Nee, in de zomer als het lekker warm is.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]je kan het ook beter in de winter aantrekken als het koud is
slaap lekker in je remiquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:38 schreef Duimelot het volgende:
zo ben benieuwd wat ik hier morgen kan teruglezen
ga nu mijn bedje opzoeken
veel plezier nog allemaal
geloof mij maar dat singles meer met lingerie bezig zijn dan getrouwde mensen...iets met sleur enzoquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja wijze neukmeester (), mij maakt het ook niet uit, maar het is niet helemaal ontopic en daar kan wel eens gelazer van komen
Nou ja ze zakte gewoon afquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen bij jouw maat. Maar bij mij staat het echt super, en voel ik me er ook sexy in.
Beterschapquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:38 schreef Duimelot het volgende:
Geen idee, zit hier niet zo vaak op zaterdagavond.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
Maaruh ligt het aan mij of is het druk voor de zaterdagavond hier?
Geen idee.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
Slaap lekker, je hebt iig wat ideeen op kunnen doen voor wat je er onder aan kan doen op de datequote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:38 schreef Duimelot het volgende:
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:38 schreef Duimelot het volgende:
ik weet niet of dat voor meer mensen geld maar hier is het tentamentijdquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
arme jij! succes dan van de week met je tentamens!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet niet of dat voor meer mensen geld maar hier is het tentamentijd
Dus zit ik veel te soggen
Hoezo?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:41 schreef RealZeus het volgende:
Is RP aan nieuwe klanten toe of zo? De laatste maanden heb ik zo'n beetje elke maand een gratis full-membership voor drie dagen
Weltrusten KZquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
arme jij! succes dan van de week met je tentamens!
Ik denk dat ik maar eens ga slapen.. anders word ik nog niet beter als ik ga nachtbraken
Trusten allemaal!
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ja ze zakte gewoon af
Vriendinnetje zei moet je eerst een beetje bodielotion opsmeren en dan plakt het beter
Maar dat haalde echt niks uit
Toen ik nog jonger was (en dus kleinere borsten had) heb ik ook wel eens zo'n opplak bh geprobeerd (had een truitje met open rug) maar dat werkte ook niet...
Ik denk dat ik gewoon niet plak
Is dat nog wat?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:43 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben verslaaaaaaaaaaaaafd aan het fotos beoordelen op paiq![]()
![]()
Dat is wel leuk inderdaad.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:43 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben verslaaaaaaaaaaaaafd aan het fotos beoordelen op paiq![]()
![]()
Dat bovenste randje van de hold upsquote:
Ik heb die niet hoorquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat bovenste randje van de hold ups
of nou ja waar ze je been raken
Of wat is de huh?
Ik ben niet eens single en ik kan er niet mee ophoudenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |