Haha Jorien heeft een identiteitsstoornis.quote:
Ik was bezig lieve schatquote:
Te laatquote:
Ja, mijn reactie geslotenquote:
quote:Trainer Huub Stevens maakt zich geen zorgen om de vorm van PSV. De Eindhovense speelde met 2-2 gelijk tegen NAC. Stevens denkt dat PSV nog steeds kans maakt op de landskampioenschap. ‘Ik ga nu niet zeggen dat het voorbij is. Ik zie de selectie ieder dag stapjes maken op weg naar de top,’
Wat een bosmongool.quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
- joden tijdens 1 minuut stilte
ik zag het maar ik zit in de bus. zonder radio.quote:
voor wie was die minuut?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat veel kansloze mensen zonder inhoud zitten er in de kuip zeg
- zo wijf , feyenoord we love you roepen tijdens 1 minuut stilte
- bloed zweet en tranen tijdens 1 minuut stilte
De frustratie druipt hier wel heel erg vanafquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Serieus? Zwak hoor... Een minuut stilte voor 1 van de oud spelers van je eigen clubquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Bruins eruit en dan Wijnaldum laten staan.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:48 schreef buddyb het volgende:
bruins eruit. het werd tijd.
fer komt erin
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:49 schreef buddyb het volgende:
stevens geeft zijn spitsen nooit het vertrouwen. speel gewoon een paar wedstrijden met 2 spitsen en als het dan niet lukt dan speel je weer met 1, maar dat durft hij niet.
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:50 schreef Adelante het volgende:
Huub die "zeverzak" tegen een supporter zegt
Moet je vak KK zien in de kuipquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:49 schreef denthemen het volgende:
Je ziet precies waar de bobo's zitten, dat blijft tot de 50e minuut leeg
Dat is ook het enige wat hij doet. Dom reageren...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:50 schreef Adelante het volgende:
Huub die "zeverzak" tegen een supporter zegt
Die zit bovenin, dat zie ik niet vanaf hierquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Moet je vak KK zien in de kuiphelemaal leeg
Maarja,quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die zit bovenin, dat zie ik niet vanaf hier
Nee joh, geen zin om die frituur aan te zettenquote:
Sorry hoor. Maar als ik kan kiezen tussen gratis zuipen en vreten in een warme voetbal-'kantine' of een gigantische kutwedstrijd kijken in een koud stadion....quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:49 schreef denthemen het volgende:
Je ziet precies waar de bobo's zitten, dat blijft tot de 50e minuut leeg
Nou wacht maar tot Been komt. Hij redt de club straks alleen!!!!11quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Maarja,
Dit Feyenoord gaat toch niet draaien zolang er maar 1 echte spits in de basis staat![]()
al 2 jaar zo laf spelen
PSV gaat dezelfde kant op...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Maarja,
Dit Feyenoord gaat toch niet draaien zolang er maar 1 echte spits in de basis staat![]()
al 2 jaar zo laf spelen
Ok, ik was iets te voorbarigquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:53 schreef onlogisch het volgende:
Wow, met een beetje mazzel pakt Feyenoord gewoon een punt straks!
Zegt genoeg over de rest. Als PSV een beetje draait rollen ze weer 4 jaar iedereen op.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:54 schreef TLC het volgende:
Wat speelt PSV vreselijk slecht, hoe kunnen die toch zo hoog op de ranglijst staan ?
Ach, niet alles is gratis zuipen héquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Sorry hoor. Maar als ik kan kiezen tussen gratis zuipen en vreten in een warme voetbal-'kantine' of een gigantische kutwedstrijd kijken in een koud stadion....
Easy call.
goede vraag eigenlijk, ik kan me geen goede fase van PSV herinneren dit seizoenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:54 schreef TLC het volgende:
Wat speelt PSV vreselijk slecht, hoe kunnen die toch zo hoog op de ranglijst staan ?
Je hebt de wedstrijd niet gezien hè?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:54 schreef TLC het volgende:
Ze begonnen aardig.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:54 schreef TLC het volgende:
Heb je al je wc rollen al klaar liggen?quote:
2e helft tegen Groningen en de 1e wedstrijd tegen Utrecht.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
goede vraag eigenlijk, ik kan me geen goede fase van PSV herinneren dit seizoen
Feyenoord gaat echt niet de nacompetitie halen hoor. Worden gewoon nog 8e of zo.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:57 schreef TAV74 het volgende:
Tering, ik roep al het hele seizoen dat het zo'n vaart wel niet zal lopen, maar Feyenoord krijgt het zo nog echt voor elkaar de nacompetitie te halen ook...
Boehoe, moet je zelf maar beter spelenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:57 schreef TC03 het volgende:
Godverdomme.
En die grensrechter maar vlaggen voor buitenspel voor Feyenoord terwijl er niks aan de hand is. En ohja, hij keurt ook nog een doelpunt af dat dik over de lijn is.
Godverdomme zeg.
Ja, vastquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Feyenoord gaat echt niet de nacompetitie halen hoor. Worden gewoon nog 8e of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |