Ook een beetje triest inderdaad. El Ahmadi en Wijnaldum zijn vandaag slechter dan Timmer en Lucius.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee, maar hij is de standaard pispaal geworden
Wat heeft je vrouw vandaag voor lekkers gebracht?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Feyenoord aanhang klaagt steen en Been.![]()
²
Nee even slecht. Waren ze tegen Heerenveen ook alquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ook een beetje triest inderdaad. El Ahmadi en Wijnaldum zijn vandaag slechter dan Timmer en Lucius.
Dit is een Beenere grap!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Feyenoord aanhang klaagt steen en Been.![]()
²
El Ahmadiquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ook een beetje triest inderdaad. El Ahmadi en Wijnaldum zijn vandaag slechter dan Timmer en Lucius.
Ook goed, whatever. Hoe dan ook, niet alleen Timmer, Lucius, De Cler en Hofland presteren ondermaats.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:09 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Nee even slecht. Waren ze tegen Heerenveen ook al
Nee, vandaag was het mijn beurt, heb mijn vrouw verwend met een fijne sandwich in Antwerpen, Handelsstraat. Ze komt zo met een lekker kop warme Marokkaanse thee en burito chips.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:09 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat heeft je vrouw vandaag voor lekkers gebracht?
Normaal gesproken is dit altijd een verbetering, de club Feyenoord is groter, ze hebben meer supporters dan Twente, en een beter verledenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:10 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
El AhmadiWat een idioot ben je ook als je de stap Twente --> Feyenoord maakt
Nee en met Been wordt het er echt niet beter op. Kut kwaliteit spelers blijven kut kwaliteit spelersquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ook goed, whatever. Hoe dan ook, niet alleen Timmer, Lucius, De Cler en Hofland presteren ondermaats.
Allemaal niet relevant, Feyenoord betaalt meer.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Normaal gesproken is dit altijd een verbetering, de club Feyenoord is groter, ze hebben meer supporters dan Twente, en een beter verleden
Oké, waarom zou ik jouw mening relevant moeten vinden?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:11 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Nee en met Been wordt het er echt niet beter op. Kut kwaliteit spelers blijven kut kwaliteit spelers
Hij lijkt me nou niet een jongen die het puur om geld doetquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Allemaal niet relevant, Feyenoord betaalt meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |