Open deuren intrappen is echt jouw hobby hequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:04 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat is klote, en zeker als je in deze situatie zit, maar Feyenoord moet gewoon véél beter dan dit
Ik vind het niveau tussen AZ en Ajax nu een stuk hoger dan PSV, maar het niveau van de grote middenmoot vergelijkbaar.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ah dat kan wel, maar PSV kampioen worden kan dan niet meer?
Eensch.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:04 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat is klote, en zeker als je in deze situatie zit, maar Feyenoord moet gewoon véél beter dan dit
Inderdaad.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Aerts weet wel hoe je een bal moet vangen, ZONDER LOS TE LATEN.²
Ja, wat dat betreft worden we wel verwend dit jaar. Ze morgen ook wel wat leuks teruggeven nu ze 100 jaar bestaanquote:
Hofland speelt niet eensquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:05 schreef Palmboom313 het volgende:
de cler, timmer, hofland moeten gewoon snel oprotten
quote:Publiek keert zich tegen Stevens en Reker
Voor het eerst echt keerde het publiek in het Philips Stadion zich vrij massaal tegen Huub Stevens en Jan Reker. Na de 1-2 achterstand keerde het publiek zich eerst tegen PSV coach Stevens. De coach wist zich niet echt een houding en lachtte wat. Aan het einde van de wedstrijd werden de pijlen gericht op algemeen directeur Jan Reker. Hij stond na afloop met tranen het slot te bekijken.
Ik zit niet te kijken, is Timmer weer zo dramatisch vandaag?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:06 schreef Merkie het volgende:
Rob van Dijk als eerste keeper volgende week, of het liefst nu eigenlijk al.
Nee, is zo zonde als ze toch al open zijnquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Open deuren intrappen is echt jouw hobby he?
Right.....quote:
Nee, maar hij is de standaard pispaal gewordenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zit niet te kijken, is Timmer weer zo dramatisch vandaag?
Hehe een goeiequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:06 schreef TLC het volgende:
Feyenoord staat al met een Been in de Eerste Divisie
Kwam half uit bij de 0-1, elke bal die hij probeert te tegen te houden gaat gepaard met het schampen van de bal en half wegwerken, extreem klungelig allemaal.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zit niet te kijken, is Timmer weer zo dramatisch vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |