Ding-ding-dong... Dames en heren, de OP van topic 1196 heeft een vertraging van ongeveer 5 minuten! Herhaling: De OP van topic 1196 heeft een vertraging van ongeveer 5 minuten!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:26 schreef Dichterbijer het volgende:
Krijg nou wat...geen OP +)
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:26 schreef Feivel1 het volgende:Gotye
.
Was Mr Oizo downen, dus ik had niet door dat ik de last post had.
Vraag hem maar aan op nrk.no/mp3 daar draaien ze hem heel vaak op een dag, dus deze keer extra geen kwaad!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:26 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik wil graag horen: Alesha Dixon - The Boy Does Nothing
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:26 schreef Feivel1 het volgende:Gotye
.
Was Mr Oizo downen, dus ik had niet door dat ik de last post had.
quote:
En de mijne ookquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ding-ding-dong... Dames en heren, de OP van topic 1196 heeft een vertraging van ongeveer 5 minuten! Herhaling: De OP van topic 1196 heeft een vertraging van ongeveer 5 minuten!
Ohohhhh!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:27 schreef Marc63 het volgende:
Hoe wil jij aan bier komen Feivel? De voorraad van je vader plunderen?
Dus ik kan naar mn fluitje fluiten?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:29 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En Marc, ik moest gewoon iets verzinnen.
I`m therequote:
Das denk ik gewoon kramp. Als je heel vaak een zweepslag zou hebben, zou ik een rolstoel aanschaffen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:32 schreef muisje-eliza het volgende:
kwist niet dat dat zweepslag was...dat heb ik echt vaak en dan gil ik echt het huis bijelkaar
Daar moest ik ook wel om lachenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:34 schreef Feivel1 het volgende:
"Ja, van 's ochtends kwart over acht tot 's middags half vier"
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Das denk ik gewoon kramp. Als je heel vaak een zweepslag zou hebben, zou ik een rolstoel aanschaffen.
Wij hebben zelfs een hijgende mevrouw met "DE KOFFIE STAAT KLAAAAAHAAAAAARRRRRRRRRRRRR (Insert Gooische R)" in ons reclameblok bij de lokalo.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:34 schreef muisje-eliza het volgende:
mag ik ff klagen over de reclame bij 3FM
Welke achterlijke megool heeft bedacht dat die stomme reclame van tv dat je moet [doetsupernepspontanestemna]SMS nuuuhuuuuu voor dit of dat beltoontje naar 3636 [/doetsupernepspontanestemna]
HOE kan dat nu ook op de radio als reclame komen!!! Radioverloedering
weet niet over welke reclame je het hebt, maar dit klopt ook niet echtquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:34 schreef muisje-eliza het volgende:
Welke achterlijke megool heeft bedacht dat die stomme reclame van tv dat je moet [doetsupernepspontanestemna]SMS nuuuhuuuuu voor dit of dat beltoontje naar 3636 [/doetsupernepspontanestemna]
Heel relaxed ja !quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:36 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Ekstraweekend live on my pc!
Zo interessant is 't ook weer niet. Alsof 't zo ontzettend geweldig isquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:36 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Was er zoiets te horen op 3 vandaag? Niet gehoord (gelukkig)...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:34 schreef muisje-eliza het volgende:
heb dat dingetje waar jij je samsung op hebt staan heb ik me vandaag ook gehaald bij de ikea!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:36 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Net of jou blauwe kleurtje zo boeiend isquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zo interessant is 't ook weer niet. Alsof 't zo ontzettend geweldig is
wat doe jij hier in dit topic?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zo interessant is 't ook weer niet. Alsof 't zo ontzettend geweldig is
jah...ff denken hoor...ik liep naar de bus dus dat is de reclame van 8u vanmorgen, 1e blok. Een paar dagen geleden hoorde ik m ook bij de C&S sjow reclamequote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was er zoiets te horen op 3 vandaag? Niet gehoord (gelukkig)...
Sowieso, bij reclameblokken zap ik tegenwoordig steeds vaker weg naar een MP3tje.
Pff geen idee ik gok 10 centimeter... alweer een jaar geleden dat ik hem kocht.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:37 schreef LeonH het volgende:
[..]
heb dat dingetje waar jij je samsung op hebt staan heb ik me vandaag ook gehaald bij de ikea!
Best makkelijk! Hoe hoog zijn die pootjes van jou er onder? Lijkt wel iets lager dan dat van mij vandaar
Ekdom draaide vanmiddag op KX 2 nieuwe platen van The Boss achter elkaarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:38 schreef Timo20 het volgende:
zeikplaat!
@ Ekdom: draai dalijk My Lucky Day van The Boss eensgeweldige plaat
![]()
Het is jouw blauwe kleurtjequote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:37 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Net of jou blauwe kleurtje zo boeiend is![]()
ken datquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
damn gewoon een half uur gemist
ik wil paarsquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het is jouw blauwe kleurtje.
[/ophoud-met-azijngezeik]
Hoe doe je dat dan weer?!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ekdom draaide vanmiddag op KX 2 nieuwe platen van The Boss achter elkaar
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Heb je ook nog wat anders? Ik ben van geen van beiden fan...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:40 schreef Dichterbijer het volgende:
Koffie iemand...of alleen maar bier liefhebbers
theequote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:40 schreef Dichterbijer het volgende:
..Om kwart voor 8quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:40 schreef Dichterbijer het volgende:
Watvoor koffie heb je in de aanbieding?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:40 schreef Dichterbijer het volgende:
M`n ma heeft `t opstaanquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:41 schreef Marc63 het volgende:
Wist u dat... De Staat vanavond bij DWDD komt? Ik heb de tv dus ff op de achtergrond aangezet.
Dat dusquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
..Om kwart voor 8Zometeen eerst thee, en rond 2100 gaat de eerste hier pas open
Doe maar Irish Coffeequote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:40 schreef Dichterbijer het volgende:
KWart voor 8 is inderdaad wat vroeg. Wij hadden vanmiddag visite. En de mensen die kwamen dronken om 12:30 al wat bier.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
..Om kwart voor 8Zometeen eerst thee, en rond 2100 gaat de eerste hier pas open
Thee is goedquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:42 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Watvoor koffie heb je in de aanbieding?
heb echt in een scheur gelegenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:44 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA dat was echt triest dat ze de arbeidsvitaminen niet kende![]()
Heerlijke cdquote:
Ja, doe maar, want ik heb een dipjequote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:40 schreef Dichterbijer het volgende:
ja ik ook, waren opweg naar A`dam. en dan ook nog de kaartjes gevenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb echt in een scheur gelegen
Michiel heeft er zelf ook gewerkt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:45 schreef Feivel1 het volgende:
"Wat als ik bij Radio Veronica zou zitten? Zou er niet doodgevonden willen worden". Mooie pijl richting Rick Van V.
Hij heeft er zelf ook gezeten...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:45 schreef Feivel1 het volgende:
"Wat als ik bij Radio Veronica zou zitten? Zou er niet doodgevonden willen worden". Mooie pijl richting Rick Van V.
Die Talking Heads-cover met Nina anders al behoorlijk hip hoor, voor de 90'squote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:49 schreef -Hans- het volgende:
Gaat Tom Jones nou ook ineens moderne muziek maken? 't mot neit gekker worden
Ik hoor t net van t Klein Belgje op mn msn... :Squote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:49 schreef muisje-eliza het volgende:
erg heh jongens van die beebietjes in Belgie...uit respect moeten we vandaag maar even geen Belgen bellen vinnik
Huh? Wat is daar gebeurd dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:49 schreef muisje-eliza het volgende:
erg heh jongens van die beebietjes in Belgie...uit respect moeten we vandaag maar even geen Belgen bellen vinnik
quote:
Ik wist het serieus niet hoor dat hij zo moderne muziek kon maken.. Ik heb toch een iets wat stoffig beeld van de beste man. Neemt niet weg dat ik dit wel leuk vind klinkenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:50 schreef cosmick het volgende:
Die Talking Heads-cover met Nina anders al behoorlijk hip hoor, voor de 90's.
idd. ontzettend triest. die kerel moeten ze ondersteboven opknopen, castreren en dan laten leeg bloedenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:49 schreef muisje-eliza het volgende:
Goede producers en natuurlijk een DIJK van een stemquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik wist het serieus niet hoor dat hij zo moderne muziek kon maken.. Ik heb toch een iets wat stoffig beeld van de beste man. Neemt niet weg dat ik dit wel leuk vind klinken.
Dit vind ik nou weer net niks... met 50/50quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Dit vind ik dan wel weer leuk!
* Jannekje7 zingt lekker mee, incl accentje
Qua zang is het wel een echte Tom Jones plaat zoals we hem niet anders kennen. Dat het zo hip en modern klinkt komt door die producers.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Goede producers en natuurlijk een DIJK van een stem!
Dit weer wel leuk vindenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Dit vind ik dan wel weer leuk!
* Jannekje7 zingt lekker mee, incl accentje
Lees / kijk jij wel is het nieuwsquote:
3 doden totaal.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lees / kijk jij wel is het nieuws
zijn op kinderdagverblijf 21 leidsters en 3 2 kinderen dood gestoken en 20 andere kinderen hebben steek en snijwonden.
Tsja, dat denk ik inderdaad ookquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:52 schreef cosmick het volgende:
Goede producers en natuurlijk een DIJK van een stem!
Iemand verwijten dat ie het nieuws niet volgt en zelf ook niet op de hoogte zijnquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zijn op kinderdagverblijf 2 leidsters en 3 kinderen dood gestoken en 20 andere kinderen hebben steek en snijwonden.
Lopen ongetwijfeld voldoende topics over hier @ Fok.. Lijkt mij.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:56 schreef Marc63 het volgende:
Maar moeten we het nou echt daarover hebben?
Meer dan genoeg. Maar ik mis ook wel eens wat?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zeg dat welquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helaas helaas helaas... wat een plaat is dit !
Dat was ook mijn 1e gedachte.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Iemand verwijten dat ie het nieuws niet volgt en zelf ook niet op de hoogte zijn![]()
Ik had t ook nog niet gehoord hoor, heel de dag in de weer geweest zonder radio en tv, dus jah.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:57 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Meer dan genoeg. Maar ik mis ook wel eens wat?
we hoeven het er ook niet uitgebreid over te hebben hoor, maar aan de andere kant, ik kreeg echt een brok in mn keel...De tranen zaten al achter mn oogjes te branden op een gegeven moment.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Iemand verwijten dat ie het nieuws niet volgt en zelf ook niet op de hoogte zijn![]()
Maar moeten we het nou echt daarover hebben? Allemaal heel erg hoor (en ook wat er in Tromso gebeurd is) maar ik hoef het er niet uitgebreid over te hebben.
Ff rustquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:00 schreef Jannekje7 het volgende:
Tis hier ook meteen stil tijdens het reclameblok he..?
Je zou per ongeluk een familielid aan de lijn krijgen...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
we hoeven het er ook niet uitgebreid over te hebben hoor, maar aan de andere kant, ik kreeg echt een brok in mn keel...De tranen zaten al achter mn oogjes te branden op een gegeven moment.
Zou het ZELF niet gepast vinden als Veenstra en Ekdom "Belgen bellen" vanaaf uitzenden, gewoon uit een soort van respect, maar dat vind ik zelf
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:00 schreef Jannekje7 het volgende:
Tis hier ook meteen stil tijdens het reclameblok he..?
Ff joetjoeben tijdens nieuws en reclamequote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:01 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Je zou per ongeluk een familielid aan de lijn krijgen...
Ik moest ook meteen aan Ekdom denkenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:02 schreef Timo20 het volgende:
Bij DWDD: " .. dus Pinokkio gaat op het gezicht van Sneeuwwitje zitten"![]()
ik ookquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik moest ook meteen aan Ekdom denken
Even eigen muziek luisteren op youtube.quote:
zo jong al zo`n oude kopquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:06 schreef Marc63 het volgende:
De Staat @ DWDD![]()
Damn... die Torre is nog maar 23
quote:
Elke week een nieuwe is wel wat teveel van het goede.quote:
Ik wacht nog even op het moment dat lost even wat goedkoper wordtquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:11 schreef Cee het volgende:
Ik ben opgehouden met 24 en Prison Break. Puntje-van-je-stoel series waarvan ik was overtuigd dat ik ze nog jarenlang ging volgen maar op een gegeven moment werden ze te belachelijk voor woorden. Heroes is ook een beetje aan het aftakelen.Ik heb goede hoop voor Lost (ga ik straks weer effe kijken).
Maar foute reality-pulp als American Idol volg ik al 8 seizoenen lang, als een mak lammetje.Briljant.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op het moment dat lost even wat goedkoper wordt
ga geen 60 euro per seizoen betalen
Als je ze moet kopen loop je ook steeds een seizoen achter. Dankzij de torrentboer loop ik lekker voor op de Nederlandse tvquote:
Wie heeft het hier over tv kijken, ik kijk series alleen van dvd zonder tv te kijkenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je ze moet kopen loop je ook steeds een seizoen achter. Dankzij de torrentboer loop ik lekker voor op de Nederlandse tv
Doe je dat nou alleen om Roel te pesten?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:17 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Misschien is hij wel een leuke gast
Ik ben vandaag al op 3 spoilers uit Lost gestuit. Als ik niet snel zover ben om aan seizoen 5 te kunnen beginnen, is alle pret al bedorven.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over tv kijken, ik kijk series alleen van dvd zonder tv te kijken
Dat zou ik nooit doenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:19 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Doe je dat nou alleen om Roel te pesten?
Dit is het meest positieve bericht dat ik je ooit heb zien posten
Precies, als je eenmaal bent begonnen met voorlopen op NL tv, kan je niet makkelijk meer terugschakelen en blijf je bezig. Enige nadeel is dat je niet meer met vrienden/collega's kan meepraten over wat er in een bepaalde serie is gebeurd omdat je alles al weet.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je ze moet kopen loop je ook steeds een seizoen achter. Dankzij de torrentboer loop ik lekker voor op de Nederlandse tv
Had vandaag bij de cd gekocht, ik wacht tot hij iets goedkoper wordt of in ander hoesje komt, want deze digipack zag er erg fragiel uit.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:19 schreef muisje-eliza het volgende:
kheb zin in *lalalalal lalala lallaa Ulysses*
Heb je zn Jordy-posts niet gelezen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:19 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Doe je dat nou alleen om Roel te pesten?
Dit is het meest positieve bericht dat ik je ooit heb zien posten
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag al op 3 spoilers uit Lost gestuit. Als ik niet snel zover ben om aan seizoen 5 te kunnen beginnen, is alle pret al bedorven.
De meeste mensen die ik ken die "mijn" series volgen gaan ook allemaal naar de torrentboer. Dan ben je haast wel verplicht om er zelf ook naartoe te gaan.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies, als je eenmaal bent begonnen met voorlopen op NL tv, kan je niet makkelijk meer terugschakelen en blijf je bezig. Enige nadeel is dat je niet meer met vrienden/collega's kan meepraten over wat er in een bepaalde serie is gebeurd omdat je alles al weet.
Dank u.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:23 schreef muisje-eliza het volgende:
Marc nog gefeli met je goede cijfer
Wat een ras-artiest is dat zegquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb je zn Jordy-posts niet gelezen?
www.myepisodes.comquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De meeste mensen die ik ken die "mijn" series volgen gaan ook allemaal naar de torrentboer. Dan ben je haast wel verplicht om er zelf ook naartoe te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |