Haha Jorien heeft een identiteitsstoornis.quote:
Ik was bezig lieve schatquote:
Te laatquote:
Ja, mijn reactie geslotenquote:
quote:Trainer Huub Stevens maakt zich geen zorgen om de vorm van PSV. De Eindhovense speelde met 2-2 gelijk tegen NAC. Stevens denkt dat PSV nog steeds kans maakt op de landskampioenschap. ‘Ik ga nu niet zeggen dat het voorbij is. Ik zie de selectie ieder dag stapjes maken op weg naar de top,’
Wat een bosmongool.quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
- joden tijdens 1 minuut stilte
ik zag het maar ik zit in de bus. zonder radio.quote:
voor wie was die minuut?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat veel kansloze mensen zonder inhoud zitten er in de kuip zeg
- zo wijf , feyenoord we love you roepen tijdens 1 minuut stilte
- bloed zweet en tranen tijdens 1 minuut stilte
De frustratie druipt hier wel heel erg vanafquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Serieus? Zwak hoor... Een minuut stilte voor 1 van de oud spelers van je eigen clubquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Bruins eruit en dan Wijnaldum laten staan.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:48 schreef buddyb het volgende:
bruins eruit. het werd tijd.
fer komt erin
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:49 schreef buddyb het volgende:
stevens geeft zijn spitsen nooit het vertrouwen. speel gewoon een paar wedstrijden met 2 spitsen en als het dan niet lukt dan speel je weer met 1, maar dat durft hij niet.
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:50 schreef Adelante het volgende:
Huub die "zeverzak" tegen een supporter zegt
Moet je vak KK zien in de kuipquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:49 schreef denthemen het volgende:
Je ziet precies waar de bobo's zitten, dat blijft tot de 50e minuut leeg
Dat is ook het enige wat hij doet. Dom reageren...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:50 schreef Adelante het volgende:
Huub die "zeverzak" tegen een supporter zegt
Die zit bovenin, dat zie ik niet vanaf hierquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Moet je vak KK zien in de kuiphelemaal leeg
Maarja,quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die zit bovenin, dat zie ik niet vanaf hier
Nee joh, geen zin om die frituur aan te zettenquote:
Sorry hoor. Maar als ik kan kiezen tussen gratis zuipen en vreten in een warme voetbal-'kantine' of een gigantische kutwedstrijd kijken in een koud stadion....quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:49 schreef denthemen het volgende:
Je ziet precies waar de bobo's zitten, dat blijft tot de 50e minuut leeg
Nou wacht maar tot Been komt. Hij redt de club straks alleen!!!!11quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Maarja,
Dit Feyenoord gaat toch niet draaien zolang er maar 1 echte spits in de basis staat![]()
al 2 jaar zo laf spelen
PSV gaat dezelfde kant op...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Maarja,
Dit Feyenoord gaat toch niet draaien zolang er maar 1 echte spits in de basis staat![]()
al 2 jaar zo laf spelen
Ok, ik was iets te voorbarigquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:53 schreef onlogisch het volgende:
Wow, met een beetje mazzel pakt Feyenoord gewoon een punt straks!
Zegt genoeg over de rest. Als PSV een beetje draait rollen ze weer 4 jaar iedereen op.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:54 schreef TLC het volgende:
Wat speelt PSV vreselijk slecht, hoe kunnen die toch zo hoog op de ranglijst staan ?
Ach, niet alles is gratis zuipen héquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Sorry hoor. Maar als ik kan kiezen tussen gratis zuipen en vreten in een warme voetbal-'kantine' of een gigantische kutwedstrijd kijken in een koud stadion....
Easy call.
goede vraag eigenlijk, ik kan me geen goede fase van PSV herinneren dit seizoenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:54 schreef TLC het volgende:
Wat speelt PSV vreselijk slecht, hoe kunnen die toch zo hoog op de ranglijst staan ?
Je hebt de wedstrijd niet gezien hè?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:54 schreef TLC het volgende:
Ze begonnen aardig.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:54 schreef TLC het volgende:
Heb je al je wc rollen al klaar liggen?quote:
2e helft tegen Groningen en de 1e wedstrijd tegen Utrecht.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
goede vraag eigenlijk, ik kan me geen goede fase van PSV herinneren dit seizoen
Feyenoord gaat echt niet de nacompetitie halen hoor. Worden gewoon nog 8e of zo.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:57 schreef TAV74 het volgende:
Tering, ik roep al het hele seizoen dat het zo'n vaart wel niet zal lopen, maar Feyenoord krijgt het zo nog echt voor elkaar de nacompetitie te halen ook...
Boehoe, moet je zelf maar beter spelenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:57 schreef TC03 het volgende:
Godverdomme.
En die grensrechter maar vlaggen voor buitenspel voor Feyenoord terwijl er niks aan de hand is. En ohja, hij keurt ook nog een doelpunt af dat dik over de lijn is.
Godverdomme zeg.
Ja, vastquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Feyenoord gaat echt niet de nacompetitie halen hoor. Worden gewoon nog 8e of zo.
Na die eerste wedstrijd tegen Utrecht begon ik al wanhopig te denken dat ze dit seizoen alweer gewoon voor de titel zouden gaan. Gelukkig blijkt die vrees ongegrondquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
2e helft tegen Groningen en de 1e wedstrijd tegen Utrecht.
Zolang je beter bent maar niet scoort...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:58 schreef TC03 het volgende:
Iedereen kan wel weer 'Feyenoord' roepen, maar Feyenoord is al 55 minuten beter dan Willem II en heeft de arbitrage ernstig tegen, dat kan niemand ontkennen.
Ja, dat zei je al.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Alleen Anky van Grunsven kan Feyenoord nog redden.²
Toevallig welquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je hebt de wedstrijd niet gezien hè?
Je weet dat het gat met nummer 8 nu 7 en morgen 10 punten is?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Feyenoord gaat echt niet de nacompetitie halen hoor. Worden gewoon nog 8e of zo.
Ze hebben wel gescoord hoor, maar de grensrechter is blind.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zolang je beter bent maar niet scoort...
Ah het welbekende smoesje...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:58 schreef TC03 het volgende:
Iedereen kan wel weer 'Feyenoord' roepen, maar Feyenoord is al 55 minuten beter dan Willem II en heeft de arbitrage ernstig tegen, dat kan niemand ontkennen.
Houthakker Demouge die op techniek het Bahia moeilijk maakt.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:59 schreef Pieter-utd het volgende:
'Op zijn biseswars'
Ja want Biseswar legt ze er zo achtermekaar in
Niet eerlijkquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ze hebben wel gescoord hoor, maar de grensrechter is blind.
10 punten in 15 wedstrijden, kan makkelijk.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Je weet dat het gat met nummer 8 nu 7 en morgen 10 punten is?
Een bal die 1000% over de lijn is, het staat perfect op beeld, wordt niet als doelpunt geteld. Dus ja.quote:
Gat tussen de nummer 5 en nummer 13 is vervolgens 'maar' 13 punten.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Misschien zelfs 10pt met de nr 9.. en als utrecht niet wint dan komt sparta feyenoord voorbij dan en staan ze 13e.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hij was niet helemaal hoorquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Een bal die 1000% over de lijn is, het staat perfect op beeld, wordt niet als doelpunt geteld. Dus ja.
Mwah ik zie het het niet gebeuren.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
10 punten in 15 wedstrijden, kan makkelijk.
Hij gaat nog een jaar doorquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:02 schreef Wilskracht het volgende:
Timmer zal eigenlijk vanavond moeten zeggen na 500 wedstrijden het is mooi geweest.
Ik lever mijn contract in. Rob van Dijk is beter
In de Piero was het anders niet duidelijk te zienquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Een bal die 1000% over de lijn is, het staat perfect op beeld, wordt niet als doelpunt geteld. Dus ja.
Was op de lijnquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Man zeur daar niet over, per saldo over 34 wedstrijden heeft iedere club daar evenveel mazzel als pech mee.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan zijn ze blind.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:02 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
In de Piero was het anders niet duidelijk te zien
Feyenoord is zo ontzettend slordig achterin dit seizoen, je gaat er inderdaad bijna automatisch vanuit dat ook deze wedstrijd weer een drama wordtquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:01 schreef buddyb het volgende:
ze scoren gewoon bijna weer
het wordt 0-3
zoals zo vaak
Lees terug en zie dat ik gewoon reageer op wat iemand anders zeg.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Man zeur daar niet over, per saldo over 34 wedstrijden heeft iedere club daar evenveel mazzel als pech mee.
Dan ben je een kneus.quote:
Nee Dannyquote:
Ja, dat kun je over heel veel spelers zeggen (El Akchaoui, Swerts), maar als club moet je keuzes maken.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:03 schreef BansheeBoy het volgende:
En dan te bedenken da Boutahar notabene een oud speler is van Feyenoord maar daar nooit een echte kans heeft gekregen. Sorry, maar hij is beter dan elke Feyenoord middenvelder.²
Dat is klote, en zeker als je in deze situatie zit, maar Feyenoord moet gewoon véél beter dan ditquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ah dat kan wel, maar PSV kampioen worden kan dan niet meer?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
10 punten in 15 wedstrijden, kan makkelijk.
Open deuren intrappen is echt jouw hobby hequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:04 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat is klote, en zeker als je in deze situatie zit, maar Feyenoord moet gewoon véél beter dan dit
Ik vind het niveau tussen AZ en Ajax nu een stuk hoger dan PSV, maar het niveau van de grote middenmoot vergelijkbaar.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ah dat kan wel, maar PSV kampioen worden kan dan niet meer?
Eensch.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:04 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat is klote, en zeker als je in deze situatie zit, maar Feyenoord moet gewoon véél beter dan dit
Inderdaad.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Aerts weet wel hoe je een bal moet vangen, ZONDER LOS TE LATEN.²
Ja, wat dat betreft worden we wel verwend dit jaar. Ze morgen ook wel wat leuks teruggeven nu ze 100 jaar bestaanquote:
Hofland speelt niet eensquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:05 schreef Palmboom313 het volgende:
de cler, timmer, hofland moeten gewoon snel oprotten
quote:Publiek keert zich tegen Stevens en Reker
Voor het eerst echt keerde het publiek in het Philips Stadion zich vrij massaal tegen Huub Stevens en Jan Reker. Na de 1-2 achterstand keerde het publiek zich eerst tegen PSV coach Stevens. De coach wist zich niet echt een houding en lachtte wat. Aan het einde van de wedstrijd werden de pijlen gericht op algemeen directeur Jan Reker. Hij stond na afloop met tranen het slot te bekijken.
Ik zit niet te kijken, is Timmer weer zo dramatisch vandaag?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:06 schreef Merkie het volgende:
Rob van Dijk als eerste keeper volgende week, of het liefst nu eigenlijk al.
Nee, is zo zonde als ze toch al open zijnquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Open deuren intrappen is echt jouw hobby he?
Right.....quote:
Nee, maar hij is de standaard pispaal gewordenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zit niet te kijken, is Timmer weer zo dramatisch vandaag?
Hehe een goeiequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:06 schreef TLC het volgende:
Feyenoord staat al met een Been in de Eerste Divisie
Kwam half uit bij de 0-1, elke bal die hij probeert te tegen te houden gaat gepaard met het schampen van de bal en half wegwerken, extreem klungelig allemaal.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zit niet te kijken, is Timmer weer zo dramatisch vandaag?
Ook een beetje triest inderdaad. El Ahmadi en Wijnaldum zijn vandaag slechter dan Timmer en Lucius.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee, maar hij is de standaard pispaal geworden
Wat heeft je vrouw vandaag voor lekkers gebracht?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Feyenoord aanhang klaagt steen en Been.![]()
²
Nee even slecht. Waren ze tegen Heerenveen ook alquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ook een beetje triest inderdaad. El Ahmadi en Wijnaldum zijn vandaag slechter dan Timmer en Lucius.
Dit is een Beenere grap!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Feyenoord aanhang klaagt steen en Been.![]()
²
El Ahmadiquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ook een beetje triest inderdaad. El Ahmadi en Wijnaldum zijn vandaag slechter dan Timmer en Lucius.
Ook goed, whatever. Hoe dan ook, niet alleen Timmer, Lucius, De Cler en Hofland presteren ondermaats.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:09 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Nee even slecht. Waren ze tegen Heerenveen ook al
Nee, vandaag was het mijn beurt, heb mijn vrouw verwend met een fijne sandwich in Antwerpen, Handelsstraat. Ze komt zo met een lekker kop warme Marokkaanse thee en burito chips.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:09 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat heeft je vrouw vandaag voor lekkers gebracht?
Normaal gesproken is dit altijd een verbetering, de club Feyenoord is groter, ze hebben meer supporters dan Twente, en een beter verledenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:10 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
El AhmadiWat een idioot ben je ook als je de stap Twente --> Feyenoord maakt
Nee en met Been wordt het er echt niet beter op. Kut kwaliteit spelers blijven kut kwaliteit spelersquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ook goed, whatever. Hoe dan ook, niet alleen Timmer, Lucius, De Cler en Hofland presteren ondermaats.
Allemaal niet relevant, Feyenoord betaalt meer.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Normaal gesproken is dit altijd een verbetering, de club Feyenoord is groter, ze hebben meer supporters dan Twente, en een beter verleden
Oké, waarom zou ik jouw mening relevant moeten vinden?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:11 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Nee en met Been wordt het er echt niet beter op. Kut kwaliteit spelers blijven kut kwaliteit spelers
Hij lijkt me nou niet een jongen die het puur om geld doetquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Allemaal niet relevant, Feyenoord betaalt meer.
Feyenoord heeft geen super selectie, maar zo beroerd is het op papier nu ook weer niet. Als dit de selectie was van een subtopper in rustig vaarwater stonden ze in de subtop.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:11 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Nee en met Been wordt het er echt niet beter op. Kut kwaliteit spelers blijven kut kwaliteit spelers
Hij heeft het Tina forum nogquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoi tong
Hoe was jouw fokloze middag?
hehe weer een goeiequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:12 schreef Frasier het volgende:
Feyenoord vandaag alweer met het verkeerde Been uit bed gestapt?
Tel daar AZ uit Ajax uit en Psv thuis bij op, en we doen mee aan de na competitiequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:11 schreef TLC het volgende:en volgend weekend moet Feyenoord uit tegen NEC, dat gaan ze ook niet redden
![]()
Hoeft niet, maar mag hem wel geven.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oké, waarom zou ik jouw mening relevant moeten vinden?
Denk het niet, want je komt niet echt intelligent over, nofi verder.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:14 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar mag hem wel geven.
Zou je wel een teleurstelling kunnen besparen
Het is gewoon de instelling van die spelers.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft geen super selectie, maar zo beroerd is het op papier nu ook weer niet. Als dit de selectie was van een subtopper in rustig vaarwater stonden ze in de subtop.
Mario staat al met één been in de kuip dus ik denk dat ze die wel winnen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:11 schreef TLC het volgende:en volgend weekend moet Feyenoord uit tegen NEC, dat gaan ze ook niet redden
![]()
De selectie van Feyenoord is goed genoeg voor de eerste 5, vorig jaar stonden dezelfde spelers na 17 wedstrijden op de eerste plek.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft geen super selectie, maar zo beroerd is het op papier nu ook weer niet. Als dit de selectie was van een subtopper in rustig vaarwater stonden ze in de subtop.
O, je bent ook nog voor Feyenoord..quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tel daar AZ uit Ajax uit en Psv thuis bij op, en we doen mee aan de na competitie
eerste wedstrijd dit seizoenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:15 schreef denthemen het volgende:
Willem II staat ook dramatisch te spelen zeg
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Denk het niet, want je komt niet echt intelligent over, nofi verder.
az wordt kampioen vrees ikquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En Ajax dit jaar weer niet kampioenWat een raar seizoen
Eh, ja hoezo?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
O, je bent ook nog voor Feyenoord..
fixedquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:15 schreef BansheeBoy het volgende:
We kunnen inmiddels wel stellen dat Biseswar maar één ding kan: naar binnen kappen en uithalen met z'n rechter been richting rechterkruising.²
Beetje naar de hoeren geweest het normale patroonquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoi tong
Hoe was jouw fokloze middag?
Kans is denk ik gewoon 50-50. Het zou mij niet verbazen als AZ tegen de grotere clubs de ballenbak in gaat. Ze spelen de laatste tijd vrij slechtquote:
Al maandenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:17 schreef Superheld het volgende:
Wijnaldum speelt ook enorm belabberd.
Ja, inderdaad. Bruins speelde nog best redelijk, maarja, hij zal wel niet hard genoeg werken ofzoquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:17 schreef Superheld het volgende:
Neequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Bruins speelde nog best redelijk, maarja, hij zal wel niet hard genoeg werken ofzo. Maakte 10x meer klaar dan Biseswar en Wijnaldum bij elkaar.
Zekerquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:17 schreef Superheld het volgende:
Waarom ga jij op je achterste benen staan?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:15 schreef Shreyas het volgende:
Het niveau van die ''Been-grappen'' is net zo laag als het niveau van Feyenoord zelf
Herkende ze je nog? Laatste keer was natuurlijk voor het internet er wasquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beetje naar de hoeren geweest het normale patroon
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:19 schreef Anonymousz het volgende:
heeft feyenoord geen betere beenere keeperT?
Willem II speelt ook bagger 2de helftquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:19 schreef Superheld het volgende:
Zie feyenoord niet meer scoren, zal zo wel 0-2 worden.
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Feyenoord is met het verkeerde Been uit bed gestapt.²
Deze wedstrijd brengt niet veel publiek op de beenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:20 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Willem II speelt ook bagger 2de helft
Wel betere kansen
Ik vroeg achteraf waarom jij zo lang mocht op blijvenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Herkende ze je nog? Laatste keer was natuurlijk voor het internet er was
Hij valt echt door de mand met zijn balletjes breed en zijn voorliefde voor het postbode vak.quote:
MAar Feyenoord kan niet degraderen hoor!!!1quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als ze verliezen staan ze 4 punten boven nacompetitie..
In je oog.quote:
het zou wat als feyenoord in de jupiler league gaan spelenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ze staan 4 punten boven nacompetitie..
Bron?quote:
probeer jij nu iemand op het verkeerde Been te zetten?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:22 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
MAar Feyenoord kan niet degraderen hoor!!!1![]()
althans dat zeggen ze![]()
Bron? Alleen de zogenaamde empathiserende Ajacieden zoals RayMania zeggen datquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:22 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
MAar Feyenoord kan niet degraderen hoor!!!1![]()
althans dat zeggen ze![]()
Alsof er iemand op Zuid wakker ligt van Sparta.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:23 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Je schopt heel wat Feyenoorders tegen het verkeerde been met dat soort opmerkingen
Tuurlijk kan het, maar ik mag het toch niet hopen zeg...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bron? Alleen de zogenaamde empathiserende Ajacieden zoals RayMania zeggen dat. In het Feyenoord-topic is men er al weken achter dat nacompetitie logischer is dan het linkerrijtje.
Dat zeggen de media.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bron?
Wat is de gemiddelde Ajacied toch infantiel hier.
Je hebt gelijk, denk dat ze meer met Excelsior bezig zijn ondertussenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alsof er iemand op Zuid wakker ligt van Sparta.
Volgende week mogen ze op bezoek bij Beenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ze staan 4 punten boven nacompetitie..
Interessant wat niet-Feyenoorders er over zeggen zeg.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:24 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Dat zeggen de media.
Bijvoorbeeld Studio Voetbal en Johan Derksen met zijn programmatjes
Ben blij dat jij je zo superieur voelt
En terecht. Laat deze kneuzen maar lekker voelen, dat zal ze leren.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:25 schreef venomsnake het volgende:
Verbeek zal een kleine lach wel niet kunnen onderdrukken..
Hopen dat Feijenoord niet degradeertquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat meer ontopic kan geen kwaad
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:26 schreef denthemen het volgende:
Been there done that
Sorry, ik kon het niet laten
Nee totaal niet vandaar 'quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Interessant wat niet-Feyenoorders er over zeggen zeg.
Waarom? Juist goed toch dat het publiek er is?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat legioen is een blok aan hun been.
Een beetje meer respect voor de club van Rotterdam.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alsof er iemand op Zuid wakker ligt van Sparta.
Ze verliezen meer thuis dan uitquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waarom? Juist goed toch dat het publiek er is?
Ja dat zal door het publiek komenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ze verliezen meer thuis dan uit
Nou, na de wedstrijd komt er een 3e helftquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:28 schreef Longmen het volgende:
Zo na deze wedstrijd staat feyenoord weer met de beide Beentjes op de vloer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |