who the fuck is Jimbo?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Pas maar op of ik stuur Jimbo op je af!
Hans, hou op, nu!!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Pas maar op of ik stuur Jimbo op je af!
YES ik heb chantagemateriaal!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Hans, hou op, nu!!
Voor die kutpuber weer hierheen komt
Whehehequote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Hans, hou op, nu!!
ach ja, beter laat dan nooitquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:47 schreef Noortje. het volgende:
The Prodigy is echt mijn ontdekking van 2008
+1, maar dan van 2009. Hetzelfde met Muse, ontdekte ik ook te laat. Ik ga er meestal ook al niet eens achteraan, omdat ik dan vind dat er al genoeg fans zijnquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:47 schreef Noortje. het volgende:
The Prodigy is echt mijn ontdekking van 2008
Jimbo, puber? Die gast is 21quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Hans, hou op, nu!!
Ik had er wel van gehoord hoor, alleen nog nooit écht geluisterd. Maar maar ja nu wel dus.quote:
Musequote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:50 schreef Susi het volgende:
[..]
+1, maar dan van 2009. Hetzelfde met Muse, ontdekte ik ook te laat. Ik ga er meestal ook al niet eens achteraan, omdat ik dan vind dat er al genoeg fans zijn
Hij zei 20 toch?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:53 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Mnn bij 3FM zei hij dattie 21 was..
Biertijd
Nee, kloptquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Heeft ook niks met leeftijd te maken
daarom dus...ik wil wel eens een foto van jullie samen zienquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hij zei 20 toch?
Maar dat zegt hij altijd. Hij liegt gewoon iedereen voor.
Misschien issie wel 51quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hij zei 20 toch?
Maar dat zegt hij altijd. Hij liegt gewoon iedereen voor.
Prodigy heb ik al vier jaar geleden leren kennenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder, White Lies, persoonlijk vind ik het niet zo veel bijzonders![]()
Is het een Ikea Bëükenbürg? Dan heb je altijd schroefjes overquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:56 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza vind beeldscherm uitelkaar schroeven leuker dan inelkaar schroeven
Ik zie het verband niet?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
daarom dus...ik wil wel eens een foto van jullie samen zien
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Prodigy heb ik al vier jaar geleden leren kennen.
Iedereen nu beter in huize AZ?
sjeeh...ik ben oud...ik volg ze al sinds 92 ofzowquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Prodigy heb ik al vier jaar geleden leren kennen.
Iedereen nu beter in huize AZ?
Dan niet joh.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:01 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ie je vriendje is...als ie toch tegen iedereen liegt
Hedb veel sympathie voor Groningen, maar morgen ff nietquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:10 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat Groningen wint van Ajax.
Eindelijk ben ik een keer niet degene die het zegt. Ik wilde het net doen aangezien de TS het achterwege liet en ik geen zin had om te zeuren...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:03 schreef Jannekje7 het volgende:
Jongens, blz 8 en hij staat nog niet op 3FMfan... amateurs
Hihihihi, hoi allemaal!
Noortjequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:05 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Eindelijk ben ik een keer niet degene die het zegt. Ik wilde het net doen aangezien de TS het achterwege liet en ik geen zin had om te zeuren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |