Ik zou ze beide nooit aandoenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:07 schreef mrbox het volgende:
Maar met iest bijzonders bedoel ik dus meer zoiets (wel iets aan de extreem bijzondere kan dan)
bijzonder 1
bijzonder 2
Gewoon iets extra's maar net iets simpelers kan ook..
zo goed cue ?
Zullen we het dan ergens anders over gaan hebben?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
god ik heb echt niets met lingerie als ik jullie zo hoor praten
Oftewel niet iets wat je onder gewone kleren aantrekt.. wat ik dus al zeiquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:07 schreef mrbox het volgende:
Maar met iest bijzonders bedoel ik dus meer zoiets (wel iets aan de extreem bijzondere kant dan)
bijzonder 1
bijzonder 2
zo goed cue ?
Dat is toch totaal niet practischquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:07 schreef mrbox het volgende:
Maar met iest bijzonders bedoel ik dus meer zoiets (wel iets aan de extreem bijzondere kan dan)
bijzonder 1
bijzonder 2
zo goed cue ?
Bijzonder onpraktisch lijkt mequote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:07 schreef mrbox het volgende:
Maar met iest bijzonders bedoel ik dus meer zoiets (wel iets aan de extreem bijzondere kant dan)
bijzonder 1
bijzonder 2
zo goed cue ?
Niet mijn smaak.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:07 schreef mrbox het volgende:
bijzonder 1
bijzonder 2
zo goed cue ?
Die rode vind ik opzich wel mooi, maar ik zou het nooit aantrekken omdat ik er het lijf niet voor hebquote:
Hey, die had ik aan bij ons schuimfeest. Was best lollig. Goede smaak!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:07 schreef mrbox het volgende:
bijzonder 1
bijzonder 2
zo goed cue ?
Geen idee eigenlijk Tegan...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:08 schreef Tegan het volgende:
liefie_, geef eens een voorbeeld van jouw duurdere setjes...
Zo iets trek je aan als je je man/vrouw elk moment thuis verwacht.. als surprise maar zeker niet onder je kleding...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:07 schreef mrbox het volgende:
bijzonder 1
bijzonder 2
zo goed cue ?
Dat doe je toch ook niet aan met een date?!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:11 schreef mrbox het volgende:
Ja het ff wat ik zo 1.2.3 kon vinden, niet helemaal goed dus.
Maar ik had het ook over dates enzo niet iets wat je alleerdaags draagt, dat is lang niet zo bijzonder en interessant (vaak)
Wat een lelijk broekjequote:
Nee je hebt wel gelijk maar de rest was nog ergerquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:12 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind die blauwe van box trouwens erg snollerig
Maar ja dat ben ik
Maar dat is toch het hele idee !?quote:Maar dat vind ik dus ook met die corsetten
Als ik er ooit een koop (waaorm eigenlijk... want ja dat doe je een keer aan om iemand te verassen en dan is de lol er ook wel af gok ik... ik bedoel anders word het echt zo van ow komt ze weer in dr outfit) wil ik dat hij er onzettend stijlvol uit ziet en die zijn dus kei duur
Die rode is iig iets minder erg dan de anderequote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die rode vind ik opzich wel mooi, maar ik zou het nooit aantrekken omdat ik er het lijf niet voor heb
neuh, ik draag juist enorm veel bruintinten en daar vind ik zwart dus niets bij, wit ligt er maar net aan.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:06 schreef rhubarbje het volgende:
Nou matchen
Ik heb veel effen bhs dus dan doe ik er gewoon een effen ondergoedje bij
Maar als dat een bh van de livera is met een broekje van de hema boeit me dat echt niet
Als het maar ergens op slaat zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |