Oke nou volg ik het niet meerquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb die niet hoor. Ik dacht dat ze er misschien sneller uitvallen bij jou
.
Kom je nog wel een bekende tegen?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben niet eens single en ik kan er niet mee ophouden
Er zitten zoveel mensen tussen waarvan ik denk jij betn vast een mooi en tof persoon en zo
En dan mooi van binnen en buiten
En dan klik ik en dan komen er weer 2 nieuwe
Geweldig
Ah, I see.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:46 schreef rhubarbje het volgende:
Er zitten zoveel mensen tussen waarvan ik denk jij betn vast een mooi en tof persoon en zo
Geweldig
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Geweldig
Nee nooitquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom je nog wel een bekende tegen?
Ah, u had het over de benen en ik over de borstenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oke nou volg ik het niet meer
Hoe kunnen je benen er nou uitvallen? haha
quote:
Hold ups zijn toch kousenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah, u had het over de benen en ik over de borsten. Maar ik heb geen last van niet plakken idd
.
ik zag het ff voor me dat je zo heel verbaasd naar je scherm zat te kijken iedere keer dat er 2 nieuwe foto's verschijnen...sorryquote:
Ik heb wel foto's gezien die ik op andere datingsites had gezien. En volgens mij zitten er ook een aantal Fok!kers op Paiq dus grote kans dat je een Fok!ker op Paiq tegenkomt.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee nooit
Maar mijn bekenden irl zijn ook niet echt mensen die zich in zouden schrijven bij een datingsite
Hahaha nu moet ik ook lachenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zag het ff voor me dat je zo heel verbaasd naar je scherm zat te kijken iedere keer dat er 2 nieuwe foto's verschijnen...sorry
Ik had de link niet zo snel gelegd, en ik was nog meer in de war omdat het geen strapless bh op mijn foto wasquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hold ups zijn toch kousen
Maar nee strapless bhs werken idd niet met mijn maat haha
De boek kiept gewoon in een keer om hahahaha
Best grappig
Ik ken ook geen fokkersquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb wel foto's gezien die ik op andere datingsites had gezien. En volgens mij zitten er ook een aantal Fok!kers op Paiq dus grote kans dat je een Fok!ker op Paiq tegenkomt.
Beoordeel je mensen in het echt ook zo?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hahaha nu moet ik ook lachen
Maar ik ben er ondertussen wel aan gewent
Maar ik blijf het echt tof vinden
Volgens mij zitten er een aantal uit dit topic op Paiq waaronder ikzelf.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ken ook geen fokkers
En ik kom nooit op datingsites
Maar ze vertelde me hier van dat fotos kijken en nu ben ik hooked
Als je bedoeld op uitstraling uiteraardquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beoordeel je mensen in het echt ook zo?
Dat wil toch niet zeggen dat ik je kenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er een aantal uit dit topic op Paiq waaronder ikzelf.
Van sommige foto's denk ik waar heb je die foto hier geupload.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je bedoeld op uitstraling uiteraard
Dat doet iedereen
Op uiterlijk doet iedereen ook nog zelfs bij een eerste ontmoeting
Maar het is zo leuk omdat er allemaal mensen bij zitten op vakantie en met hun hond en zo en dan denk ik ik vind jou tof want jij hebt een leuke hond en je kijkt blij
euh misschien hebben ze geen betere?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van sommige foto's denk ik waar heb je die foto hier geupload.Je krijgt gewoon plaatsvervangt gevoel van schaamte van sommige foto's.
Jammer dat jij geen fobo hebt.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat wil toch niet zeggen dat ik je ken
Ik heb nog nooit in je fobo gekeken dus ik kan je ook niet herkennen
Geen zin inquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer dat jij geen fobo hebt.![]()
Wat let je om in mijn fobo te kijken?
Het is ook niet aardig om te zeggen misschien. Maar ik krijg hier ook kritiek op mijn foto's.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
euh misschien hebben ze geen betere?
Niet echt aardig om te zeggen
Yup. Zeggen dat alléén innerlijk ertoe doet, is politiekcorrecte bullshit.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:54 schreef rhubarbje het volgende:
Als je bedoeld op uitstraling uiteraard
Dat doet iedereen
Op uiterlijk doet iedereen ook nog zelfs bij een eerste ontmoeting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |