Ik hoop ook dat Groningen wint van Ajax.quote:
Nadeel daar weer van is dat er dan wat minder druk ligt bij AZ en dan zie ik toch liever Ajax kampioen worden. Heb echt niets met AZquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:10 schreef MarijeH het volgende:
Ik hoop ook dat Groningen wint van Ajax.
Ik kwam net een site tegen van een Vlaamse verslaggever wiens kind daar lag.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
HIj wilde iets van 67 mensen doden, wtf !?![]()
Succesklapvee daar in Alkmaarquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nadeel daar weer van is dat er dan wat minder druk ligt bij AZ en dan zie ik toch liever Ajax kampioen worden. Heb echt niets met AZ. Jammer dat de Euroborg al is uitverkocht.. Had nog wel even gekeken een paar dagen geleden maar natuurlijk weer te laat
Damnquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:14 schreef Susi het volgende:
Ik kwam net een site tegen van een Vlaamse verslaggever wiens kind daar lag.
Even zoeken.
wtf ?!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:19 schreef muisje-eliza het volgende:
ben mn dode beeldscherm aan t openschroeven
Oh op die zender heb ik een item over de Titanic gezien. Waar ging het precies over?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:18 schreef -Hans- het volgende:
Vandaag op National geographic een item over de Titanic gezien. Was wel boeiend, maar damn wat een reclames op die zender
Seconds from Disaster was dat denk ikquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:20 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Oh op die zender heb ik een item over de Titanic gezien. Waar ging het precies over?
Yup. Derde keer ofzoquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, 't is ook een herhaling op TV zo te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |