Naja...lesje geleerd.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:23 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Slaap ze! Je hebt je lesje wel geleerd, das ook weer wat waard
Hoe heet ze dan?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:30 schreef swarmahoer het volgende:
ze heeft mijn e mail via mn hyves... maar dat kan niet want dat is afgeschermd
Da's een anderequote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:30 schreef LastRequest het volgende:
Je had toch ook helemaal niet goed geleerd? Of was dat een andere?
Yashi heeft ook roze.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:32 schreef swarmahoer het volgende:
meisje van 23 die ineens geinteresseerd is in mijen een roze lettertype heeft
Vrienden van vrienden?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:30 schreef swarmahoer het volgende:
ze heeft mijn e mail via mn hyves... maar dat kan niet want dat is afgeschermd
heb je het met swarmi gedaan of zijn echte naam?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
chantal & swarmi, zhe love calculator says go for it!
Oké dan vind ik het serieus heel erg voor je. Ik begreep al niet waarom je zo baalde om het lezen terwijl je er niets voor gedaan had, en dan ook nog zo'n belangrijkequote:
een chick hosselt swarmiquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:34 schreef Mikkie het volgende:
Nijmegen #347 - waar swarmi chickies hosselt via msn
TT: waar LR zo lekker visualiseertquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:36 schreef LastRequest het volgende:
Ik hoef ook geen hossel of vieze TT's meer
nee want die vriendin die ze opnoemde ken ik nietquote:
Ook geen hosselquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:36 schreef LastRequest het volgende:
Ik hoef ook geen hossel of vieze TT's meer
Dan was het inderdaad een beetje vaagquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:34 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Oké dan vind ik het serieus heel erg voor je. Ik begreep al niet waarom je zo baalde om het lezen terwijl je er niets voor gedaan had, en dan ook nog zo'n belangrijke
Bedankt, dan word ik dus six-eyesquote:Maar Mik you'll be okay, volgende keer geven we je een brilletje mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |