De sandalenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Tepel Vastplakkers?![]()
ben tv aan t kijken dus ik volg iets niet denk ik
Same here...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Tepel Vastplakkers?![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:16 schreef muisje-eliza het volgende:
Ik zou het niet doen. Ik zou om 23.00 op BBC2 kijken hoe zo'n programma hoort te zijn.quote:
tis wel geinigquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Ik zou om 23.00 op BBC2 kijken hoe zo'n programma hoort te zijn.
Ik maak aardige wandelingen als ik op vakantie gaquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik mis iets..in de zomer draag je gewoon plestik slippers van de markt
Bergschoenen ga ik toch echt nodig hebben voor Afrika, hoe on-sexy ze ook zijnquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik maak aardige wandelingen als ik op vakantie ga
Maar ze waren net aan het bellen met iemand die naar de Vakantiebeurs was geweest, met ergernissen en lelijke dingen aldaar gespot. Denk aan afritsbroeken, rolkoffers, bergschoenen.
Ik heb nu voor de derde keer 10 min. gezien en nog altijd ken ik het overgrote deel van de vragen uit het origineel. Daarbij is het imho stłkken minder grappig en mag Japin de schoenen vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |