijgen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou we laten zien wat SINGLES zoals onder hun kleding dragen
Dat is een misvatting vrouwen hebben wel degelijke fetishen net zoals mannen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit, maar je doet het meer voor de man... vrouwen hebben neit van die fetisjs haha
Oeh kijk ook zeer mooi (en wat praktischer )quote:
eerst flink wat talkpoeder over je lijfquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Moeilijk uit te leggen wat ik er sexy aan vond... warm is het zeker en het is moeilijk aan te trekken... maar zoals ik het zei... deed het voor die jongen die vond dat wel geil en daagde me uit haha en het viel me niet tegen
Nee, ben je gek, zo ben ik niet. Ik ben alleen bang dat een zeker iemand die de vorige keer ook huillie heeft gedaan zich weer verveeld en dat dan gaat doenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:31 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat ik me in zo'n catsuit nogal opgesloten zou voelen
En kom dan met iets om het gesprek te sturen RZ
Je gaat toch niet serieus bij de mods zeuren of wel?
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
eerst flink wat talkpoeder over je lijf
ook erg sexy als dat ding dan uitgaat
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is het om dit te weten?
Zo interessant vind ik dat gebazel over ondergoed enzo niet.
nou maagdjes, gewoon ff opletten en goed onthouden...als het zover komt moet je natuurlijk wel weten hoe alles in elkaar zitquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen bij jouw maat. Maar bij mij staat het echt super, en voel ik me er ook sexy inquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die vind ik wel mooi!
Ik heb alleen een keer hold ups geprobeert en dat was me toch een drama
Point taken.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[..]
nou maagdjes, gewoon ff opletten en goed onthouden...als het zover komt moet je natuurlijk wel weten hoe alles in elkaar zit![]()
huillies
Ja wijze neukmeester (quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[..]
nou maagdjes, gewoon ff opletten en goed onthouden...als het zover komt moet je natuurlijk wel weten hoe alles in elkaar zit![]()
huillies
Nee, in de zomer als het lekker warm is.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]je kan het ook beter in de winter aantrekken als het koud is
slaap lekker in je remiquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:38 schreef Duimelot het volgende:
zo ben benieuwd wat ik hier morgen kan teruglezen
ga nu mijn bedje opzoeken
veel plezier nog allemaal
geloof mij maar dat singles meer met lingerie bezig zijn dan getrouwde mensen...iets met sleur enzoquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja wijze neukmeester (), mij maakt het ook niet uit, maar het is niet helemaal ontopic en daar kan wel eens gelazer van komen
Nou ja ze zakte gewoon afquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen bij jouw maat. Maar bij mij staat het echt super, en voel ik me er ook sexy in.
Beterschapquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:38 schreef Duimelot het volgende:
Geen idee, zit hier niet zo vaak op zaterdagavond.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
Maaruh ligt het aan mij of is het druk voor de zaterdagavond hier?
Geen idee.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
Slaap lekker, je hebt iig wat ideeen op kunnen doen voor wat je er onder aan kan doen op de datequote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:38 schreef Duimelot het volgende:
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:38 schreef Duimelot het volgende:
ik weet niet of dat voor meer mensen geld maar hier is het tentamentijdquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
arme jij! succes dan van de week met je tentamens!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet niet of dat voor meer mensen geld maar hier is het tentamentijd
Dus zit ik veel te soggen
Hoezo?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:41 schreef RealZeus het volgende:
Is RP aan nieuwe klanten toe of zo? De laatste maanden heb ik zo'n beetje elke maand een gratis full-membership voor drie dagen
Weltrusten KZquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
arme jij! succes dan van de week met je tentamens!
Ik denk dat ik maar eens ga slapen.. anders word ik nog niet beter als ik ga nachtbraken
Trusten allemaal!
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ja ze zakte gewoon af
Vriendinnetje zei moet je eerst een beetje bodielotion opsmeren en dan plakt het beter
Maar dat haalde echt niks uit
Toen ik nog jonger was (en dus kleinere borsten had) heb ik ook wel eens zo'n opplak bh geprobeerd (had een truitje met open rug) maar dat werkte ook niet...
Ik denk dat ik gewoon niet plak
Is dat nog wat?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:43 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben verslaaaaaaaaaaaaafd aan het fotos beoordelen op paiq![]()
![]()
Dat is wel leuk inderdaad.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:43 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben verslaaaaaaaaaaaaafd aan het fotos beoordelen op paiq![]()
![]()
Dat bovenste randje van de hold upsquote:
Ik heb die niet hoorquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat bovenste randje van de hold ups
of nou ja waar ze je been raken
Of wat is de huh?
Ik ben niet eens single en ik kan er niet mee ophoudenquote:
Oke nou volg ik het niet meerquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb die niet hoor. Ik dacht dat ze er misschien sneller uitvallen bij jou
.
Kom je nog wel een bekende tegen?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben niet eens single en ik kan er niet mee ophouden
Er zitten zoveel mensen tussen waarvan ik denk jij betn vast een mooi en tof persoon en zo
En dan mooi van binnen en buiten
En dan klik ik en dan komen er weer 2 nieuwe
Geweldig
Ah, I see.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:46 schreef rhubarbje het volgende:
Er zitten zoveel mensen tussen waarvan ik denk jij betn vast een mooi en tof persoon en zo
Geweldig
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Geweldig
Nee nooitquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom je nog wel een bekende tegen?
Ah, u had het over de benen en ik over de borstenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oke nou volg ik het niet meer
Hoe kunnen je benen er nou uitvallen? haha
quote:
Hold ups zijn toch kousenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah, u had het over de benen en ik over de borsten. Maar ik heb geen last van niet plakken idd
.
ik zag het ff voor me dat je zo heel verbaasd naar je scherm zat te kijken iedere keer dat er 2 nieuwe foto's verschijnen...sorryquote:
Ik heb wel foto's gezien die ik op andere datingsites had gezien. En volgens mij zitten er ook een aantal Fok!kers op Paiq dus grote kans dat je een Fok!ker op Paiq tegenkomt.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee nooit
Maar mijn bekenden irl zijn ook niet echt mensen die zich in zouden schrijven bij een datingsite
Hahaha nu moet ik ook lachenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zag het ff voor me dat je zo heel verbaasd naar je scherm zat te kijken iedere keer dat er 2 nieuwe foto's verschijnen...sorry
Ik had de link niet zo snel gelegd, en ik was nog meer in de war omdat het geen strapless bh op mijn foto wasquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hold ups zijn toch kousen
Maar nee strapless bhs werken idd niet met mijn maat haha
De boek kiept gewoon in een keer om hahahaha
Best grappig
Ik ken ook geen fokkersquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb wel foto's gezien die ik op andere datingsites had gezien. En volgens mij zitten er ook een aantal Fok!kers op Paiq dus grote kans dat je een Fok!ker op Paiq tegenkomt.
Beoordeel je mensen in het echt ook zo?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hahaha nu moet ik ook lachen
Maar ik ben er ondertussen wel aan gewent
Maar ik blijf het echt tof vinden
Volgens mij zitten er een aantal uit dit topic op Paiq waaronder ikzelf.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ken ook geen fokkers
En ik kom nooit op datingsites
Maar ze vertelde me hier van dat fotos kijken en nu ben ik hooked
Als je bedoeld op uitstraling uiteraardquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beoordeel je mensen in het echt ook zo?
Dat wil toch niet zeggen dat ik je kenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er een aantal uit dit topic op Paiq waaronder ikzelf.
Van sommige foto's denk ik waar heb je die foto hier geupload.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je bedoeld op uitstraling uiteraard
Dat doet iedereen
Op uiterlijk doet iedereen ook nog zelfs bij een eerste ontmoeting
Maar het is zo leuk omdat er allemaal mensen bij zitten op vakantie en met hun hond en zo en dan denk ik ik vind jou tof want jij hebt een leuke hond en je kijkt blij
euh misschien hebben ze geen betere?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van sommige foto's denk ik waar heb je die foto hier geupload.Je krijgt gewoon plaatsvervangt gevoel van schaamte van sommige foto's.
Jammer dat jij geen fobo hebt.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat wil toch niet zeggen dat ik je ken
Ik heb nog nooit in je fobo gekeken dus ik kan je ook niet herkennen
Geen zin inquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer dat jij geen fobo hebt.![]()
Wat let je om in mijn fobo te kijken?
Het is ook niet aardig om te zeggen misschien. Maar ik krijg hier ook kritiek op mijn foto's.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
euh misschien hebben ze geen betere?
Niet echt aardig om te zeggen
Yup. Zeggen dat alléén innerlijk ertoe doet, is politiekcorrecte bullshit.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:54 schreef rhubarbje het volgende:
Als je bedoeld op uitstraling uiteraard
Dat doet iedereen
Op uiterlijk doet iedereen ook nog zelfs bij een eerste ontmoeting
Dan moet je juist niks zeggenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is ook niet aardig om te zeggen misschien. Maar ik krijg hier ook kritiek op mijn foto's.
Jij beoordeeldt de foto toch ook op uiterlijk. En jij kiest toch de aantrekkelijkste man. En daar staan toch ook foto's bij waarvan jij denkt die had hij misschien beter niet kunnen uploaden.quote:
Dat geef ik toch ook toe dat ik degene kies die ik het aantrekkelijkst vind?quote:Op zondag 25 januari 2009 00:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij beoordeeldt de foto toch ook op uiterlijk. En jij kiest toch de aantrekkelijkste man. En daar staan toch ook foto's bij waarvan jij denkt die had hij misschien beter niet kunnen uploaden.
Wat ik bedoelde is dat sommige mensen een foto plaatsen waarop ze niet al te goed voor de dag komen. Bijvoorbeeld een dik iemand die op de foto staat met een zak patat. En dan denk ik waarom plaats je die foto. Heb je geen foto waarop je beter staat zonder een verkeerde indruk van jezelf te geven.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat geef ik toch ook toe dat ik degene kies die ik het aantrekkelijkst vind?
En dat is deels op uiterlijk en deels op wat ze doen op de foto
Alleen ik ga echt niet zeggen dat ik plaatsvervangende schaamte krijg omdat ik iemand niet aantrekkelijk vind
Dat is gewoon echt niet aardig
Sowieso doet iedereen het op wat hij/zij aantrekkelijk vind en dat is voor iedereen wat anders dus wie ben jij om dan te zeggen dat iemand zich moet schamen
Goedemorgen. Wanneer jij wiltquote:Op zondag 25 januari 2009 11:00 schreef Duimelot het volgende:
goedemorgen, hoelang nog voor ik weer naar bed mag?
Voel jij, je niet lekker?quote:Op zondag 25 januari 2009 11:00 schreef Duimelot het volgende:
goedemorgen, hoelang nog voor ik weer naar bed mag?
Sterkte dan maar. Laat gewoon de kinderen achter in het bos.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:07 schreef Duimelot het volgende:
nee voel me niet top maar heb kids hier dus kan niet mn bedje in gaan he!
we gaan straks even naar t bos, misschien doet frisse lucht wel goed.
Kan jij, je kinderen niet voor jouw laten zorgen?quote:Op zondag 25 januari 2009 11:09 schreef Duimelot het volgende:
gheghe no way ach als t niet gaat zijn we zo weer thuis he
ze hebben me laten uitslapen (tussen al t lawaai door haha) dat is al heel watquote:Op zondag 25 januari 2009 11:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan jij, je kinderen niet voor jouw laten zorgen?
Wat lief dat ze zachtjes lawaai hebben gemaakt voor jou.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ze hebben me laten uitslapen (tussen al t lawaai door haha) dat is al heel wat
nee vind ik zielig om ze dat aan te doen
ik voel me niet ziek genoeg voor griep vind ik zelf dan kan je gewoonweg niet lang opzitten, ik kan t wel voelt alleen niet zo lekker aanquote:Op zondag 25 januari 2009 11:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat lief dat ze zachtjes lawaai hebben gemaakt voor jou.![]()
Griep heerst dus het zal wel griep zijn. Beterschap dan maar.
Ik ga een poging wagen.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:20 schreef Duimelot het volgende:
zo tijnbrein verzin eens een ijzersterke stelling voor vandaag?
ik heb nog geeneens geheimen voor vrienden en bekenden enzo laat staan voor mn partner...quote:Op zondag 25 januari 2009 11:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga een poging wagen.
Zou jij dingen geheim houden voor je partner?
Ik denk dat ik geen geheimen voor mijn partner zou houden.
Ik heb wel geheimen en ik zou niet goed weten hoe ik die aan mijn partner zou moeten vertellen. Voor mijn ex had ik best wel wat geheimen.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb nog geeneens geheimen voor vrienden en bekenden enzo laat staan voor mn partner...
ik heb vroeger wel eens iets geheim gehouden (niks enorm grootst ofzo) en dat voelde gewoonweg niet fijn, dus nee ik zou dat niet doen.
ik heb ook dingen die wel verteld moeten worden, dat gebeurd echt niet allemaal op een eerste date, maar ik zal er ook niet mee blijven rondlopen tot we getrouwd zijn bij wijze vanquote:Op zondag 25 januari 2009 11:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb wel geheimen en ik zou niet goed weten hoe ik die aan mijn partner zou moeten vertellen. Voor mijn ex had ik best wel wat geheimen.
Het is inderdaad raar om tijdens de eerste date te je hele levensverhaal te vertellen. Dat zou voor sommige zelfs een afknapper zijn.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb ook dingen die wel verteld moeten worden, dat gebeurd echt niet allemaal op een eerste date, maar ik zal er ook niet mee blijven rondlopen tot we getrouwd zijn bij wijze van
wat heb jij dan voor geheimen, vertel je ze hier om alvast te oefenen met t vertellen![]()
hangt er vanaf. ik kan situaties bedenken waar het verzwijgen van de waarheid beter zou zijn.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:23 schreef tijnbrein het volgende:
Zou jij dingen geheim houden voor je partner?
Morgen Rivalquote:Op zondag 25 januari 2009 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
hangt er vanaf. ik kan situaties bedenken waar het verzwijgen van de waarheid beter zou zijn.
maar dan moet je eerder denken aan een leugenjtje om bestwil dan moedwillig je partner misleiden!
goedemorgen!
dan vraag ik me af in hoeverre je dat wat je met je ex had een relatie kunt noemen.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is inderdaad raar om tijdens de eerste date te je hele levensverhaal te vertellen. Dat zou voor sommige zelfs een afknapper zijn.
Sommige geheimen ga ik hier echt niet in dit topic vertellen. Ondanks dat ik vrij open en eerlijk ben heb ik geheimen die ik hier echt niet ga delen.
Mijn ex wist bijvoorbeeld niet dat ik bij een psycholoog liep. Ik vraag mij af of zij gemerkt heeft dat ik moeite had met sociale interactie enzo.
quote:Op zondag 25 januari 2009 11:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Morgen Rival![]()
Ik bedoel ook geen leugentje om eigen bestwil.
en hoe staat het er voor?quote:Op zondag 25 januari 2009 11:51 schreef Feitosa het volgende:
Hoofdpijn.Maar wel wijzer geworden hoe het er voor staat tussen die meid en ik.
Dat ik gewoon kan rondsletten , aangezien het nog wel een tijdje kan duren.quote:
het kan nog een tijdje durenquote:Op zondag 25 januari 2009 11:53 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat ik gewoon kan rondsletten , aangezien het nog wel een tijdje kan duren.
Oeps.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
je bedoeld dingen uit het verleden verzwijgen ofzo?
Ik ga gewoon verder daten en ik merk wel als ik gevoelens voor een ander krijg.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het kan nog een tijdje duren
ga je ondertussen rondsletten maar stiekem op dr wachten?
suc6 ermee dan maarquote:Op zondag 25 januari 2009 11:56 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik ga gewoon verder daten en ik merk wel als ik gevoelens voor een ander krijg.
Zag gisteren trouwens nog een andere oude scharrel van me, toch ff d,r nieuwe nummer regelen.
Gaat het niet werken met die carrieretijgerin die je aan het daten was?quote:Op zondag 25 januari 2009 11:56 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik ga gewoon verder daten en ik merk wel als ik gevoelens voor een ander krijg.
Zag gisteren trouwens nog een andere oude scharrel van me, toch ff d,r nieuwe nummer regelen.
Misschien was het inderdaad ook niet echt een relatie dat ik met mijn ex gehad heb. Maar van die ervaring heb ik in ieder geval wel wat geleerd. En volgende keer zou ik inderdaad moeten vertellen over mijn problemen en dat ik bij een psycholoog loop. Alleen ik ben bang dat ik hier mee mensen afschrik.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan vraag ik me af in hoeverre je dat wat je met je ex had een relatie kunt noemen.
dingen als bij een psycholoog lopen zou toch iets moeten zijn dat wel makkelijk bespreekbaar is, als je dit al niet met haar deelt sja wat heb je dan samen?
je hoeft ook niet al je geheimen hier te delen hoor, dat was niet serieus gevraagd van me
Dat was toch die meid die eerst het een ander wilde verwerken voordat ze verder ging met een nieuwe relatie?quote:Op zondag 25 januari 2009 11:53 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat ik gewoon kan rondsletten , aangezien het nog wel een tijdje kan duren.
quote:Op zondag 25 januari 2009 12:02 schreef dawg het volgende:
[..]
Gaat het niet werken met die carrieretijgerin die je aan het daten was?
geen zin om terug te lezen
Kut wel ja. Baal je er erg van?quote:Op zondag 25 januari 2009 12:07 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Komt er op neer dat het wel een jaartje kan duren eer ze weer toe is aan een relatie. Flinke klap gehad de laatste keer waardoor ze een muur heeft opgetrokken.
Aan de ene kant vind ik het wel shit om te horen, anderzijds vind ik het fijn dat er nu duidelijkheid is dat ik gewoon andere vrouwen kan daten en meer zonder haar eventueel te kwetsen.quote:
Als je moet kiezen voor wie kies je dan? Die vrouw die je laat wachten of een nieuw iemand.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Aan de ene kant vind ik het wel shit om te horen, anderzijds vind ik het fijn dat er nu duidelijkheid is dat ik gewoon andere vrouwen kan daten en meer zonder haar eventueel te kwetsen.
Ja, klopt. Dankbaar gebruik van maken dus.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Aan de ene kant vind ik het wel shit om te horen, anderzijds vind ik het fijn dat er nu duidelijkheid is dat ik gewoon andere vrouwen kan daten en meer zonder haar eventueel te kwetsen.
2 maanden. Betekend niet dat het nu einde verhaal is hoor.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, klopt. Dankbaar gebruik van maken dus.
Hoelang heb je met haar gescharreld?
Als de tijd daar is dat ik moet kiezen merk ik het wel. Ga niet als 1 of ander schoothondje bij de deur liggen wachten tot ze de deur open doet.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je moet kiezen voor wie kies je dan? Die vrouw die je laat wachten of een nieuw iemand.
Dat zou ik waarschijnlijk ook niet doen wachten.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:33 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Als de tijd daar is dat ik moet kiezen merk ik het wel. Ga niet als 1 of ander schoothondje bij de deur liggen wachten tot ze de deur open doet.
Goed en met jouw ook?quote:Op zondag 25 januari 2009 13:16 schreef automatic_ het volgende:
Goedemiddag!:W
Hoe is het hier met de Singles?
quote:Op zondag 25 januari 2009 13:16 schreef automatic_ het volgende:
Goedemiddag!:W
Hoe is het hier met de Singles?
Dag mevrouw, moest jij vandaag niet hier in de buurt zijn?quote:
Haha, dat is minder dan.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:19 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Brak. En ik wil iets ondernemen maar niemand is bereikbaar.......zeker nog te vroeg ofzo.
Ik denk dat ik tegen het einde van de middag naar America gaquote:Op zondag 25 januari 2009 13:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dag mevrouw, moest jij vandaag niet hier in de buurt zijn?
ah, tis dat ik niet thuis ben dan anders kon je ff komen toeteren hierquote:Op zondag 25 januari 2009 13:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik tegen het einde van de middag naar America ga
Haha. Beetje omrijden, maar okequote:Op zondag 25 januari 2009 13:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ah, tis dat ik niet thuis ben dan anders kon je ff komen toeteren hier
Moet ik er even een kusje op geven?quote:Op zondag 25 januari 2009 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
auw!!!
Ik verbrand nou net kei hard mn vinger
Mensenvlees jammiequote:Op zondag 25 januari 2009 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
Bah dat lijkt me niet zo'n goed idee! het is gesmolten mensenvlees!!!!!
En als je het aanraakt doet het kei zeer!!
Ik ben kannibaal dus zo erg vind ik dat niet. Ik vind het zelfs lekkerquote:Op zondag 25 januari 2009 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
Bah dat lijkt me niet zo'n goed idee! het is gesmolten mensenvlees!!!!!
En als je het aanraakt doet het kei zeer!!
Nog een kannibaal hier.quote:
valt wel mee toch?quote:
ik bescherm je welquote:Op zondag 25 januari 2009 13:49 schreef rhubarbje het volgende:
Oke nu word ik een beetje bang hier...
Jouw wil ik ook wel eten hoor knuffel.quote:
Je moet niet iedereen opeten, anders is het hier zo leegquote:Op zondag 25 januari 2009 13:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jouw wil ik ook wel eten hoor knuffel.![]()
Just watch your balls while tryingquote:Op zondag 25 januari 2009 13:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jouw wil ik ook wel eten hoor knuffel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |