Er zit toch een knopje met de tekst 'Sign in' onder?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:26 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dát snapte ik schat
Maar dan mn begruikersnaam en wachtwoord ingevuld, en dan..? Ik heb geen [enter]knop op mn mobiel ofzo!
ik zie niks...?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zit toch een knopje met de tekst 'Sign in' onder?
Hihiquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:27 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, alleen voor onderweg..?Tot nu toe?
HUH ? Vandaag heeft echt 2 dagen geduurdquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
Damn wat is vandaag snel gegaan , kunnen er niet meer uren in een dag
Die postte ik eerder alquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:31 schreef -Hans- het volgende:
Ah, Empire of the sun heeft ook een videoclip! beetje foute gasten
Thanks! waarschijnlijk door het postgeweld van het EkStra weekend even over het hoofd gezienquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die postte ik eerder al. In HD:
Zou het gewoon doen, tot mijn verbazing steunt mijn 'manager' mijn ambitie om verder te gaan bij andere afdeling omdat hij in mij een aanwinst ziet voor de organisatie, ook al levert het hem zelf wel een probleem op. qua vacature. Mijn ambitie lag over 3 jaar iets te realiseren , maar hij zei waarom wachten.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:35 schreef DaMook het volgende:
Solicitatiebrief bijna klaar. Nu nog bedenken of ik hem echt ga mailen
.
Knap werkquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:43 schreef Sirolf het volgende:
Ah, ik had de Achterstevori iig goed verstaan!
Doe mij maar Bruce !quote:Kaiser Chiefs - Good Days, Bad Days
Live request: (vooruitblik op Pinkpop 2009)
1. Bruce Springsteen - War (live)
2. Depeche Mode - People Are People (live)
3. The Kooks - Naive (Lowlands 2008)
Sia - Buttons
Maf, als je diezelfde pagina met een normale browser bezoekt zal je wel gewoon een knop zien namelijk.quote:
"uh.. ai... oef" verstond ik, en kon er eigenlijk alleen maar dat van maken.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Knap werk. Ik kan er echt nooit wat van maken
[..]
Doe mij maar Bruce !
Je lijkt op mijquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zou het gewoon doen, tot mijn verbazing steunt mijn 'manager' mijn ambitie om verder te gaan bij andere afdeling omdat hij in mij een aanwinst ziet voor de organisatie, ook al levert het hem zelf wel een probleem op. qua vacature. Mijn ambitie lag over 3 jaar iets te realiseren , maar hij zei waarom wachten.
Je bent verder dan ik, ik krijg dat schermpje niet eens, maar ik heb dan ook een telefoon uit de middeleeuwenquote:
Heb je geen ok knop of knuppeltje wat je in kan drukken ?quote:
Daar zou ik echt geen Foo Fighters uit kunnen halenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:45 schreef Sirolf het volgende:
"uh.. ai... oef" verstond ik, en kon er eigenlijk alleen maar dat van maken.
quote:
Oké, die doet t wel, maar aangezien ik per MB betaal, wordt dat wel veel prijziger dan via twitter zelf of niet?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maf, als je diezelfde pagina met een normale browser bezoekt zal je wel gewoon een knop zien namelijk.
Probeer anders http://m.slandr.net/ eens.
Een mod van de sectie TV/Radio of de persoon die de fokwiki bijhoudtquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:52 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik zou het tof vinden als een paar weken onderstaand plaatje in dat eerste bericht van elk 3FM topic kan bijgeplaatst worden.
wie kan ik daarvoor benaderen?
[ afbeelding ]
Iedereen kan de OP aanpassen, maar misschien dat Sirolf hier een uitspraak over wil doen ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:53 schreef Susi het volgende:
[..]
Een mod van de sectie TV/Radio of de persoon die de fokwiki bijhoudt
Oh, ik dacht dat je dan Wikirechten moest hebben, maar dat is gewoon voor iedereen toegankelijk dan ? Whoeps.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Iedereen kan de OP aanpassen, maar misschien dat Sirolf hier een uitspraak over wil doen ?
Je eerste tweet deed het iigquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:52 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oké, die doet t wel, maar aangezien ik per MB betaal, wordt dat wel veel prijziger dan via twitter zelf of niet?
De OP die hier wordt gebruikt kan je zelf aanpassen (na invoeren code). Staat wel in de OP (helemaal onderaan).quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:56 schreef Susi het volgende:
Oh, ik dacht dat je dan Wikirechten moest hebben, maar dat is gewoon voor iedereen toegankelijk dan ? Whoeps.
Ik moest van mijn manager vooral geen loyaal gevoel hebben, hij gunde het mij erg omdat ik toch geen doorgroei mogelijkheden had. Ik zou bv nooit hem kunnen opvolgen of daar teamleider worden.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je lijkt op mij. Ik twijfel ook of ik nu moet reageren of nog een jaartje of 2 moet wachten. Wil het wel, maar . ja waarom niet eigenlijk
, bang dat ik het niet goed ga doen ofzo terwijl ik weet dat ik het kan, ook al heb ik niet de gevraagde opleiding.
Wel jammer dat ik dan de opleiding die ik nu volg niet kan afmaken, maarja daarvoor in de plaats ga ik iets doen wat ik nog liever doe.
Ik heb nog tot 13 feb om te twijfelen.
Dit is de vacature trouwens, http://vacature.monsterboard.nl/getjob.aspx?JobID=78796446&JobTitle=Medewerker+Bierproces&q=bierproces&cy=nl&lid=184&re=130&pg=1&pp=25&AVSDM=2009-01-21+09%3a12%3a00&seq=1&fseo=1&isjs=1&re=1000
EDIT: mijn baas zal dan ook opzoek moeten naar een vervanger voor als ie vrij is want dat ben ik nu, maar mischien dat degene waar ik hem eerst samen mee verving dat wil doen. In deze ploeg blijft er dan wel maar een over die alles kent (en 2 die veel kennen).
Kan gewoon door iedereen aangepast worden idd, zie de link onderaan in de OP.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Iedereen kan de OP aanpassen, maar misschien dat Sirolf hier een uitspraak over wil doen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |