Hedb veel sympathie voor Groningen, maar morgen ff nietquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:10 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat Groningen wint van Ajax.
Eindelijk ben ik een keer niet degene die het zegt. Ik wilde het net doen aangezien de TS het achterwege liet en ik geen zin had om te zeuren...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:03 schreef Jannekje7 het volgende:
Jongens, blz 8 en hij staat nog niet op 3FMfan... amateurs
Hihihihi, hoi allemaal!
Noortjequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:05 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Eindelijk ben ik een keer niet degene die het zegt. Ik wilde het net doen aangezien de TS het achterwege liet en ik geen zin had om te zeuren...
Dat zijn voor mij ook altijd de meest lastige wedstrijden van het jaar.. Heb sympathie voor beide clubs, woon in Groningen maar wil niet dat AZ kampioen gaat worden.. Lastigquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hedb veel sympathie voor Groningen, maar morgen ff niet
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:03 schreef Jannekje7 het volgende:
Hihihihi, hoi allemaal!
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:03 schreef Jannekje7 het volgende:
Hihihihi, hoi allemaal!
Vanwege de keer dat ik vergeten was om het topic aan 3fmfan toe tevoegenquote:
Nee? Ik hoop zelf wel dat AZ kampioen wordt. Vond het jammer dat ze vorig jaar geen kampioen werden. Ik gun het Van Gaal en zijn spelers van harte.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zijn voor mij ook altijd de meest lastige wedstrijden van het jaar.. Heb sympathie voor beide clubs, woon in Groningen maar wil niet dat AZ kampioen gaat worden.. Lastig
Dan snap ik het nog niet maar hee, ik ben allang blij!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vanwege de keer dat ik vergeten was om het topic aan 3fmfan toe tevoegen![]()
Voor de verandering zou het wel leuk zijn als AZ kampioen wordt, maar ik heb zelf zo weinig met die club. In het stadion geen sfeer en dan die geldwolf waar ik geen sympathie voor heb. AZ speelt trouwens wel heel tof hoor en gun het van Gaal toch ook wel, maar de club weer minderquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:09 schreef MarijeH het volgende:
Nee? Ik hoop zelf wel dat AZ kampioen wordt. Vond het jammer dat ze vorig jaar geen kampioen werden. Ik gun het Van Gaal en zijn spelers van harte.
Whehe, gelukkig maar! van blije mensen word ik ook blijquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dan snap ik het nog niet maar hee, ik ben allang blij!
Ik kijk naar Studio Sport. Kunstschaatsenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:09 schreef muisje-eliza het volgende:
ff QI kijken op nl1
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehe, gelukkig maar! van blije mensen word ik ook blij
Tepel Vastplakkers?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:14 schreef Susi het volgende:
Ik draag altijd Teva's op heel warme locaties
De sandalenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Tepel Vastplakkers?![]()
ben tv aan t kijken dus ik volg iets niet denk ik
Same here...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Tepel Vastplakkers?![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:16 schreef muisje-eliza het volgende:
Ik zou het niet doen. Ik zou om 23.00 op BBC2 kijken hoe zo'n programma hoort te zijn.quote:
tis wel geinigquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Ik zou om 23.00 op BBC2 kijken hoe zo'n programma hoort te zijn.
Ik maak aardige wandelingen als ik op vakantie gaquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik mis iets..in de zomer draag je gewoon plestik slippers van de markt
Bergschoenen ga ik toch echt nodig hebben voor Afrika, hoe on-sexy ze ook zijnquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik maak aardige wandelingen als ik op vakantie ga
Maar ze waren net aan het bellen met iemand die naar de Vakantiebeurs was geweest, met ergernissen en lelijke dingen aldaar gespot. Denk aan afritsbroeken, rolkoffers, bergschoenen.
Ik heb nu voor de derde keer 10 min. gezien en nog altijd ken ik het overgrote deel van de vragen uit het origineel. Daarbij is het imho stùkken minder grappig en mag Japin de schoenen vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |