Ja, precies dat.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:37 schreef Mikkie het volgende:
Volgens mij wil LR gewoon weer een keer een naamtopic.
Slaap lekker Moblo, ik hoop dat je vannacht wat minder kotst!quote:
voor rene wel zo fijn denk ik iddquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:45 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Slaap lekker Moblo, ik hoop dat je vannacht wat minder kotst!
We wachten collectief op PMquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:36 schreef swarmahoer het volgende:
ok te gek voor woordenze heeft n foto van dr kut in dr msn profiel staan
Geweldige show is datquote:
zit jij zoveel op fok danquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:06 schreef Dupje het volgende:
Ik had geen leven voor bijna een hele dag
Ze wil de loller-award volgend jaar, snap dat dan.quote:
En de overige -weet ik veel hoeveel- uur dan?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:11 schreef swarmahoer het volgende:
ik welik had het erg moeilijk afgelopen 2 uur
ik sliep tot 1 uur en heb daarna geklommen en gegeten gedoucht en gehyved, dus vanaf 7 uur werd het echt heel moeilijkquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:12 schreef Dupje het volgende:
[..]
En de overige -weet ik veel hoeveel- uur dan?
Whahahaha ok danquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik sliep tot 1 uur en heb daarna geklommen en gegeten gedoucht en gehyved, dus vanaf 7 uur werd het echt heel moeilijk
Nijmegen was geband?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:27 schreef DaMart het volgende:
Ah, bij jullie doet FOK! het ook weer!
Martijn heeft bij mij op school gezetenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:10 schreef morgane het volgende:
Welterusten Dupje!
1 van die lui van K-Otic, Martijn, blijkt nog een best toffe rockband te hebben gehad, Vangunn: http://www.reverbnation.com/vangunn
Hij heeft iets gehad met de zus van een klasgenoot van toenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:16 schreef morgane het volgende:
! Ik vond hem altijd de leukste. Ben ooit nog naar een concert van K-Otic geweest, in de Vereeniging. Vroeger
dat vind ik een mooie conclusiequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:59 schreef IrishBastard het volgende:
Kennelijk heb ik wel doorgereden dan
Had jij wel de vrijstelling bij dat eerste blok eigenlijk? Anders is die casus ook een beetje voor nop.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:00 schreef motorbloempje het volgende:Fok! doet het weer
![]()
en we hebben visite
zitten nu aan de chocoladefondue, maar las even snel mn mail en er bleek iets fout te zijn gegaan bij DMdus net even snel gefixed. Dus nu weer verder
Wat doop je er allemaal inquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:00 schreef motorbloempje het volgende:
zitten nu aan de chocoladefondue
Ik lees net in Slank heel veel vers fruitquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat doop je er allemaal in?
Ah je haalt het wel joh.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:04 schreef motorbloempje het volgende:
nee
maargoed... als ik m haal en ik haal DM niet, dan hoef ik 'm volgend jaar niet te doen, jewaitz
Zit jij daar ook alquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:08 schreef LastRequest het volgende:
Ik lees net in Slank heel veel vers fruit
owja, dat wilde ik ook nog zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |