Kans is denk ik gewoon 50-50. Het zou mij niet verbazen als AZ tegen de grotere clubs de ballenbak in gaat. Ze spelen de laatste tijd vrij slechtquote:
Al maandenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:17 schreef Superheld het volgende:
Wijnaldum speelt ook enorm belabberd.
Ja, inderdaad. Bruins speelde nog best redelijk, maarja, hij zal wel niet hard genoeg werken ofzoquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:17 schreef Superheld het volgende:
Neequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Bruins speelde nog best redelijk, maarja, hij zal wel niet hard genoeg werken ofzo. Maakte 10x meer klaar dan Biseswar en Wijnaldum bij elkaar.
Zekerquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:17 schreef Superheld het volgende:
Waarom ga jij op je achterste benen staan?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:15 schreef Shreyas het volgende:
Het niveau van die ''Been-grappen'' is net zo laag als het niveau van Feyenoord zelf
Herkende ze je nog? Laatste keer was natuurlijk voor het internet er wasquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beetje naar de hoeren geweest het normale patroon
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:19 schreef Anonymousz het volgende:
heeft feyenoord geen betere beenere keeperT?
Willem II speelt ook bagger 2de helftquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:19 schreef Superheld het volgende:
Zie feyenoord niet meer scoren, zal zo wel 0-2 worden.
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Feyenoord is met het verkeerde Been uit bed gestapt.²
Deze wedstrijd brengt niet veel publiek op de beenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:20 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Willem II speelt ook bagger 2de helft
Wel betere kansen
Ik vroeg achteraf waarom jij zo lang mocht op blijvenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Herkende ze je nog? Laatste keer was natuurlijk voor het internet er was
Hij valt echt door de mand met zijn balletjes breed en zijn voorliefde voor het postbode vak.quote:
MAar Feyenoord kan niet degraderen hoor!!!1quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als ze verliezen staan ze 4 punten boven nacompetitie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |