Ziet er mooi uit. Alleen de kleur vind ik iets minder mooi. Ik houd niet zo van roze.quote:
Mooi idd, maar dat broekje is echt niets neequote:
Dat broekje kun je toch gewoon weglaten, dat vind ik nou zo'n onzin...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mooi idd, maar dat broekje is echt niets nee
Dat lijkt er meer op.quote:
Auw die ziet eruit alsof ie erg strak is aangetrokken!quote:
Had ik in het vorige deel al gedaan. Maar goed, strakke boxers in zwart, donkerblauw en donkergrijs.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:17 schreef Lixi het volgende:
Heren...posten jullie 's wat over jullie ondergoedgewoonten
ze kunnen alleen maar kiezen uit slip, strakke boxer of wijde boxerquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:17 schreef Lixi het volgende:
Zo hoort het ookquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Auw die ziet eruit alsof ie erg strak is aangetrokken!
Maar als je hem maar een keer aan doet zou ik geen hele dure kopen (ik ben ook gewoon arm) en de niet zo dure zien er 9 van de 10 keer niet heet uitquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee je hebt wel gelijk maar de rest was nog erger![]()
[..]
Maar dat is toch het hele idee !?
Wat is het om dit te weten?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:17 schreef Lixi het volgende:
Ja ik wil ook een mooie uitzoeken!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:18 schreef Tegan het volgende:
Iemand een goede link? Dan ga ik wel ff zoeken wat ik wel tof vind.
Oeh natuurlijk inc. die handschoenenquote:
ja zo'n kenner ben ik nu ook weer niet, dacht dat het er aan vast zatquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat broekje kun je toch gewoon weglaten, dat vind ik nou zo'n onzin...
Jaaa kijk die zilveren rechts boven , zo iest bedoelde ik meerquote:
Pics pleasequote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo hoort het ook
Strak.
Ik heb nog foto's van mij met korset
dat, maar dan wel met een wat langere pijp eraan zodat de rand niet in je lies gaat zitten...bloedirritantquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Had ik in het vorige deel al gedaan. Maar goed, strakke boxers in zwart, donkerblauw en donkergrijs.
Ja, inderdaad. Maar zonder langere pijp zijn het eerder slips, of niet?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:21 schreef ArTiC het volgende:
dat, maar dan wel met een wat langere pijp eraan zodat de rand niet in je lies gaat zitten...bloedirritant
Ik ook!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo hoort het ook
Strak.
Ik heb nog foto's van mij met korset
en dat wat jij post totaal niet de mijnequote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das dan weer niet mijn smaak
Draag eigenlijk alleen maar boxers, en dan eigenlijk bjorns (Ja ze zitten goed en ik had ze al voor de ragequote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:17 schreef Lixi het volgende:
Mijne ook niet. Ik houd niet zo van die grote bloemen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das dan weer niet mijn smaak
Nou, dan hoeven we er ook geen ruzie over te maken wie WAT krijgtquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en dat wat jij post totaal niet de mijne
Jammer, ik had jou graag in een korset gezien namelijk.quote:
Dat zit ik me ook af te vragen maar volgens mij zijn ze niet meer te stoppen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:07 schreef tijnbrein het volgende:
Wat heeft dit eigenlijk met singles te maken al dat gepraat over ondergoed?
en zullen nooit als tweeling samen in bed liggen hahahaquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, dan hoeven we er ook geen ruzie over te maken wie WAT krijgt
Dit is bijna shoppenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zit ik me ook af te vragen maar volgens mij zijn ze niet meer te stoppen.
Een korset staat vaak wel mooi hoor.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:22 schreef Tegan het volgende:
Het enige wat bij die dingen van JB is, ze zien er super uit zo op het plaatje. Maar thuis heb ik niet dat behang, en die tafeltjes, en al helemaal niet dat kapsel en de blik en make-up van het model, en ook de zweepjes niet. Thuis zal het er veel gewoner uitzien.
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik wel 1xtje aangetrokken
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar zonder langere pijp zijn het eerder slips, of niet?
Geilquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind het die dame eigenlijk niet eens zo mooi staanquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch het singles topic en niet het lingerie topic ofzo.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zit ik me ook af te vragen maar volgens mij zijn ze niet meer te stoppen.
Ik deed het ook voor hem.. had het beloofd... vond het eigenlijk ook niets... maar wat blijkt... voelde me zo onwijs sexy... zo niet mijzelf... en dat was wel fijnquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat vind ik dus zo niet aantrekkelijk
Ik ben bang dat in dit geval er twee mensen zijn die dat wel kunnen. Iets met blauw.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit is bijna shoppen
Probeer een groep vrouwen daar maar eens mee te laten stoppen
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een korset staat vaak wel mooi hoor.
Heb je geen behang bij nodig.
Mij staat het iig erg goed
Dat was voor het eerst dat ik me sexy voelde! hoe stom het ook klinkt want elk imperfectie is te zien...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind het die dame eigenlijk niet eens zo mooi staan
hoe voelt dat nou?
(ik zou mij er zelf nooit in vertonen no way haha)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |