Als de tijd daar is dat ik moet kiezen merk ik het wel. Ga niet als 1 of ander schoothondje bij de deur liggen wachten tot ze de deur open doet.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je moet kiezen voor wie kies je dan? Die vrouw die je laat wachten of een nieuw iemand.
Dat zou ik waarschijnlijk ook niet doen wachten.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:33 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Als de tijd daar is dat ik moet kiezen merk ik het wel. Ga niet als 1 of ander schoothondje bij de deur liggen wachten tot ze de deur open doet.
Goed en met jouw ook?quote:Op zondag 25 januari 2009 13:16 schreef automatic_ het volgende:
Goedemiddag!:W
Hoe is het hier met de Singles?
quote:Op zondag 25 januari 2009 13:16 schreef automatic_ het volgende:
Goedemiddag!:W
Hoe is het hier met de Singles?
Dag mevrouw, moest jij vandaag niet hier in de buurt zijn?quote:
Haha, dat is minder dan.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:19 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Brak. En ik wil iets ondernemen maar niemand is bereikbaar.......zeker nog te vroeg ofzo.
Ik denk dat ik tegen het einde van de middag naar America gaquote:Op zondag 25 januari 2009 13:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dag mevrouw, moest jij vandaag niet hier in de buurt zijn?
ah, tis dat ik niet thuis ben dan anders kon je ff komen toeteren hierquote:Op zondag 25 januari 2009 13:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik tegen het einde van de middag naar America ga
Haha. Beetje omrijden, maar okequote:Op zondag 25 januari 2009 13:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ah, tis dat ik niet thuis ben dan anders kon je ff komen toeteren hier
Moet ik er even een kusje op geven?quote:Op zondag 25 januari 2009 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
auw!!!
Ik verbrand nou net kei hard mn vinger
Mensenvlees jammiequote:Op zondag 25 januari 2009 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
Bah dat lijkt me niet zo'n goed idee! het is gesmolten mensenvlees!!!!!
En als je het aanraakt doet het kei zeer!!
Ik ben kannibaal dus zo erg vind ik dat niet. Ik vind het zelfs lekkerquote:Op zondag 25 januari 2009 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
Bah dat lijkt me niet zo'n goed idee! het is gesmolten mensenvlees!!!!!
En als je het aanraakt doet het kei zeer!!
Nog een kannibaal hier.quote:
valt wel mee toch?quote:
ik bescherm je welquote:Op zondag 25 januari 2009 13:49 schreef rhubarbje het volgende:
Oke nu word ik een beetje bang hier...
Jouw wil ik ook wel eten hoor knuffel.quote:
Je moet niet iedereen opeten, anders is het hier zo leegquote:Op zondag 25 januari 2009 13:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jouw wil ik ook wel eten hoor knuffel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |