Ik ga een poging wagen.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:20 schreef Duimelot het volgende:
zo tijnbrein verzin eens een ijzersterke stelling voor vandaag?
ik heb nog geeneens geheimen voor vrienden en bekenden enzo laat staan voor mn partner...quote:Op zondag 25 januari 2009 11:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga een poging wagen.
Zou jij dingen geheim houden voor je partner?
Ik denk dat ik geen geheimen voor mijn partner zou houden.
Ik heb wel geheimen en ik zou niet goed weten hoe ik die aan mijn partner zou moeten vertellen. Voor mijn ex had ik best wel wat geheimen.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb nog geeneens geheimen voor vrienden en bekenden enzo laat staan voor mn partner...
ik heb vroeger wel eens iets geheim gehouden (niks enorm grootst ofzo) en dat voelde gewoonweg niet fijn, dus nee ik zou dat niet doen.
ik heb ook dingen die wel verteld moeten worden, dat gebeurd echt niet allemaal op een eerste date, maar ik zal er ook niet mee blijven rondlopen tot we getrouwd zijn bij wijze vanquote:Op zondag 25 januari 2009 11:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb wel geheimen en ik zou niet goed weten hoe ik die aan mijn partner zou moeten vertellen. Voor mijn ex had ik best wel wat geheimen.
Het is inderdaad raar om tijdens de eerste date te je hele levensverhaal te vertellen. Dat zou voor sommige zelfs een afknapper zijn.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb ook dingen die wel verteld moeten worden, dat gebeurd echt niet allemaal op een eerste date, maar ik zal er ook niet mee blijven rondlopen tot we getrouwd zijn bij wijze van
wat heb jij dan voor geheimen, vertel je ze hier om alvast te oefenen met t vertellen![]()
hangt er vanaf. ik kan situaties bedenken waar het verzwijgen van de waarheid beter zou zijn.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:23 schreef tijnbrein het volgende:
Zou jij dingen geheim houden voor je partner?
Morgen Rivalquote:Op zondag 25 januari 2009 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
hangt er vanaf. ik kan situaties bedenken waar het verzwijgen van de waarheid beter zou zijn.
maar dan moet je eerder denken aan een leugenjtje om bestwil dan moedwillig je partner misleiden!
goedemorgen!
dan vraag ik me af in hoeverre je dat wat je met je ex had een relatie kunt noemen.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is inderdaad raar om tijdens de eerste date te je hele levensverhaal te vertellen. Dat zou voor sommige zelfs een afknapper zijn.
Sommige geheimen ga ik hier echt niet in dit topic vertellen. Ondanks dat ik vrij open en eerlijk ben heb ik geheimen die ik hier echt niet ga delen.
Mijn ex wist bijvoorbeeld niet dat ik bij een psycholoog liep. Ik vraag mij af of zij gemerkt heeft dat ik moeite had met sociale interactie enzo.
quote:Op zondag 25 januari 2009 11:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Morgen Rival![]()
Ik bedoel ook geen leugentje om eigen bestwil.
en hoe staat het er voor?quote:Op zondag 25 januari 2009 11:51 schreef Feitosa het volgende:
Hoofdpijn.Maar wel wijzer geworden hoe het er voor staat tussen die meid en ik.
Dat ik gewoon kan rondsletten , aangezien het nog wel een tijdje kan duren.quote:
het kan nog een tijdje durenquote:Op zondag 25 januari 2009 11:53 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat ik gewoon kan rondsletten , aangezien het nog wel een tijdje kan duren.
Oeps.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
je bedoeld dingen uit het verleden verzwijgen ofzo?
Ik ga gewoon verder daten en ik merk wel als ik gevoelens voor een ander krijg.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het kan nog een tijdje duren
ga je ondertussen rondsletten maar stiekem op dr wachten?
suc6 ermee dan maarquote:Op zondag 25 januari 2009 11:56 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik ga gewoon verder daten en ik merk wel als ik gevoelens voor een ander krijg.
Zag gisteren trouwens nog een andere oude scharrel van me, toch ff d,r nieuwe nummer regelen.
Gaat het niet werken met die carrieretijgerin die je aan het daten was?quote:Op zondag 25 januari 2009 11:56 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik ga gewoon verder daten en ik merk wel als ik gevoelens voor een ander krijg.
Zag gisteren trouwens nog een andere oude scharrel van me, toch ff d,r nieuwe nummer regelen.
Misschien was het inderdaad ook niet echt een relatie dat ik met mijn ex gehad heb. Maar van die ervaring heb ik in ieder geval wel wat geleerd. En volgende keer zou ik inderdaad moeten vertellen over mijn problemen en dat ik bij een psycholoog loop. Alleen ik ben bang dat ik hier mee mensen afschrik.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan vraag ik me af in hoeverre je dat wat je met je ex had een relatie kunt noemen.
dingen als bij een psycholoog lopen zou toch iets moeten zijn dat wel makkelijk bespreekbaar is, als je dit al niet met haar deelt sja wat heb je dan samen?
je hoeft ook niet al je geheimen hier te delen hoor, dat was niet serieus gevraagd van me
Dat was toch die meid die eerst het een ander wilde verwerken voordat ze verder ging met een nieuwe relatie?quote:Op zondag 25 januari 2009 11:53 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat ik gewoon kan rondsletten , aangezien het nog wel een tijdje kan duren.
quote:Op zondag 25 januari 2009 12:02 schreef dawg het volgende:
[..]
Gaat het niet werken met die carrieretijgerin die je aan het daten was?
geen zin om terug te lezen
Kut wel ja. Baal je er erg van?quote:Op zondag 25 januari 2009 12:07 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Komt er op neer dat het wel een jaartje kan duren eer ze weer toe is aan een relatie. Flinke klap gehad de laatste keer waardoor ze een muur heeft opgetrokken.
Aan de ene kant vind ik het wel shit om te horen, anderzijds vind ik het fijn dat er nu duidelijkheid is dat ik gewoon andere vrouwen kan daten en meer zonder haar eventueel te kwetsen.quote:
Als je moet kiezen voor wie kies je dan? Die vrouw die je laat wachten of een nieuw iemand.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Aan de ene kant vind ik het wel shit om te horen, anderzijds vind ik het fijn dat er nu duidelijkheid is dat ik gewoon andere vrouwen kan daten en meer zonder haar eventueel te kwetsen.
Ja, klopt. Dankbaar gebruik van maken dus.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Aan de ene kant vind ik het wel shit om te horen, anderzijds vind ik het fijn dat er nu duidelijkheid is dat ik gewoon andere vrouwen kan daten en meer zonder haar eventueel te kwetsen.
2 maanden. Betekend niet dat het nu einde verhaal is hoor.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, klopt. Dankbaar gebruik van maken dus.
Hoelang heb je met haar gescharreld?
Als de tijd daar is dat ik moet kiezen merk ik het wel. Ga niet als 1 of ander schoothondje bij de deur liggen wachten tot ze de deur open doet.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je moet kiezen voor wie kies je dan? Die vrouw die je laat wachten of een nieuw iemand.
Dat zou ik waarschijnlijk ook niet doen wachten.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:33 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Als de tijd daar is dat ik moet kiezen merk ik het wel. Ga niet als 1 of ander schoothondje bij de deur liggen wachten tot ze de deur open doet.
Goed en met jouw ook?quote:Op zondag 25 januari 2009 13:16 schreef automatic_ het volgende:
Goedemiddag!:W
Hoe is het hier met de Singles?
quote:Op zondag 25 januari 2009 13:16 schreef automatic_ het volgende:
Goedemiddag!:W
Hoe is het hier met de Singles?
Dag mevrouw, moest jij vandaag niet hier in de buurt zijn?quote:
Haha, dat is minder dan.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:19 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Brak. En ik wil iets ondernemen maar niemand is bereikbaar.......zeker nog te vroeg ofzo.
Ik denk dat ik tegen het einde van de middag naar America gaquote:Op zondag 25 januari 2009 13:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dag mevrouw, moest jij vandaag niet hier in de buurt zijn?
ah, tis dat ik niet thuis ben dan anders kon je ff komen toeteren hierquote:Op zondag 25 januari 2009 13:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik tegen het einde van de middag naar America ga
Haha. Beetje omrijden, maar okequote:Op zondag 25 januari 2009 13:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ah, tis dat ik niet thuis ben dan anders kon je ff komen toeteren hier
Moet ik er even een kusje op geven?quote:Op zondag 25 januari 2009 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
auw!!!
Ik verbrand nou net kei hard mn vinger
Mensenvlees jammiequote:Op zondag 25 januari 2009 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
Bah dat lijkt me niet zo'n goed idee! het is gesmolten mensenvlees!!!!!
En als je het aanraakt doet het kei zeer!!
Ik ben kannibaal dus zo erg vind ik dat niet. Ik vind het zelfs lekkerquote:Op zondag 25 januari 2009 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
Bah dat lijkt me niet zo'n goed idee! het is gesmolten mensenvlees!!!!!
En als je het aanraakt doet het kei zeer!!
Nog een kannibaal hier.quote:
valt wel mee toch?quote:
ik bescherm je welquote:Op zondag 25 januari 2009 13:49 schreef rhubarbje het volgende:
Oke nu word ik een beetje bang hier...
Jouw wil ik ook wel eten hoor knuffel.quote:
Je moet niet iedereen opeten, anders is het hier zo leegquote:Op zondag 25 januari 2009 13:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jouw wil ik ook wel eten hoor knuffel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |