Dan moet je juist niks zeggenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is ook niet aardig om te zeggen misschien. Maar ik krijg hier ook kritiek op mijn foto's.
Jij beoordeeldt de foto toch ook op uiterlijk. En jij kiest toch de aantrekkelijkste man. En daar staan toch ook foto's bij waarvan jij denkt die had hij misschien beter niet kunnen uploaden.quote:
Dat geef ik toch ook toe dat ik degene kies die ik het aantrekkelijkst vind?quote:Op zondag 25 januari 2009 00:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij beoordeeldt de foto toch ook op uiterlijk. En jij kiest toch de aantrekkelijkste man. En daar staan toch ook foto's bij waarvan jij denkt die had hij misschien beter niet kunnen uploaden.
Wat ik bedoelde is dat sommige mensen een foto plaatsen waarop ze niet al te goed voor de dag komen. Bijvoorbeeld een dik iemand die op de foto staat met een zak patat. En dan denk ik waarom plaats je die foto. Heb je geen foto waarop je beter staat zonder een verkeerde indruk van jezelf te geven.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat geef ik toch ook toe dat ik degene kies die ik het aantrekkelijkst vind?
En dat is deels op uiterlijk en deels op wat ze doen op de foto
Alleen ik ga echt niet zeggen dat ik plaatsvervangende schaamte krijg omdat ik iemand niet aantrekkelijk vind
Dat is gewoon echt niet aardig
Sowieso doet iedereen het op wat hij/zij aantrekkelijk vind en dat is voor iedereen wat anders dus wie ben jij om dan te zeggen dat iemand zich moet schamen
Goedemorgen. Wanneer jij wiltquote:Op zondag 25 januari 2009 11:00 schreef Duimelot het volgende:
goedemorgen, hoelang nog voor ik weer naar bed mag?
Voel jij, je niet lekker?quote:Op zondag 25 januari 2009 11:00 schreef Duimelot het volgende:
goedemorgen, hoelang nog voor ik weer naar bed mag?
Sterkte dan maar. Laat gewoon de kinderen achter in het bos.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:07 schreef Duimelot het volgende:
nee voel me niet top maar heb kids hier dus kan niet mn bedje in gaan he!
we gaan straks even naar t bos, misschien doet frisse lucht wel goed.
Kan jij, je kinderen niet voor jouw laten zorgen?quote:Op zondag 25 januari 2009 11:09 schreef Duimelot het volgende:
gheghe no way ach als t niet gaat zijn we zo weer thuis he
ze hebben me laten uitslapen (tussen al t lawaai door haha) dat is al heel watquote:Op zondag 25 januari 2009 11:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan jij, je kinderen niet voor jouw laten zorgen?
Wat lief dat ze zachtjes lawaai hebben gemaakt voor jou.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ze hebben me laten uitslapen (tussen al t lawaai door haha) dat is al heel wat
nee vind ik zielig om ze dat aan te doen
ik voel me niet ziek genoeg voor griep vind ik zelf dan kan je gewoonweg niet lang opzitten, ik kan t wel voelt alleen niet zo lekker aanquote:Op zondag 25 januari 2009 11:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat lief dat ze zachtjes lawaai hebben gemaakt voor jou.![]()
Griep heerst dus het zal wel griep zijn. Beterschap dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |