Er zit toch een knopje met de tekst 'Sign in' onder?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:26 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dát snapte ik schat
Maar dan mn begruikersnaam en wachtwoord ingevuld, en dan..? Ik heb geen [enter]knop op mn mobiel ofzo!
ik zie niks...?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zit toch een knopje met de tekst 'Sign in' onder?
Hihiquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:27 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, alleen voor onderweg..?Tot nu toe?
HUH ? Vandaag heeft echt 2 dagen geduurdquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
Damn wat is vandaag snel gegaan , kunnen er niet meer uren in een dag
Die postte ik eerder alquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:31 schreef -Hans- het volgende:
Ah, Empire of the sun heeft ook een videoclip! beetje foute gasten
Thanks! waarschijnlijk door het postgeweld van het EkStra weekend even over het hoofd gezienquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die postte ik eerder al. In HD:
Zou het gewoon doen, tot mijn verbazing steunt mijn 'manager' mijn ambitie om verder te gaan bij andere afdeling omdat hij in mij een aanwinst ziet voor de organisatie, ook al levert het hem zelf wel een probleem op. qua vacature. Mijn ambitie lag over 3 jaar iets te realiseren , maar hij zei waarom wachten.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:35 schreef DaMook het volgende:
Solicitatiebrief bijna klaar. Nu nog bedenken of ik hem echt ga mailen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |