Ja, precies dat.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:37 schreef Mikkie het volgende:
Volgens mij wil LR gewoon weer een keer een naamtopic.
Slaap lekker Moblo, ik hoop dat je vannacht wat minder kotst!quote:
voor rene wel zo fijn denk ik iddquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:45 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Slaap lekker Moblo, ik hoop dat je vannacht wat minder kotst!
We wachten collectief op PMquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:36 schreef swarmahoer het volgende:
ok te gek voor woordenze heeft n foto van dr kut in dr msn profiel staan
Geweldige show is datquote:
zit jij zoveel op fok danquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:06 schreef Dupje het volgende:
Ik had geen leven voor bijna een hele dag
Ze wil de loller-award volgend jaar, snap dat dan.quote:
En de overige -weet ik veel hoeveel- uur dan?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:11 schreef swarmahoer het volgende:
ik welik had het erg moeilijk afgelopen 2 uur
ik sliep tot 1 uur en heb daarna geklommen en gegeten gedoucht en gehyved, dus vanaf 7 uur werd het echt heel moeilijkquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:12 schreef Dupje het volgende:
[..]
En de overige -weet ik veel hoeveel- uur dan?
Whahahaha ok danquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik sliep tot 1 uur en heb daarna geklommen en gegeten gedoucht en gehyved, dus vanaf 7 uur werd het echt heel moeilijk
Nijmegen was geband?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:27 schreef DaMart het volgende:
Ah, bij jullie doet FOK! het ook weer!
Martijn heeft bij mij op school gezetenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:10 schreef morgane het volgende:
Welterusten Dupje!
1 van die lui van K-Otic, Martijn, blijkt nog een best toffe rockband te hebben gehad, Vangunn: http://www.reverbnation.com/vangunn
Hij heeft iets gehad met de zus van een klasgenoot van toenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:16 schreef morgane het volgende:
! Ik vond hem altijd de leukste. Ben ooit nog naar een concert van K-Otic geweest, in de Vereeniging. Vroeger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |