PSV gaat dezelfde kant op...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Maarja,
Dit Feyenoord gaat toch niet draaien zolang er maar 1 echte spits in de basis staat![]()
al 2 jaar zo laf spelen
Ok, ik was iets te voorbarigquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:53 schreef onlogisch het volgende:
Wow, met een beetje mazzel pakt Feyenoord gewoon een punt straks!
Zegt genoeg over de rest. Als PSV een beetje draait rollen ze weer 4 jaar iedereen op.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:54 schreef TLC het volgende:
Wat speelt PSV vreselijk slecht, hoe kunnen die toch zo hoog op de ranglijst staan ?
Ach, niet alles is gratis zuipen héquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Sorry hoor. Maar als ik kan kiezen tussen gratis zuipen en vreten in een warme voetbal-'kantine' of een gigantische kutwedstrijd kijken in een koud stadion....
Easy call.
goede vraag eigenlijk, ik kan me geen goede fase van PSV herinneren dit seizoenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:54 schreef TLC het volgende:
Wat speelt PSV vreselijk slecht, hoe kunnen die toch zo hoog op de ranglijst staan ?
Je hebt de wedstrijd niet gezien hè?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:54 schreef TLC het volgende:
Ze begonnen aardig.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:54 schreef TLC het volgende:
Heb je al je wc rollen al klaar liggen?quote:
2e helft tegen Groningen en de 1e wedstrijd tegen Utrecht.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
goede vraag eigenlijk, ik kan me geen goede fase van PSV herinneren dit seizoen
Feyenoord gaat echt niet de nacompetitie halen hoor. Worden gewoon nog 8e of zo.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:57 schreef TAV74 het volgende:
Tering, ik roep al het hele seizoen dat het zo'n vaart wel niet zal lopen, maar Feyenoord krijgt het zo nog echt voor elkaar de nacompetitie te halen ook...
Boehoe, moet je zelf maar beter spelenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:57 schreef TC03 het volgende:
Godverdomme.
En die grensrechter maar vlaggen voor buitenspel voor Feyenoord terwijl er niks aan de hand is. En ohja, hij keurt ook nog een doelpunt af dat dik over de lijn is.
Godverdomme zeg.
Ja, vastquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Feyenoord gaat echt niet de nacompetitie halen hoor. Worden gewoon nog 8e of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |