Lopen ongetwijfeld voldoende topics over hier @ Fok.. Lijkt mij.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:56 schreef Marc63 het volgende:
Maar moeten we het nou echt daarover hebben?
Meer dan genoeg. Maar ik mis ook wel eens wat?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lees / kijk jij wel is het nieuws
zeg dat welquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helaas helaas helaas... wat een plaat is dit !
Dat was ook mijn 1e gedachte.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Iemand verwijten dat ie het nieuws niet volgt en zelf ook niet op de hoogte zijn![]()
Ik had t ook nog niet gehoord hoor, heel de dag in de weer geweest zonder radio en tv, dus jah.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:57 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Meer dan genoeg. Maar ik mis ook wel eens wat?
we hoeven het er ook niet uitgebreid over te hebben hoor, maar aan de andere kant, ik kreeg echt een brok in mn keel...De tranen zaten al achter mn oogjes te branden op een gegeven moment.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Iemand verwijten dat ie het nieuws niet volgt en zelf ook niet op de hoogte zijn![]()
Maar moeten we het nou echt daarover hebben? Allemaal heel erg hoor (en ook wat er in Tromso gebeurd is) maar ik hoef het er niet uitgebreid over te hebben.
Ff rustquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:00 schreef Jannekje7 het volgende:
Tis hier ook meteen stil tijdens het reclameblok he..?
Je zou per ongeluk een familielid aan de lijn krijgen...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
we hoeven het er ook niet uitgebreid over te hebben hoor, maar aan de andere kant, ik kreeg echt een brok in mn keel...De tranen zaten al achter mn oogjes te branden op een gegeven moment.
Zou het ZELF niet gepast vinden als Veenstra en Ekdom "Belgen bellen" vanaaf uitzenden, gewoon uit een soort van respect, maar dat vind ik zelf
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:00 schreef Jannekje7 het volgende:
Tis hier ook meteen stil tijdens het reclameblok he..?
Ff joetjoeben tijdens nieuws en reclamequote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:01 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Je zou per ongeluk een familielid aan de lijn krijgen...
Ik moest ook meteen aan Ekdom denkenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:02 schreef Timo20 het volgende:
Bij DWDD: " .. dus Pinokkio gaat op het gezicht van Sneeuwwitje zitten"![]()
ik ookquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik moest ook meteen aan Ekdom denken
Even eigen muziek luisteren op youtube.quote:
zo jong al zo`n oude kopquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:06 schreef Marc63 het volgende:
De Staat @ DWDD![]()
Damn... die Torre is nog maar 23
quote:
Elke week een nieuwe is wel wat teveel van het goede.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |