nou we laten zien wat SINGLES zoals onder hun kleding dragenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zit ik me ook af te vragen maar volgens mij zijn ze niet meer te stoppen.
Alsof singles geen ondergoed dragen? xDquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:27 schreef tijnbrein het volgende:
Dit is toch het singles topic en niet het lingerie topic ofzo.
Zou je nog een keer zoiets aantrekken?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik deed het ook voor hem.. had het beloofd... vond het eigenlijk ook niets... maar wat blijkt... voelde me zo onwijs sexy... zo niet mijzelf... en dat was wel fijn
Maar wat vind jij nu mooi dan ?quote:
Dat vind ik niets. Wat is daar sexy aan? Lijkt me vooral heet en verder weinig andere dingen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik wel 1xtje aangetrokken
Ik sluit het niet uit, maar je doet het meer voor de man... vrouwen hebben neit van die fetisjs hahaquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou je nog een keer zoiets aantrekken?
okquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dat was voor het eerst dat ik me sexy voelde! hoe stom het ook klinkt want elk imperfectie is te zien...
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit, maar je doet het meer voor de man... vrouwen hebben neit van die fetisjs haha
Moeilijk uit te leggen wat ik er sexy aan vond... warm is het zeker en het is moeilijk aan te trekken... maar zoals ik het zei... deed het voor die jongen die vond dat wel geil en daagde me uit haha en het viel me niet tegenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat vind ik niets. Wat is daar sexy aan? Lijkt me vooral heet en verder weinig andere dingen.
Die vind ik wel mooi!quote:
Ik ben bang dat we dat bij oom Re en tante Clumsy er niet door krijgen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou we laten zien wat SINGLES zoals onder hun kleding dragen
Dat is een misvatting vrouwen hebben wel degelijke fetishen net zoals mannen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit, maar je doet het meer voor de man... vrouwen hebben neit van die fetisjs haha
Oeh kijk ook zeer mooi (en wat praktischer )quote:
eerst flink wat talkpoeder over je lijfquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Moeilijk uit te leggen wat ik er sexy aan vond... warm is het zeker en het is moeilijk aan te trekken... maar zoals ik het zei... deed het voor die jongen die vond dat wel geil en daagde me uit haha en het viel me niet tegen
Nee, ben je gek, zo ben ik niet. Ik ben alleen bang dat een zeker iemand die de vorige keer ook huillie heeft gedaan zich weer verveeld en dat dan gaat doenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:31 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat ik me in zo'n catsuit nogal opgesloten zou voelen
En kom dan met iets om het gesprek te sturen RZ
Je gaat toch niet serieus bij de mods zeuren of wel?
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
eerst flink wat talkpoeder over je lijf
ook erg sexy als dat ding dan uitgaat
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is het om dit te weten?
Zo interessant vind ik dat gebazel over ondergoed enzo niet.
nou maagdjes, gewoon ff opletten en goed onthouden...als het zover komt moet je natuurlijk wel weten hoe alles in elkaar zitquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zit ik me ook af te vragen maar volgens mij zijn ze niet meer te stoppen.
Kan ik me voorstellen bij jouw maat. Maar bij mij staat het echt super, en voel ik me er ook sexy inquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die vind ik wel mooi!
Ik heb alleen een keer hold ups geprobeert en dat was me toch een drama
Point taken.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[..]
nou maagdjes, gewoon ff opletten en goed onthouden...als het zover komt moet je natuurlijk wel weten hoe alles in elkaar zit![]()
huillies
Ja wijze neukmeester (quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[..]
nou maagdjes, gewoon ff opletten en goed onthouden...als het zover komt moet je natuurlijk wel weten hoe alles in elkaar zit![]()
huillies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |