Hij heeft er zelf ook gezeten...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:45 schreef Feivel1 het volgende:
"Wat als ik bij Radio Veronica zou zitten? Zou er niet doodgevonden willen worden". Mooie pijl richting Rick Van V.
Die Talking Heads-cover met Nina anders al behoorlijk hip hoor, voor de 90'squote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:49 schreef -Hans- het volgende:
Gaat Tom Jones nou ook ineens moderne muziek maken? 't mot neit gekker worden
Ik hoor t net van t Klein Belgje op mn msn... :Squote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:49 schreef muisje-eliza het volgende:
erg heh jongens van die beebietjes in Belgie...uit respect moeten we vandaag maar even geen Belgen bellen vinnik
Huh? Wat is daar gebeurd dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:49 schreef muisje-eliza het volgende:
erg heh jongens van die beebietjes in Belgie...uit respect moeten we vandaag maar even geen Belgen bellen vinnik
quote:
Ik wist het serieus niet hoor dat hij zo moderne muziek kon maken.. Ik heb toch een iets wat stoffig beeld van de beste man. Neemt niet weg dat ik dit wel leuk vind klinkenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:50 schreef cosmick het volgende:
Die Talking Heads-cover met Nina anders al behoorlijk hip hoor, voor de 90's.
idd. ontzettend triest. die kerel moeten ze ondersteboven opknopen, castreren en dan laten leeg bloedenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:49 schreef muisje-eliza het volgende:
Goede producers en natuurlijk een DIJK van een stemquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik wist het serieus niet hoor dat hij zo moderne muziek kon maken.. Ik heb toch een iets wat stoffig beeld van de beste man. Neemt niet weg dat ik dit wel leuk vind klinken.
Dit vind ik nou weer net niks... met 50/50quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Dit vind ik dan wel weer leuk!
* Jannekje7 zingt lekker mee, incl accentje
Qua zang is het wel een echte Tom Jones plaat zoals we hem niet anders kennen. Dat het zo hip en modern klinkt komt door die producers.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Goede producers en natuurlijk een DIJK van een stem!
Dit weer wel leuk vindenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Dit vind ik dan wel weer leuk!
* Jannekje7 zingt lekker mee, incl accentje
Lees / kijk jij wel is het nieuwsquote:
3 doden totaal.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lees / kijk jij wel is het nieuws
zijn op kinderdagverblijf 21 leidsters en 3 2 kinderen dood gestoken en 20 andere kinderen hebben steek en snijwonden.
Tsja, dat denk ik inderdaad ookquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:52 schreef cosmick het volgende:
Goede producers en natuurlijk een DIJK van een stem!
Iemand verwijten dat ie het nieuws niet volgt en zelf ook niet op de hoogte zijnquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lees / kijk jij wel is het nieuws
zijn op kinderdagverblijf 2 leidsters en 3 kinderen dood gestoken en 20 andere kinderen hebben steek en snijwonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |