Ik hoop ook dat Groningen wint van Ajax.quote:
Nadeel daar weer van is dat er dan wat minder druk ligt bij AZ en dan zie ik toch liever Ajax kampioen worden. Heb echt niets met AZquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:10 schreef MarijeH het volgende:
Ik hoop ook dat Groningen wint van Ajax.
Ik kwam net een site tegen van een Vlaamse verslaggever wiens kind daar lag.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
HIj wilde iets van 67 mensen doden, wtf !?![]()
Succesklapvee daar in Alkmaarquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nadeel daar weer van is dat er dan wat minder druk ligt bij AZ en dan zie ik toch liever Ajax kampioen worden. Heb echt niets met AZ. Jammer dat de Euroborg al is uitverkocht.. Had nog wel even gekeken een paar dagen geleden maar natuurlijk weer te laat
Damnquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:14 schreef Susi het volgende:
Ik kwam net een site tegen van een Vlaamse verslaggever wiens kind daar lag.
Even zoeken.
wtf ?!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:19 schreef muisje-eliza het volgende:
ben mn dode beeldscherm aan t openschroeven
Oh op die zender heb ik een item over de Titanic gezien. Waar ging het precies over?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:18 schreef -Hans- het volgende:
Vandaag op National geographic een item over de Titanic gezien. Was wel boeiend, maar damn wat een reclames op die zender
Seconds from Disaster was dat denk ikquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:20 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Oh op die zender heb ik een item over de Titanic gezien. Waar ging het precies over?
Yup. Derde keer ofzoquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, 't is ook een herhaling op TV zo te zien.
De man die het wrak van de Titanic een 20 jaar geleden had ontdekt ging weer terug naar de plek. En met moderne apparatuur gingen ze het e.e.a. weer in beeld brengen. Was wel boeiend om te zien want je zag ook spullen van mensen liggen (schoenen, kopje, spiegel, kam, wijn etc).quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:20 schreef MarijeH het volgende:
Oh op die zender heb ik een item over de Titanic gezien. Waar ging het precies over?
restspanning?...niks van gemerktquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
wtf ?!. Pas maar op voor restspanning
Damn, dat is balen.. gecondoleerdquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
restspanning?...niks van gemerktben m weer aan t dichtschroeven denk dat letterlijk t licht uitging en dat t niks met stof of doorgebrande contactjes te maken heeft, dus hij is echt heel dood
Of het was weer een Titanic-thema-dagquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhm dat zou best kunnen dat het zo heet
anderhalfquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, dat is balen.. gecondoleerd. Was 'ie erg oud ?
tvgids.nl is ranzig traag maar zag net wel dat om 01:00 weer een item is over de Titanicquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Of het was weer een Titanic-thema-dag
NG is nog wel te doen, maar Discovery is geen moer aan meer tegenwoordig. Alleen die digitale Discovery kanalen zijn leukquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:18 schreef -Hans- het volgende:
Vandaag op National geographic een item over de Titanic gezien. Was wel boeiend, maar damn wat een reclames op die zender
Kloptquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:29 schreef borisz het volgende:
[..]
NG is nog wel te doen, maar Discovery is geen moer aan meer tegenwoordig. Alleen die digitale Discovery kanalen zijn leuk
Ik kijk eigenlijk nooit naar die zenders, maar meestal heeft NG wel toffe onderwerpen. Ik kijk trouwens vaker naar NG dan Discoveryquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:29 schreef borisz het volgende:
NG is nog wel te doen, maar Discovery is geen moer aan meer tegenwoordig. Alleen die digitale Discovery kanalen zijn leuk
kheb m een half jaar geleden weggegooid, was niet eens meer te zien of t een bon was of een wc papiertje...stomme thermopapierquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:30 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Heb m'n bonnetjes van 5 jaar terug nog, van de meest nutteloze dingen
Ja, das best lullig ja. Houd het nog geen week volquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kheb m een half jaar geleden weggegooid, was niet eens meer te zien of t een bon was of een wc papiertje...stomme thermopapier
ochjah, ik heb nu een hele goedkope bij de mediamarkt gevonden...van de zomer als mn vakantiegeld binnen is koop ik weer een nieuwe mooie breedbeeldquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, das best lullig ja. Houd het nog geen week vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |