Mja, die is tijdens het komende programma te druk met radio maken.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:01 schreef -Hans- het volgende:
Giel heeft hier ook een Fok! accountant
Tuurlijk, graag gedaan hoorquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:01 schreef Susi het volgende:
Bibber bibber
Ik ga nu echt proberen te slapen.
Nog bedankt voor de uitleg, Hans !
Laatste bezoek : 8 dagen geledenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:01 schreef -Hans- het volgende:
Giel heeft hier ook een Fok! accountant
Ik.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:02 schreef DaMook het volgende:
Ja he, dat plaatje staat niet waar ik hem in de op geplaatst had. Wie heeft er nog meer het op bestandje aangepast
?
Denk het ook jaquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:02 schreef Sirolf het volgende:
Mja, die is tijdens het komende programma te druk met radio maken.
Dat klopt niet helemaal want hij is nog recenter hier geweest en heeft toen ook gepost. Die teller klopt lang niet altijdquote:
AC/DC inderdaadquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk het ook ja
wtf een bijna house versie van AC/DC - Thunder?!
Nou ja ik zou hier wel door kunnen groeien, maar dat zal lastig worden. Beter gezegd als er iemand met pensioen gaat (of weggaat, maar dat doen mijn bazen bijna nietquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik moest van mijn manager vooral geen loyaal gevoel hebben, hij gunde het mij erg omdat ik toch geen doorgroei mogelijkheden had. Ik zou bv nooit hem kunnen opvolgen of daar teamleider worden.
zz-top eerst neerzetten schaam je diepquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk het ook ja
wtf een bijna house versie van AC/DC - Thunder?!
jaja smoesjesquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
(en ook MaW) De vermoeidheid begint een beetje toe te slaan![]()
Ik vond hem onderaan beterquote:
quote:
Als ik het goed onthouden heb dan was het de Crookers Remix.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:12 schreef Sjimmie het volgende:
Wat voor mix was het nou net?
Die heb je zelf gemaakt grapjasquote:
OW , had ik niet in de gatenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die heb je zelf gemaakt grapjas. Maar inderdaad, erg leuk !
Giel heeft de Freakandel speciaal niet bij zich![]()
Ik neig er iig steeds meer naar jaquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zou voor je sollicatie gaan
ik kreeg voor mij zelf het advies om een motivatiebrief te schrijven, zodat het beter verkoopbaar wasquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik neig er iig steeds meer naar ja. Maar ik wacht iig nog een weekje, wil het niet overhaast doen, en de brief nog een beetje beter maken
.
Thnx!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als ik het goed onthouden heb dan was het de Crookers Remix.
Motivatie/solicitatiebrief zijn hetzelfde in mijn ogenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik kreeg voor mij zelf het advies om een motivatiebrief te schrijven, zodat het beter verkoopbaar was
Trustenquote:
quote:
Krijg er altijd zo'n kerstgevoel vanquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
Dat was lekker de fleet foxes
Jupquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gebruik je je msn in je fokprofiel nog wel is ?
Niets van gezien, maar ik heb jou nu ook toegevoegd op de msn in jou profielquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb je toegevoegd uur geleden
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:54 schreef DaMook het volgende:
Ah dat aanmeldscherm stond al al die tijd achter mijn browser. Heb je nu geaccepteerd
.
Ik kijk maar Australian Open, naar mijn fashion victim Serena Williams.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:03 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... ik heb zo'n idee dat het niks meer gaat worden vannacht met die rappersbende in de studio.
Tijd om te gaan slapen dus. Truste!
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 20:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
En Hans, al kaarten voor Adele in Groningen?
Gave film. Een klassieker.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 20:56 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik was bijna weer afgekickt![]()
Ben The Longest Day aan het kijken
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 20:57 schreef -Hans- het volgende:
Avond binnenkomers !![]()
[..]. Was eigenlijk ook niet van plan om daar kaarten voor te gaan kopen. Herrie muziek
Ik ook, voor de 6e keer ofzoquote:Op zaterdag 24 januari 2009 20:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, ben Theo Maassen @ 1 aan 't kijken.
Die dvd heb ik hier al liggenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 20:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, ben Theo Maassen @ 1 aan 't kijken.
Ik mistte 't echt niet.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 20:56 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik was bijna weer afgekickt![]()
Ben The Longest Day aan het kijken
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 20:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook, voor de 6e keer ofzo
Maar hij blijft briljant
wtf zo snel al uitverkocht?! damn, bijzonder jammer dat ik er niet bij benquote:Op zaterdag 24 januari 2009 20:58 schreef Roel_Jewel het volgende:. VVK vanmorgen gestart en is al uitverkocht. Helaas, Hans.
hoorde dat Peter r de Vries ook als the Joker gespot is in Amsterdamquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:01 schreef -Hans- het volgende:
Kim de Gelder aka de Joker
[ afbeelding ]
Whehequote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hoorde dat Peter r de Vries ook als the Joker gespot is in Amsterdam
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:01 schreef -Hans- het volgende:
Kim de Gelder aka de Joker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop ook dat Groningen wint van Ajax.quote:
Nadeel daar weer van is dat er dan wat minder druk ligt bij AZ en dan zie ik toch liever Ajax kampioen worden. Heb echt niets met AZquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:10 schreef MarijeH het volgende:
Ik hoop ook dat Groningen wint van Ajax.
Ik kwam net een site tegen van een Vlaamse verslaggever wiens kind daar lag.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
HIj wilde iets van 67 mensen doden, wtf !?![]()
Succesklapvee daar in Alkmaarquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nadeel daar weer van is dat er dan wat minder druk ligt bij AZ en dan zie ik toch liever Ajax kampioen worden. Heb echt niets met AZ. Jammer dat de Euroborg al is uitverkocht.. Had nog wel even gekeken een paar dagen geleden maar natuurlijk weer te laat
Damnquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:14 schreef Susi het volgende:
Ik kwam net een site tegen van een Vlaamse verslaggever wiens kind daar lag.
Even zoeken.
wtf ?!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:19 schreef muisje-eliza het volgende:
ben mn dode beeldscherm aan t openschroeven
Oh op die zender heb ik een item over de Titanic gezien. Waar ging het precies over?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:18 schreef -Hans- het volgende:
Vandaag op National geographic een item over de Titanic gezien. Was wel boeiend, maar damn wat een reclames op die zender
Seconds from Disaster was dat denk ikquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:20 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Oh op die zender heb ik een item over de Titanic gezien. Waar ging het precies over?
Yup. Derde keer ofzoquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, 't is ook een herhaling op TV zo te zien.
De man die het wrak van de Titanic een 20 jaar geleden had ontdekt ging weer terug naar de plek. En met moderne apparatuur gingen ze het e.e.a. weer in beeld brengen. Was wel boeiend om te zien want je zag ook spullen van mensen liggen (schoenen, kopje, spiegel, kam, wijn etc).quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:20 schreef MarijeH het volgende:
Oh op die zender heb ik een item over de Titanic gezien. Waar ging het precies over?
restspanning?...niks van gemerktquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
wtf ?!. Pas maar op voor restspanning
Damn, dat is balen.. gecondoleerdquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
restspanning?...niks van gemerktben m weer aan t dichtschroeven denk dat letterlijk t licht uitging en dat t niks met stof of doorgebrande contactjes te maken heeft, dus hij is echt heel dood
Of het was weer een Titanic-thema-dagquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhm dat zou best kunnen dat het zo heet
anderhalfquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, dat is balen.. gecondoleerd. Was 'ie erg oud ?
tvgids.nl is ranzig traag maar zag net wel dat om 01:00 weer een item is over de Titanicquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Of het was weer een Titanic-thema-dag
NG is nog wel te doen, maar Discovery is geen moer aan meer tegenwoordig. Alleen die digitale Discovery kanalen zijn leukquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:18 schreef -Hans- het volgende:
Vandaag op National geographic een item over de Titanic gezien. Was wel boeiend, maar damn wat een reclames op die zender
Kloptquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:29 schreef borisz het volgende:
[..]
NG is nog wel te doen, maar Discovery is geen moer aan meer tegenwoordig. Alleen die digitale Discovery kanalen zijn leuk
Ik kijk eigenlijk nooit naar die zenders, maar meestal heeft NG wel toffe onderwerpen. Ik kijk trouwens vaker naar NG dan Discoveryquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:29 schreef borisz het volgende:
NG is nog wel te doen, maar Discovery is geen moer aan meer tegenwoordig. Alleen die digitale Discovery kanalen zijn leuk
kheb m een half jaar geleden weggegooid, was niet eens meer te zien of t een bon was of een wc papiertje...stomme thermopapierquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:30 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Heb m'n bonnetjes van 5 jaar terug nog, van de meest nutteloze dingen
Ja, das best lullig ja. Houd het nog geen week volquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kheb m een half jaar geleden weggegooid, was niet eens meer te zien of t een bon was of een wc papiertje...stomme thermopapier
ochjah, ik heb nu een hele goedkope bij de mediamarkt gevonden...van de zomer als mn vakantiegeld binnen is koop ik weer een nieuwe mooie breedbeeldquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, das best lullig ja. Houd het nog geen week vol
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:39 schreef -Hans- het volgende:
Lost! ik hoop zonder die Jay Z gast. Toffe plaat nog steeds
who the fuck is Jimbo?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Pas maar op of ik stuur Jimbo op je af!
Hans, hou op, nu!!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Pas maar op of ik stuur Jimbo op je af!
YES ik heb chantagemateriaal!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Hans, hou op, nu!!
Voor die kutpuber weer hierheen komt
Whehehequote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Hans, hou op, nu!!
ach ja, beter laat dan nooitquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:47 schreef Noortje. het volgende:
The Prodigy is echt mijn ontdekking van 2008
+1, maar dan van 2009. Hetzelfde met Muse, ontdekte ik ook te laat. Ik ga er meestal ook al niet eens achteraan, omdat ik dan vind dat er al genoeg fans zijnquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:47 schreef Noortje. het volgende:
The Prodigy is echt mijn ontdekking van 2008
Jimbo, puber? Die gast is 21quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Hans, hou op, nu!!
Ik had er wel van gehoord hoor, alleen nog nooit écht geluisterd. Maar maar ja nu wel dus.quote:
Musequote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:50 schreef Susi het volgende:
[..]
+1, maar dan van 2009. Hetzelfde met Muse, ontdekte ik ook te laat. Ik ga er meestal ook al niet eens achteraan, omdat ik dan vind dat er al genoeg fans zijn
Hij zei 20 toch?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:53 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Mnn bij 3FM zei hij dattie 21 was..
Biertijd
Nee, kloptquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Heeft ook niks met leeftijd te maken
daarom dus...ik wil wel eens een foto van jullie samen zienquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hij zei 20 toch?
Maar dat zegt hij altijd. Hij liegt gewoon iedereen voor.
Misschien issie wel 51quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hij zei 20 toch?
Maar dat zegt hij altijd. Hij liegt gewoon iedereen voor.
Prodigy heb ik al vier jaar geleden leren kennenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder, White Lies, persoonlijk vind ik het niet zo veel bijzonders![]()
Is het een Ikea Bëükenbürg? Dan heb je altijd schroefjes overquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:56 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza vind beeldscherm uitelkaar schroeven leuker dan inelkaar schroeven
Ik zie het verband niet?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
daarom dus...ik wil wel eens een foto van jullie samen zien
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Prodigy heb ik al vier jaar geleden leren kennen.
Iedereen nu beter in huize AZ?
sjeeh...ik ben oud...ik volg ze al sinds 92 ofzowquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Prodigy heb ik al vier jaar geleden leren kennen.
Iedereen nu beter in huize AZ?
Dan niet joh.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:01 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ie je vriendje is...als ie toch tegen iedereen liegt
Hedb veel sympathie voor Groningen, maar morgen ff nietquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:10 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat Groningen wint van Ajax.
Eindelijk ben ik een keer niet degene die het zegt. Ik wilde het net doen aangezien de TS het achterwege liet en ik geen zin had om te zeuren...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:03 schreef Jannekje7 het volgende:
Jongens, blz 8 en hij staat nog niet op 3FMfan... amateurs
Hihihihi, hoi allemaal!
Noortjequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:05 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Eindelijk ben ik een keer niet degene die het zegt. Ik wilde het net doen aangezien de TS het achterwege liet en ik geen zin had om te zeuren...
Dat zijn voor mij ook altijd de meest lastige wedstrijden van het jaar.. Heb sympathie voor beide clubs, woon in Groningen maar wil niet dat AZ kampioen gaat worden.. Lastigquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hedb veel sympathie voor Groningen, maar morgen ff niet
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:03 schreef Jannekje7 het volgende:
Hihihihi, hoi allemaal!
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:03 schreef Jannekje7 het volgende:
Hihihihi, hoi allemaal!
Vanwege de keer dat ik vergeten was om het topic aan 3fmfan toe tevoegenquote:
Nee? Ik hoop zelf wel dat AZ kampioen wordt. Vond het jammer dat ze vorig jaar geen kampioen werden. Ik gun het Van Gaal en zijn spelers van harte.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zijn voor mij ook altijd de meest lastige wedstrijden van het jaar.. Heb sympathie voor beide clubs, woon in Groningen maar wil niet dat AZ kampioen gaat worden.. Lastig
Dan snap ik het nog niet maar hee, ik ben allang blij!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vanwege de keer dat ik vergeten was om het topic aan 3fmfan toe tevoegen![]()
Voor de verandering zou het wel leuk zijn als AZ kampioen wordt, maar ik heb zelf zo weinig met die club. In het stadion geen sfeer en dan die geldwolf waar ik geen sympathie voor heb. AZ speelt trouwens wel heel tof hoor en gun het van Gaal toch ook wel, maar de club weer minderquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:09 schreef MarijeH het volgende:
Nee? Ik hoop zelf wel dat AZ kampioen wordt. Vond het jammer dat ze vorig jaar geen kampioen werden. Ik gun het Van Gaal en zijn spelers van harte.
Whehe, gelukkig maar! van blije mensen word ik ook blijquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dan snap ik het nog niet maar hee, ik ben allang blij!
Ik kijk naar Studio Sport. Kunstschaatsenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:09 schreef muisje-eliza het volgende:
ff QI kijken op nl1
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehe, gelukkig maar! van blije mensen word ik ook blij
Tepel Vastplakkers?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:14 schreef Susi het volgende:
Ik draag altijd Teva's op heel warme locaties
De sandalenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Tepel Vastplakkers?![]()
ben tv aan t kijken dus ik volg iets niet denk ik
Same here...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Tepel Vastplakkers?![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:16 schreef muisje-eliza het volgende:
Ik zou het niet doen. Ik zou om 23.00 op BBC2 kijken hoe zo'n programma hoort te zijn.quote:
tis wel geinigquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Ik zou om 23.00 op BBC2 kijken hoe zo'n programma hoort te zijn.
Ik maak aardige wandelingen als ik op vakantie gaquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik mis iets..in de zomer draag je gewoon plestik slippers van de markt
Bergschoenen ga ik toch echt nodig hebben voor Afrika, hoe on-sexy ze ook zijnquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik maak aardige wandelingen als ik op vakantie ga
Maar ze waren net aan het bellen met iemand die naar de Vakantiebeurs was geweest, met ergernissen en lelijke dingen aldaar gespot. Denk aan afritsbroeken, rolkoffers, bergschoenen.
Ik heb nu voor de derde keer 10 min. gezien en nog altijd ken ik het overgrote deel van de vragen uit het origineel. Daarbij is het imho stùkken minder grappig en mag Japin de schoenen vanquote:
Ik zag t al op uh....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag een oude pc van mijn vaders werk gekregen (naja oud, 2,4 ghz pentium, 1gb intern geheugen en 40gb hd) die ik als server wil gaan gebruiken (ext hd van 500gb die helemaal rechtsstaat komt er nog aan te hangen). Staat nu op mijn bureau om alles te instaleren en uit te vogelen, hopelijk kan die over 1 a 2 weekjes de kast in en hoef ik er niet meer naar om te kijkenquote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:33 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik zag t al op uh....Klopt, maar dan veeeeeeel eerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mooi hequote:, heb er gelukkig weinig last van gehad
. Alhoewel ik toch best vaak heb gef5t terwijl ik met die andere bezig was
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
quote:
Prima specs zeg om er een leuke server van te makenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vandaag een oude pc van mijn vaders werk gekregen (naja oud, 2,4 ghz pentium, 1gb intern geheugen en 40gb hd) die ik als server wil gaan gebruiken (ext hd van 500gb die helemaal rechtsstaat komt er nog aan te hangen). Staat nu op mijn bureau om alles te instaleren en uit te vogelen, hopelijk kan die over 1 a 2 weekjes de kast in en hoef ik er niet meer naar om te kijken. Laptop gebruik ik nooit, maar die ben ik ook een verse instalatie aan het geven. iMac hoef ik natuurlijk niets over te zeggen
.
Kwam vandaag wel redelijk goed uit de lange downtimequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:37 schreef DaMook het volgende:
Mooi he, heb er gelukkig weinig last van gehad
. Alhoewel ik toch best vaak heb gef5t terwijl ik met die andere bezig was
.
Beide XP Pro, heb ook nog wel ergens windows server 2003 liggen, maar eerst met xp proberenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Prima specs zeg om er een leuke server van te maken. Iets van Linux of Windows Server 2003 (desnoods 2008) erop en gaan. Wat zet je op die laptop dan? die Imac is erg vet
Ik WILDE vandaag ook nog wat aan mijn huiswerk doenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kwam vandaag wel redelijk goed uit de lange downtime. Heb veel in de tuin gewerkt
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA de nieuwe MR. Oizo. Damn, die is echt vet !!
Gelukkig wel de Pro versie..quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:42 schreef DaMook het volgende:
Beide XP Pro, heb ook nog wel ergens windows server 2003 liggen, maar eerst met xp proberen.
Whehequote:Ik WILDE vandaag ook nog wat aan mijn huiswerk doen, is er alleen niet echt van gekomen
.
Zodra ik een beetje doorheb hoe ik een goede server ervan kan maken en ik hem ook echt gebruik komt er mischien wel nog geheugen bij en evt een interne hd ipv extern. Eerst eens kijken of ik het voor elkaar krijg om er een server van te maken, nog niet echt ervaring meequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig wel de Pro versie..maar die "oude" pc is echt ideaal voor 2003 Server.. Zelfs met AD is het meer dan voldoende
.
[..]
Whehemorgen dan maar
Die ervaring komt vanzelf welquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:49 schreef DaMook het volgende:
Zodra ik een beetje doorheb hoe ik een goede server ervan kan maken en ik hem ook echt gebruik komt er mischien wel nog geheugen bij en evt een interne hd ipv extern. Eerst eens kijken of ik het voor elkaar krijg om er een server van te maken, nog niet echt ervaring mee.
Wow. Je loopt echt veel voor op de streamquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:53 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Tofjes.
Jammer van Beyoncé erachteraan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |